Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det mest sjarmerende er jo å brekke beinet fordi en zombie glitcher igjennom en vegg og dyttter deg inn i en dør. Eller at du ligger ved en stein og snur på deg og ender opp med å miste 6000 blod, brekke bein og besvime i 30 sekunder. For å ikke glemme klientside hitdeteksjon og utregning av AI.

 

En kamerat av meg skulle plukke opp et våpen som var på et utedo ved Elektro, uheldigvis, så klarte jeg å smelle igjen døra, slik han brakk benet. Heldigvis, så hadde jeg morfin i ryggsekken, hehe.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

noe nytt om standalone?

Vel vi vet så mye som at i går så ble det bekreftet at server/client arkitekturen er ferdig å den skulle bli stresstestet i dag av de som atm har alpha tilgang som er venner og familie/forum mods, reddit mods osv fra det jeg har hørt.

Vi blir ikke til å få en dev blog riktig enda pga han er nettopp tilbake fra mount everest og E3 nærmer seg så de har det hektisk, men om stresstesten gikk bra så kunne ting gå fort, så fra det så er min mening at juni/juli release er ikke så veldig usannsynelig.

 

Edit:

 

What happened to the closed large scale test of DayZ that was scheduled for today? av Lorenzo0852i dayz

[–]rocket2guns 15 poeng 1 time siden

 

Basic synopsis.

From our (bohemia) perspective it was a huge success. The server/client architecture approach has been entirely proven - with no noticable negative impacts which is a massive win for us.

However, the test was unstructured so many people involved were probably confused about what was being tested and there were many bugs, such as animations bugs with weapon holding that meant weapons can't be fired, etc... Also zombie attack animations weren't being broadcast so users could not see this.

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...