Gå til innhold

Dette vises frem på E3 i år


Anbefalte innlegg

Dishonored. Håper jo også på visse annonseringer på E3, som Dragon Age 3 for eksempel, nytt Metal Gear av Hideo hadde jo også vært strålende. Kommer mye ferske nyheter på gametrailers idag eller inatt blir det vel. Følg med der. Også veldig nysgjerrig på det nye Tomb Raider.

 

Ser ut til å bli en kanon messe i år, bra jeg ikke har noen eksamener i den perioden. !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med GTA V? ingenting?
Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV?
Rockstar har ikke deltatt på E3 siden 2005. De har blitt nevnt i noen pressekonferanser, men har ikke selv presentert et spill på messen de siste 7 årene.

 

Ok, kjekt å vite! Da er det altså litt mer uforutsigbart når når det blir noe mer nytt angående GTAV

Lenke til kommentar
Hva med GTA V? ingenting?
Far Cry 3!! Men ja, hvor er GTAV?
Rockstar har ikke deltatt på E3 siden 2005. De har blitt nevnt i noen pressekonferanser, men har ikke selv presentert et spill på messen de siste 7 årene.
Ok, kjekt å vite! Da er det altså litt mer uforutsigbart når når det blir noe mer nytt angående GTAV

 

Er vel en bitte liten sjanse at noen der viser neste traileren.

Lenke til kommentar

Jeg håper på noen fine annonseringer, som Just Cause 3 og noe jeg ikke hadde sett komme. En ny Gears of War skal også vises fram, i følge Gamereactor. Men er for all del fint med mer informasjon om spill som allerede er annonsert. Satser på å finne noen nye titler som er verdt å følge med på.

Lenke til kommentar

Valve skal endelig vise frem hele to spill på samme messe! Jeg bryr meg ikke om noen av dem! Ironien er til å ta å føle på for en fanboy.

 

Borderlands 2 er derimot noe jeg virkelig ser frem til, det samme med Darksiders 2. Og Metro Last Light selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Ser at Square bruker mere tid på FF, Dimension og FF Theatrhythm..

 

Cut the crap Square Enix og kom ut med FF Versus.

 

Activison Blizzard ?? really heter det det nå ?

 

Ingen hat men dette er det dummeste navnet jeg har hørt innen gaming siden Square Enix.

 

Bare møkk som vises.

Lenke til kommentar

Activison Blizzard ?? really heter det det nå ?

 

Heh, bare 4 år siden de bytta navn, så skjønner at du ikke har fått det med deg ennå ja ;)

 

Borderlands, Dishonored, Arma III, Sim City, Hitman: Absolution, Far Cry 3, Assassin's Creed 3 og Shootmania Storm er alle spill jeg vil høre mer om. Skremmende at så mange spill jeg er interessert i kommer under banneret til Ubisoft denne gangen... Men, det finnes vel fungerende cracks til de to første spillene slik at jeg kan spille singleplayer rimelig kjapt etter release...

 

Jeg lurer på hvorfor EA ikke har tatt med C&C generals 2... Jeg har virkelig lyst til å høre mer om det spillet, jeg vet det ikke kommer før neste år, men kom an...

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...