Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller DayZ med en del av Balota Buddies-gjengen og de har jo såklart ikke holdt kjeft til oss andre om at de har fått startet med den lukkede testingen.

 

Det vil si, de spiller på kartet med svært få items og ingen zombier. Men det er da fremgang. Ble fortalt at de stadig får oppdateringer på 300mb men at det virker som om ingenting forandrer seg særlig for dem enda, med tanke på spillbarheten.

 

Men joda, kjempegodt map slik jeg får høre det ;)

Lenke til kommentar

Hvordan er det med steam og forhånds bestille fra den siden man er linket til? Kan man legge til spillet i steam uten problemer eller kommer det samme tilbudet til steam innen 5 Mars. Litt spent selv siden eg forvente et langt bedre spill enn Arma 2 som var veldig seigt.

Lenke til kommentar

Litt spent selv siden eg forvente et langt bedre spill enn Arma 2 som var veldig seigt.

 

Mtp at det er Bohemia og at det er Alpha, så får man ta det som det er tror jeg. Arma2 ved launch var ganske......"sjarmerende" - Det ser ut som det er showcase scenarioene som kommer på tirsdag + 2x mp oppdrag. Lurer på om det blir mulighet for å produsere oppdrag da editor er lagt med, tipper at BIS har lagt den med for at community skal kunne leke seg og lage litt innhold. På mandag kommer en ny video med alpha innhold vissnok.

Lenke til kommentar

Ser du etter noen å spille, eller har behov for en Voice løsning? Vi har en egen public teamspeak, benytt dere gjerne av denne :) . Aktive norske servere kan også få egne kanaler, og ved stort behov - en egen TeamSpeak server sponset av oss.

 

IP: ts3.dayznorge.no

Lenke til kommentar

Ser du etter noen å spille, eller har behov for en Voice løsning? Vi har en egen public teamspeak, benytt dere gjerne av denne :) . Aktive norske servere kan også få egne kanaler, og ved stort behov - en egen TeamSpeak server sponset av oss.

 

IP: ts3.dayznorge.no

Hvor er denne serveren lokalisert?

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at du ikke er så dum som du viser fram at du er. Men sånn er det.

 

Steam har lansert DayZ, så nå slipper man å innstallere det selv om man ikke klarer det. Jeg brukte den litt selv, men det er ikke mye å skryte av. Mye bedre å heller bruke dayzcommander, men det er nå min mening.

 

Edit: Innlegget jeg responderte til ble fjernet, men det er helt greit :)

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Andre enn meg som har vanskeligheter for å finne crash sites nå? Jeg og gruppa mi har spilt på to forskjellige servere og kjørt med helikoptere der de vanligvis spawner, men vi har ikke funnet noen. Til og med når vi var 2x heli (MV-22 og en UH1) fant vi ikke noe på en time...

 

Vi er stuck med m4/m16 og ak, og en heldig jævel som fant en m24 i en firestation :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...