Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Fikk nyttige svar her i forbindelse med bruk av Airplay på S3, så tror nok jeg går for en S3. Nok en gang har jeg 4 spørsmål...

 

1. Forstår jeg riktig så er det ingen grunn til å vente på Jelly Bean ferdig installert på S3'er, den kan man i alle tilfelle enkelt oppgradere når den kommer?

De S3-ene som kommer fra fabrikk nå har sikkert Jelly Bean installert, men du får uansett oppdatering med en gang så det er lite vits i å vente med å kjøpe.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen flere som synes fargegjengivelsa ved bruk av fotolys er rævva? Bildene blir veldig blåhvite. Om noen har tips til hvordan det kan bli bedre så tar jeg mot det med takk. Etter å ha brukt N8 i 2 år er jeg generelt skuffet over kameraet.

 

Lek litt med hvitbalansen. Vil anta at du har den på auto?

Lenke til kommentar

Fikk en oppdatering av Kies idag. Det stod at det var på grunn av en oppdatering som kommer. Da er vel JB nært forestående.. Ikke at jeg har tenkt å legge den inn uten å lese erfaringer fra dere først. Noen som vet om telefonen må ha fabrikk reset etterpå ? er litt skeptisk til det. Ønsker ikke å miste noe, og den Kies backup funker ikke. Får satse på at google og samsung synk funker. Har tatt backup av sms'ene..

Lenke til kommentar

Hei. Jeg oppdaterte nettopp til nyeste versjon av Kies og får denne feilmeldingen før Kies krasjer: "Themida: A monitor program has been found running in your system. Please, unload it from memory and restart your program."

 

Noen som har peiling på hva dette er? Gjorde et søk med IOBit Malware Fighter, som ikke fant noe galt. Avsluttet IOBit for å se om det hjalp, men nei. Gjør nå et søk med Avast for å se om den finner noen basselusker. Hvis ikke skal jeg prøve å avslutte Avast og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Fikk en oppdatering av Kies idag. Det stod at det var på grunn av en oppdatering som kommer. Da er vel JB nært forestående.. Ikke at jeg har tenkt å legge den inn uten å lese erfaringer fra dere først. Noen som vet om telefonen må ha fabrikk reset etterpå ? er litt skeptisk til det. Ønsker ikke å miste noe, og den Kies backup funker ikke. Får satse på at google og samsung synk funker. Har tatt backup av sms'ene..

Trenger ingen factory reset, jeg har lagt inn både den polske og den svenske uten noe reset, så det går nok bra..

Lenke til kommentar

Hei. Jeg oppdaterte nettopp til nyeste versjon av Kies og får denne feilmeldingen før Kies krasjer: "Themida: A monitor program has been found running in your system. Please, unload it from memory and restart your program."

 

Noen som har peiling på hva dette er? Gjorde et søk med IOBit Malware Fighter, som ikke fant noe galt. Avsluttet IOBit for å se om det hjalp, men nei. Gjør nå et søk med Avast for å se om den finner noen basselusker. Hvis ikke skal jeg prøve å avslutte Avast og se om det hjelper.

Themida er noe som "er installert og kjører allerede" og kommer i konflikt med KIES installasjonen

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1464631

 

Se "om Themida"

http://www.oreans.com/themida.php

http://nforum.ogplanet.com/sdgo/printer_friendly_posts.asp?TID=377377

http://support.moonpoint.com/blog/blosxom/os/windows/debugging/Themida

http://blog.giveawayoftheday.com/gotd-wrapper-is-updated/

Lenke til kommentar

Noen flere som synes fargegjengivelsa ved bruk av fotolys er rævva? Bildene blir veldig blåhvite. Om noen har tips til hvordan det kan bli bedre så tar jeg mot det med takk. Etter å ha brukt N8 i 2 år er jeg generelt skuffet over kameraet.

 

Lek litt med hvitbalansen. Vil anta at du har den på auto?

Forsøkt litt forskjellig og fungerer bra sålenge jeg ligger unna "blitzen". Men mange av bildene med blitzen blir blå-hvite...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Fordi da slipper du å avinstallere.

 

Og Magnetar, du mister desverre alt du har modifisert. Det er en av grunnene til at du burde installere f.eks WanamLite som oppdaterer til nyeste offisielle versjon av Jelly Bean hele tiden slik at du bare trenger å oppdatere framfor å bytte ut ROM (dårlig formulert).

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Når jeg vil flytte over Musikken min fra Mobilen med Kies så legges de jo ikke i mapper "slik de ligger på Mobilen". Og når jeg går inn på selve mobilen "ikke i Kies" for og kopiere rett fra den så går jo ikke det heller.. . Trodde den skulle virke som en ekstern harddisk.. .Hva er problemet her?

Ahh.. Got it.. gjelder og prøve ut litt hehehe.. :)

Lenke til kommentar

Fordi da slipper du å avinstallere.

 

Og Magnetar, du mister desverre alt du har modifisert. Det er en av grunnene til at du burde installere f.eks WanamLite som oppdaterer til nyeste offisielle versjon av Jelly Bean hele tiden slik at du bare trenger å oppdatere framfor å bytte ut ROM (dårlig formulert).

 

Takk skal du ha! Da skal jeg gjøre det i morgen :-) Funker alt som det skal på Wanam?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Opplevde litt problemer i starten, men etter jeg oppdaterte til 3.7 (4.0 er det nyeste nå) har jeg ikke opplevd noen problemer. Er ganske sikker på at 4.0 er basert på svensk JB.

Lenke til kommentar

Hurra! :-)

Bye bye S Planner

 

http://officialandro...play-store.html

 

Hva er fordelen med Google Calendar? Har ingen kjennskap til Googles kalender, men synes at S Planner fungerer greit nok for å holde meg oppdatert med Exchangekalenderen vi bruker på jobb.

 

Jeg liker rett og slett ikke grensesnittet til Samsung. Jeg kommer fra Galaxy Nexus, så det spiller nok inn. Bruker selv Google Apps (jobb) og Gmail (privat).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...