Gå til innhold

Diablo 3: Trading av virtuelle varer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisanslag på denne?

Mellom fire hundre tusen til én og en halv million..., om man går ut i fra et søk på samme egenskaper som den du har på AH. Litt usikker da det ikke er noen på AH som har like mye dexterity som det du har der sammen med de andre egenskapene, og som sannsynligvis vil kunne dra opp prisen..

 

For mye penger for min del i alle fall... ;-P

(Hehe.. Jeg er svært usikker selv på hvordan man går frem for å finne ut hvor mye noe er verd, annet enn å prøve, eller spørre andre hva de syntes det er verd....=)

 

Ser i alle fall en masse folk som legger ut helt "hinsides fornuft priser" på ting som man kan få ufattelig mye billigere bare man gjør et mer detaljert søk...

 

----

 

Hvor lenge skal man egentlig spille for å tilegne seg f.eks. en million? Hva slags ting koster det, og hvorfor? ... Er det mange her som har solgt ting for over en million?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Prisanslag på denne?

Mellom fire hundre tusen til én og en halv million..., om man går ut i fra et søk på samme egenskaper som den du har på AH. Litt usikker da det ikke er noen på AH som har like mye dexterity som det du har der sammen med de andre egenskapene, og som sannsynligvis vil kunne dra opp prisen..

 

For mye penger for min del i alle fall... ;-P

(Hehe.. Jeg er svært usikker selv på hvordan man går frem for å finne ut hvor mye noe er verd, annet enn å prøve, eller spørre andre hva de syntes det er verd....=)

 

Ser i alle fall en masse folk som legger ut helt "hinsides fornuft priser" på ting som man kan få ufattelig mye billigere bare man gjør et mer detaljert søk...

 

 

Hvor lenge skal man egentlig spille for å tilegne seg f.eks. en million?

 

 

Har 171 timer spilt totalt og har sikkert hatt og brukt totalt 10-15 mill.

Ingen exploits brukt og ingen SUPER gode items droppet som har solgt godt på AH.

 

Er vel lett å få en mill om man finner fine items underveis som selger for 50-100k

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prisanslag på denne?

Mellom fire hundre tusen til én og en halv million..., om man går ut i fra et søk på samme egenskaper som den du har på AH. Litt usikker da det ikke er noen på AH som har like mye dexterity som det du har der sammen med de andre egenskapene, og som sannsynligvis vil kunne dra opp prisen..

 

For mye penger for min del i alle fall... ;-P

(Hehe.. Jeg er svært usikker selv på hvordan man går frem for å finne ut hvor mye noe er verd, annet enn å prøve, eller spørre andre hva de syntes det er verd....=)

 

Ser i alle fall en masse folk som legger ut helt "hinsides fornuft priser" på ting som man kan få ufattelig mye billigere bare man gjør et mer detaljert søk...

 

 

Hvor lenge skal man egentlig spille for å tilegne seg f.eks. en million?

 

 

Har 171 timer spilt totalt og har sikkert hatt og brukt totalt 10-15 mill.

Ingen exploits brukt og ingen SUPER gode items droppet som har solgt godt på AH.

 

Er vel lett å få en mill om man finner fine items underveis som selger for 50-100k

Ah! =)

Ja, det jeg tenkte meg.

Er bedre å prise litt lavt enn alt for høyt... Har ofte hatt en minstepris på 1000g og en buyout på 10 000 også. Det kan man også tjene veldig godt på i lengden. (Kommer selvsagt an på hva det er da, hehe...)

 

Men jeg lurer veldig på hvor mye den slegga mi er verd.... 200 000? Eller er det for mye?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Jeg tror 200 000 er altfor mye for det våpenet. Kanskje hvis du tar bort en null..

Hehe. Du mener altså at dette legionary våpenet, som er ytterst sjelden, bare skal gå til 20 000?

Alle andre jeg finner på søk er over to hundre tusen.... Ingen som har lagt ut på AH, med samme våpen, og samme spesifikasjoner, har under 500 000..... De fleste legger dem på milionen... Og de er til og med dårligere enn den jeg har ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...