Gå til innhold

Kamptråd - EM-kvartfinaler (21.06-24.06)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig med straffekonk. Hart gjør for mye ut av seg selv, og ser bare ut som en klovn der. Buffon holder fokus der det skal være. Det blikket skremmer mer enn all verdens smil og hopp. Balotelli-øyeblikket når han går mot Hart og smiler før han setter straffen kan ikke kjøpes for penger. Pirlo med mesterskapets øyeblikk og Diamanti som får avgjøre. Kvelden kunne ikke bli bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dersom ikke Andrea Pirlo blir tronet som EMs beste spiller, er det faen meg en eller annen luring som skal score sytten hattrick på brassespark mens han spiser spaghetti og drikker Red Bull i semien og finalen. Faen for en latterlig god fotballspiller altså, og at han etter alle solemerker kun har ett mesterskap igjen på toppnivå er en skam. Herregud for noen matcher han har hatt, og det å krone det hele med en pervochipp i straffekonken - fucking magic. Deilig å se England ryke tross alt: De har rett og slett ikke vært bedre enn en kvartfinale i noen av spillets aspekter i sommer.

 

Jeg sliter voldsomt med å finne ut hvem jeg håper når finalen mot Portugal nå (håper seff på Ronaldo og kompani mot Spania). Tyskland og Italia var mine to favorittlag før dette mesterskapet ble sparket i gang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...