Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Synes google Calender virker mer intuitiv enn S Planner på S3. Men når begge er tilstede på tlf så vises det dobbelt med varslinger. Noen som har testet å bare få varslinger fra Google Calender og ikke fra S PLanner?

 

Har problemer med at S Planner ikke vil holde på den ene google kalenderen min. Legger den inn, men så forsvinner den ved neste sync.

Business Calendar er MYE bedre enn både Google Calendar og S Planner. Kjedelig utseende, men kjempebra app.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei på dere!

Er det noen som bruker uTorrent på mobilen? Jeg har de siste dagene ikke kunnet bruke det, fordi at det låser seg. Og får opp denne meldinga på filen: Error: Too many open files (writeToDisk).. . Why???

Takk for eventuele svar! :)

 

Har du prøvd å lytte til den og fjerne noen filer da?

Har plenty med plass, og laster som regel ikke mer enn en omgangen.. .hvor skal jeg fjerne filer fra, tenker du?

Lenke til kommentar

Hei på dere!

Er det noen som bruker uTorrent på mobilen? Jeg har de siste dagene ikke kunnet bruke det, fordi at det låser seg. Og får opp denne meldinga på filen: Error: Too many open files (writeToDisk).. . Why???

Takk for eventuele svar! :)

 

Har du prøvd å lytte til den og fjerne noen filer da?

Har plenty med plass, og laster som regel ikke mer enn en omgangen.. .hvor skal jeg fjerne filer fra, tenker du?

 

uTorrent, seeding torrents kanskje... Dunno bare ett forslag

Lenke til kommentar

Kjenner jeg snart flipper helt ut altså!!! F....!!! Har prøvd og flytte og kopiere og slette filer på mobilen, gjennom pcn som er koblet opp med mobilen til usb... MEN det funker jo F.... ikke som det skal noen ting, kan ikke slette filer på mobilen eller minne kort! Kan ikke flytte filer fra mobil til minnekort, kan ikke flytte filer fra mobil/minnekort til pc Sa....!!!! Får bare opp feil meldinger og dritt heile tida! Kjenner det snart klikker altså! Sykt skuffa over at ting ikke kan gå smertefritt!! Er generelt glad i mobilen men i det siste har det bare hopet seg opp med ting som bare ikke funker, blir sÅÅÅ sykt skuffa da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Hei på dere!

Er det noen som bruker uTorrent på mobilen? Jeg har de siste dagene ikke kunnet bruke det, fordi at det låser seg. Og får opp denne meldinga på filen: Error: Too many open files (writeToDisk).. . Why???

Takk for eventuele svar! :)

 

Har du prøvd å lytte til den og fjerne noen filer da?

Har plenty med plass, og laster som regel ikke mer enn en omgangen.. .hvor skal jeg fjerne filer fra, tenker du?

 

uTorrent, seeding torrents kanskje... Dunno bare ett forslag

Det var plenty med plass, men mobilen trengte tydelig mer plass enn det "merkelig".. . funka nå da..

Lenke til kommentar

Tror kanskje du må bruke PTP og ikke MTP....??

Jeg er litt grønn nå, beklager? Hva mener du, jeg er dessverre ikke med på hva det betyr.. .

Protokoll

 

Flytte og kopiere filer internt på telefonen (internminne<-> sdcard) gjør du med en filbehandler e.g Astro/ES-Fileexplorere på telefonen - ikke via en PC.

Astro

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.metago.astro&hl=no

ES

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5lc3Ryb25ncy5hbmRyb2lkLnBvcCJd

post-35394-0-98066700-1350824853_thumb.png

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Tror kanskje du må bruke PTP og ikke MTP....??

Jeg er litt grønn nå, beklager? Hva mener du, jeg er dessverre ikke med på hva det betyr.. .

Protokoll

 

Flytte og kopiere filer internt på telefonen (internminne<-> sdcard) gjør du med en filbehandler e.g Astro/ES-Fileexplorere på telefonen - ikke via en PC.

Astro

https://play.google....ago.astro&hl=no

ES

https://play.google....mRyb2lkLnBvcCJd

Litt grønn igjen her.. har astro og installerte ES nå, men skal de brukes når jeg plugger i USB for å flytte, slette, kopiere filer fra og til pc`n?

Lenke til kommentar

Prøve å ikke blande sammen her ..

 

Har prøvd og flytte og kopiere og slette filer på mobilen, gjennom pcn som er koblet opp med mobilen til usb... MEN det funker jo F.... ikke som det skal noen ting, kan ikke slette filer på mobilen eller minne kort! Kan ikke flytte filer fra mobil til minnekort,

Du kan bruke astro eller ES for å behandle filer "på telefonen" (du trenger ikke begge programmene).

F.eks slette fra telefonens internminne , slette fra SD minnekort , flytte fra telefonens internminne til SD minnekort og vise versa.

Dette trenger du ikke ha USB tilkopling til PC for å gjøre og slike oppgaver gjør man enklest med en filbehandler i android.

 

 

Neste problem til/fra PC

Skal du ha noe kopiert fra/til PC derimot er USB tilkopling og f.eks Samsung KIES på PC et alternativ.

ES file explorer kan forresten settes opp til å kople til windows share over wifi.

Lenke til kommentar

Har noen problemer med min Samsung S3.

