Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Akkurat kjøpt meg denne telefonen jeg og.

 

Det jeg lurer på om noen har disse problemene?

1: hvis jeg avslutter et program eller et spill og går ut av det ved å trykke exit så skjer dette: hoved skjermen viser bare bakgrunns bilde og etterhvert popper wigder og apps opp. Varier med tid.

2: virker ut at den tømmer ram og da får jeg samme problem som nr1.

3: er i et spill og låser skjermen. Skal låse den opp kan den henge seg også videre.

 

Noen opplevd dette?! Svar fort plis :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Kristian:

 

Da skal du bruke valg 1.

 

På S2'en min nullstilte innstillingen seg ved restart av telefonen. Det vil si, at om du skrur telefonen av og på, så vil HSPA være aktivert igjen. Få å permament fjerne HSPA måtte man restarte telefonen tre ganger etter hverandre (så vidt jeg husker). Jeg vet ikke om det er slik på S3!

 

For å skru HSPA på igjen så er det bare å velge nr 3 på siste valget (kan kreve omstart av telefon).

Ok! Flott :) Prøver ut og sjekker! Takk for hjelpen så langt :)

Når jeg, satt tilbake igjen "valg nr 3" så bruker den ikke H+ lenger.. . H+ er vel raskere nett en vanlig H - HSPA??

Vil egenlig ha HSPA+ å kun det.. om det går, oppfatter selv at det er raskest..!?

Lenke til kommentar

@Kristian:

 

Da skal du bruke valg 1.

 

På S2'en min nullstilte innstillingen seg ved restart av telefonen. Det vil si, at om du skrur telefonen av og på, så vil HSPA være aktivert igjen. Få å permament fjerne HSPA måtte man restarte telefonen tre ganger etter hverandre (så vidt jeg husker). Jeg vet ikke om det er slik på S3!

 

For å skru HSPA på igjen så er det bare å velge nr 3 på siste valget (kan kreve omstart av telefon).

Ok! Flott :) Prøver ut og sjekker! Takk for hjelpen så langt :)

Når jeg, satt tilbake igjen "valg nr 3" så bruker den ikke H+ lenger.. . H+ er vel raskere nett en vanlig H - HSPA??

Vil egenlig ha HSPA+ å kun det.. om det går, oppfatter selv at det er raskest..!?

 

 

 

Ikke alle steder det er tilgjengelig, iallefall

Meny, innstillinger, flere innstillinger den rett under databruk, nettverksmodus og velg bare WCDMA... Tror det burde være det du er ute etter... Selv har jeg på kun GSM siden det er mer batterivennlig... Med en snarvei på hjemme skjermen for kjapp bytting i de få tilfeller jeg trenger kjappere nett

Lenke til kommentar

@Kristian:

 

Da skal du bruke valg 1.

 

På S2'en min nullstilte innstillingen seg ved restart av telefonen. Det vil si, at om du skrur telefonen av og på, så vil HSPA være aktivert igjen. Få å permament fjerne HSPA måtte man restarte telefonen tre ganger etter hverandre (så vidt jeg husker). Jeg vet ikke om det er slik på S3!

 

For å skru HSPA på igjen så er det bare å velge nr 3 på siste valget (kan kreve omstart av telefon).

Ok! Flott :) Prøver ut og sjekker! Takk for hjelpen så langt :)

Når jeg, satt tilbake igjen "valg nr 3" så bruker den ikke H+ lenger.. . H+ er vel raskere nett en vanlig H - HSPA??

Vil egenlig ha HSPA+ å kun det.. om det går, oppfatter selv at det er raskest..!?

 

 

 

Ikke alle steder det er tilgjengelig, iallefall

Meny, innstillinger, flere innstillinger den rett under databruk, nettverksmodus og velg bare WCDMA... Tror det burde være det du er ute etter... Selv har jeg på kun GSM siden det er mer batterivennlig... Med en snarvei på hjemme skjermen for kjapp bytting i de få tilfeller jeg trenger kjappere nett

Den står på auto hos meg: GSM/WCDMA..! Men problemet er at jeg hadde H+ før jeg gjorde dette: Tastet inn denne koden *#197328640# og gikk her => DEBUG SCREEN => PHONE CONTROL => NAS CONTROL => RCC(HSPA)CONTROL => CHANGE REVISION Forandret så gjennom samme meny tilbake til "kun" HSPA, og vips null mer H+ på meg :/ :/ :/ Hjelp, hjelp,hjep ønskes!!!

Lenke til kommentar

*snip*

Den står på auto hos meg: GSM/WCDMA..! Men problemet er at jeg hadde H+ før jeg gjorde dette: Tastet inn denne koden *#197328640# og gikk her => DEBUG SCREEN => PHONE CONTROL => NAS CONTROL => RCC(HSPA)CONTROL => CHANGE REVISION Forandret så gjennom samme meny tilbake til "kun" HSPA, og vips null mer H+ på meg :/ :/ :/ Hjelp, hjelp,hjep ønskes!!!

