Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter litt med FPS lag. Jeg spilte DayZ i sommer, og da gikk det ganske smooth, men nå er jeg nede i alt fra 2-15 fps, og sjelden høyere (samme PC). Det gjør at det ikke blir spillbart. Jeg testet å ta ned all grafikk til det laveste, men midt i skogen lå jeg allikevel på så lite som rundt 15 fps, og aldri over 20. Noen ideer til hva som kan være problemet? Jeg slår av alt av programmer som bruker mye av cpu osv når jeg spiller.

Lenke til kommentar

Noen ganger dropper FPS noe sykt hos meg, så går det tilbake til det "vanlige" igjen... skjedde ikke i Januar f.eks. (begynte å spille DayZ igjen i slutten av mars eller begynnelsen av april).

 

Kan hende at det var etter en patch eller noe, men vet ikke.

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Battlefield.no Norway 01. Veldig bra server.

 

Tja og nja. Om man liker kontinuerlig sutring, klaging og krangling på side chat og åpenbart haugevis av unger som blir kronisk aggressiv av å bli drept fordi andre ikke følger deres mening om hvordan spillet skal spilles, så er dette noe av det beste man kommer over. Serveren sliter også med 50stk pålogget, så hvorfor maks spillere er satt så høyt er uforståelig for meg. Rød kjetting (Desync) er helt villt til tider (når serveren er full).

 

Det som fristet meg til å spille der var at den var helnorsk (til en viss grad), antakeligvis god ping og greit miljø. Det er denne side chaten, miljøet og det tilsynelatende mentale nivået som får meg til å gremmes. Det skulle vært som når jeg spilte på disse OurDayz serverene. Side Chat var av, og det folk ville sutre over, fortelle om, eller diskutere foregikk på et forum. Bortsett fra det nevnte, så liker jeg at den forholder seg relativt original i forhold til "vanilla" DayZ. Ikke for mye krimskrams (gjort det mer casual-vennlig) som har spredd seg som en pest på majoriteten av serverene som gjør at det hele blir en slugfest uten like. Til tross for diverse endringer/tillegg på mapet og flere kjøretøy, så er denne serveren i bunn og grunn helt topp i forhold til de aller fleste serverene som har "norway" foran seg. Så jauda...

Lenke til kommentar

Liker ikke at det ikke er kill messages på den servern, men klarer meg nok.

 

Akkurat det synes jeg er supert! Etter mine få timer på serveren, så har det oppstått mange interessante situasjoner kun pga dette. Folk vet ikke om de drepte meg, og jeg vet ikke sikkert om jeg drepte motparten. før man sjekker, eller fysisk ser det selv. Håper kill-message er fjernet fullstendig for SA :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...