Den første er at den har blitt treig. Dette gjelder når apper lukkes og telefonen skal tilbake til startsiden/skrivebordet (vet ikke hva det kalles :blush: ). Da lastes gjerne først "programmer" nederst til høyre, før resten kommer etter noen sekunder. Har gjerne ikke mange apper som går i bakgrunnen bortsett fra de "vanlige" til telefonen som starter av seg selv. Så vil vel si jeg ligger på rundt ti apper med telefonens apper som melding og exchange. Det er også rundt 8 gb igjen av plassen. Er jevnt inne og "dreper" apper jeg ikke bruker for å frigjøre minne.

 

Nummer to er at den originale nettleseren har en tendens til å hoppe ut en gang i blant mens jeg surfer. Hopper tilbake til startsiden så jeg må gå inn igjen. Skjer ikke ofte, men er irriterende.

 

Det aller verste er den siste. Uavhengig av om skjermlås er på, av, osv, osv så er meldingslyden og vibreringen utrolig varierende. Skjer både med standard meldingstone og nedlastet tone. Når jeg får melding så spilles hele ringetonen og vibreringen, ringetonen og vibreringen stopper før dem er ferdigspilt eller jeg får kun ett kort støt fra viberingen. En kompis av meg har nå fått samme feilen på sin.

 

Jeg har hatt telefonen inne til rep hvor den har blitt tømt og gjennopprettet og har gjort det selv en gang også. Telefonen er oppdatert så langt det går (venter fortsatt på jelly bean).

 

Noen som har noen løsninger? Utrolig frustrerende med en så dyr og ny telefon som det bare er problemer med... :(

Lenke til kommentar

Min S3 tilkoplet Windows 7 med USB

For anledningen satt til PTP

Kopiere slette via windows filutforsker det jeg føler for (bilde)

 

Forstår ikke at folk har problemer med dette - jeg har ikke Samsung KIES installert.

Hei igjen, jeg får opp det samme som du viser her, i winows 7 jeg også, men det er nå jeg går inn på mobilen eller minnekortet for og flytte på ting "fra og til pc`n" eller slette ting det blir problemer.. . Men takk for dine svar og hjelp! :)

Lenke til kommentar

Tips!

Du kan også bruke ES mot PC med WIFI (sett opp under LAN i ES din PC med SMB)

 

Jeg har f.eks en filutvekslingmappe på min maskin som jeg har kalt S3 og enabled share med full aksess og til min bruker. i ES har jeg bruker login spesifisert.

Kan også hente filer fra andre PC partisjoner/mapperr men har da read kun rettigheter fra ES i Telefonen mens skrive rettighet til den delte S3 mappen.

 

Bruker ikke kabel i det hele tatt og gjør alt fra mobilen vha ES.

post-35394-0-06064200-1350830804_thumb.png

post-35394-0-42925800-1350830871_thumb.png

Lenke til kommentar

Tips!

Du kan også bruke ES mot PC med WIFI (sett opp under LAN i ES din PC med SMB)

 

Jeg har f.eks en filutvekslingmappe på min maskin som jeg har kalt S3 og enabled share med full aksess og til min bruker. i ES har jeg bruker login spesifisert.

Kan også hente filer fra andre PC partisjoner/mapperr men har da read kun rettigheter fra ES i Telefonen mens skrive rettighet til den delte S3 mappen.

 

Bruker ikke kabel i det hele tatt og gjør alt fra mobilen vha ES.

Virker veldig lovende det! :) Men det blir nok litt for avansert for meg :) Men veldig flott for de som får til dette! :) Du har tydelig mer peiling en det jeg har hehehe.. :)

Men Takk Any How, for at du tipser :)

Lenke til kommentar

Har noen problemer med min Samsung S3.

Den første er at den har blitt treig. Dette gjelder når apper lukkes og telefonen skal tilbake til startsiden/skrivebordet (vet ikke hva det kalles :blush: ). Da lastes gjerne først "programmer" nederst til høyre, før resten kommer etter noen sekunder. Har gjerne ikke mange apper som går i bakgrunnen bortsett fra de "vanlige" til telefonen som starter av seg selv. Så vil vel si jeg ligger på rundt ti apper med telefonens apper som melding og exchange. Det er også rundt 8 gb igjen av plassen. Er jevnt inne og "dreper" apper jeg ikke bruker for å frigjøre minne.

 

Nummer to er at den originale nettleseren har en tendens til å hoppe ut en gang i blant mens jeg surfer. Hopper tilbake til startsiden så jeg må gå inn igjen. Skjer ikke ofte, men er irriterende.

 

Det aller verste er den siste. Uavhengig av om skjermlås er på, av, osv, osv så er meldingslyden og vibreringen utrolig varierende. Skjer både med standard meldingstone og nedlastet tone. Når jeg får melding så spilles hele ringetonen og vibreringen, ringetonen og vibreringen stopper før dem er ferdigspilt eller jeg får kun ett kort støt fra viberingen. En kompis av meg har nå fått samme feilen på sin.

 

Jeg har hatt telefonen inne til rep hvor den har blitt tømt og gjennopprettet og har gjort det selv en gang også. Telefonen er oppdatert så langt det går (venter fortsatt på jelly bean).

 

Noen som har noen løsninger? Utrolig frustrerende med en så dyr og ny telefon som det bare er problemer med... :(

 

Sliter med samme problem som deg wiswas. Irriterende..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...