 

Kun til opplysning: Jeg tror faktisk du har brukt mer batteri på å fikle det dette, enn du noensinne vil spare på å slå det av...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har skaffet meg en Galaxy s3 og har et lite problem. På S2 var det veldig lett å koble seg til en mac ved bruk av USB. Man gjorde bare telefonen om til en harddisk. S3 er litt verre. Den bare lader batteriet. Jeg får ikke opp ikoner på desktopen. Hvordan får jeg telefonen til å kommunisere med macen via USB?

Lenke til kommentar

*snip*

Den står på auto hos meg: GSM/WCDMA..! Men problemet er at jeg hadde H+ før jeg gjorde dette: Tastet inn denne koden *#197328640# og gikk her => DEBUG SCREEN => PHONE CONTROL => NAS CONTROL => RCC(HSPA)CONTROL => CHANGE REVISION Forandret så gjennom samme meny tilbake til "kun" HSPA, og vips null mer H+ på meg :/ :/ :/ Hjelp, hjelp,hjep ønskes!!!

 

Kun til opplysning: Jeg tror faktisk du har brukt mer batteri på å fikle det dette, enn du noensinne vil spare på å slå det av...

Troll.. . å jeg har ikke problem med batteriet i det hele.. .

Lenke til kommentar

Hei!

Lyden på min SIII har plutselig forsvunnet (ringelyd, alarmer osv).

Lyden fungerer under telefonsamtaler og ved bruk av headset.

Jeg har kikket rundt i alt av menyer for å se om jeg kunne ha kommet bort i en sær funksjon, uten hell, samt forsøkt tilbakestille telefonen til fabrikkinnstillinger uten noen bedring.

 

Har noen noen forslag til hva jeg kan prøve? Eller er mobilen deffekt?

Lenke til kommentar

*snip*

Den står på auto hos meg: GSM/WCDMA..! Men problemet er at jeg hadde H+ før jeg gjorde dette: Tastet inn denne koden *#197328640# og gikk her => DEBUG SCREEN => PHONE CONTROL => NAS CONTROL => RCC(HSPA)CONTROL => CHANGE REVISION Forandret så gjennom samme meny tilbake til "kun" HSPA, og vips null mer H+ på meg :/ :/ :/ Hjelp, hjelp,hjep ønskes!!!

 

Kun til opplysning: Jeg tror faktisk du har brukt mer batteri på å fikle det dette, enn du noensinne vil spare på å slå det av...

Troll.. . å jeg har ikke problem med batteriet i det hele.. .

Og det heter ikke.. . på å fikle det dette :) Og jeg fikk fikset det Mohahaha!!!! :) God kveld! :)

Lenke til kommentar

Av en eller annen merkelig grunn gikk batterikapasiteten min fra og være mildt sagt begredelig til faktisk ganske brukbar på bare to dager. Nullstilling til fabrikkinnstillinger var nok det som gjorde susen, og jeg mistenker at det måtte være noe galt eller at noe hadde hengt seg.

 

Har de samme appene installert nå som før og bruken er tilnermet den samme men nå har jeg telefonen påslått den andre dagen og det er fortsatt 62% igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter et fall på 10-15 centimeter har telefonen min fått en svært følsom av-på knapp. Trenger ikke en gang trykke inn knappen, det holder med å stryke fingeren lett over så skrur den seg av. Svært irriterende problem. Telefonen har ingen synlig skade, og den burde strengt tatt tåle en så liten støyt. Er jeg nødt til å sende inn telefonen, og vil det i så fall gå på garanti?

Lenke til kommentar

Etter et fall på 10-15 centimeter har telefonen min fått en svært følsom av-på knapp. Trenger ikke en gang trykke inn knappen, det holder med å stryke fingeren lett over så skrur den seg av. Svært irriterende problem. Telefonen har ingen synlig skade, og den burde strengt tatt tåle en så liten støyt. Er jeg nødt til å sende inn telefonen, og vil det i så fall gå på garanti?

Trodde da at selveste Dr.Sheldon Cooper viste det selv.. . :)

Lenke til kommentar

Lyden på min SIII har plutselig forsvunnet (ringelyd, alarmer osv).

Lyden fungerer under telefonsamtaler og ved bruk av headset.

Har noen noen forslag til hva jeg kan prøve? Eller er mobilen deffekt?

Høres ut som høyttaler er defekt eller frakoblet inne i telefonen. Du kan jo ta av batteridekselet og trykke litt rundt høyttaleren mens du prøver å spille litt musikk. Det kan være så enkelt som en connector som sitter dårlig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...