Gå til innhold

Hvor mye vil du betale for DLC? (Android, iPhone, PC)


Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt konsept! Er spent på hva som skjuler seg inni kuben, og enda mer spent på om noen kjøper den dyreste meiselen.

 

Synes ikke konseptet er så morsomt, en ting er kvasifornuftig prisede ting, men vil ikke slikt som dette bare utnytte folk med ett eller annet slags mentalt problem?

 

AtW

Hva er kvasifornuftig ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig morsomt konsept! Er spent på hva som skjuler seg inni kuben, og enda mer spent på om noen kjøper den dyreste meiselen.

 

Synes ikke konseptet er så morsomt, en ting er kvasifornuftig prisede ting, men vil ikke slikt som dette bare utnytte folk med ett eller annet slags mentalt problem?

 

AtW

Hva er kvasifornuftig ?

 

Ihvertfall en pris som er langt unna en halv million

 

AtW

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan jo alltids bruke noen sekunder eller minutter for å hakke på den om dagen.

Det som hadde vært awesome er om en av de som bruker gratis meiselen er den som klarer å hakke hull på den så sitter mr loser som har brukt 500k tilbake med nada, ikke så mye som tilfredsstillelsen at det var han som "vant" en gang vinner han da.

 

Egentlig så skulle man vel tro at en av de med gratis meisel vant, men folk har jo en tendens til å kjøpe mye dritt som koster opp mot en 100 lapp eller noe, for 100kr er jo ikke "mye", men det kan bli mye.

 

Men jeg etterlyser en damage liste på hvor mye skade hver enkelt meisel gjør og hvor mye liv blokka har, fix asap.

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt konsept! Er spent på hva som skjuler seg inni kuben, og enda mer spent på om noen kjøper den dyreste meiselen.

 

Synes ikke konseptet er så morsomt, en ting er kvasifornuftig prisede ting, men vil ikke slikt som dette bare utnytte folk med ett eller annet slags mentalt problem?

 

AtW

 

Nei, det synes jeg ikke.

Lenke til kommentar

Utrolig morsomt konsept! Er spent på hva som skjuler seg inni kuben, og enda mer spent på om noen kjøper den dyreste meiselen.

 

Synes ikke konseptet er så morsomt, en ting er kvasifornuftig prisede ting, men vil ikke slikt som dette bare utnytte folk med ett eller annet slags mentalt problem?

 

AtW

 

Nei, det synes jeg ikke.

 

Hvem vil bruke disse pengene om ikke folk som har problemer?

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

liker poenget med spillet alleredet.....p2w er no fun, og at noen for støre fordeler ein andre når dei bruker penger kan vell sett som kunst =P

 

Moderne kunst handler om å være mest mulig absurd og meningsløs for å avspeile dagens virkelighet, så ja.

 

Før du kommer med en slik uttalelse bør du kanskje komme med en enkel definisjon på hva "moderne kunst" egentlig er. Derom strides nemlig de lærde.

Lenke til kommentar

liker poenget med spillet alleredet.....p2w er no fun, og at noen for støre fordeler ein andre når dei bruker penger kan vell sett som kunst =P

 

Moderne kunst handler om å være mest mulig absurd og meningsløs for å avspeile dagens virkelighet, så ja.

 

Før du kommer med en slik uttalelse bør du kanskje komme med en enkel definisjon på hva "moderne kunst" egentlig er. Derom strides nemlig de lærde.

 

Det var vel det jeg gjorde, skjønt post-moderne er kanskje bedre? :)

Endret av Avien
Lenke til kommentar

liker poenget med spillet alleredet.....p2w er no fun, og at noen for støre fordeler ein andre når dei bruker penger kan vell sett som kunst =P

 

Moderne kunst handler om å være mest mulig absurd og meningsløs for å avspeile dagens virkelighet, så ja.

 

Før du kommer med en slik uttalelse bør du kanskje komme med en enkel definisjon på hva "moderne kunst" egentlig er. Derom strides nemlig de lærde.

 

Det var vel det jeg gjorde, skjønt post-moderne er kanskje bedre? :)

 

Poenget mitt var at det ikke går an å forklare "moderne" kunst på en enkel måte. Det som er moderne i dag er ikke moderne i morgen. Noen ganger blir det gamle moderne igjen. Kunst endrer seg hele tiden. Det går an å si at en del kunst i dag dreier seg om det du sier, men det er faktisk bare en liten del av kunsten (og som regel lokalisert til den vestlige verden). Kort sagt så er moderne kunst mer enn Warhol og hans kopister.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at det ikke går an å forklare "moderne" kunst på en enkel måte. Det som er moderne i dag er ikke moderne i morgen. Noen ganger blir det gamle moderne igjen. Kunst endrer seg hele tiden. Det går an å si at en del kunst i dag dreier seg om det du sier, men det er faktisk bare en liten del av kunsten (og som regel lokalisert til den vestlige verden). Kort sagt så er moderne kunst mer enn Warhol og hans kopister.

 

Jeg håper du har rett :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...