Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Hvordan overfører jeg filer til telefonen som en egen "harddisk"? På min gamle HTC kom alltid tlf opp som en egen stasjon i windows.

For å finne telefonen nå må jeg gjennom Kies, legge til MP3-ene i "Library" så velge hvilke låter som skal sendes til telefonen. Det er jo latterlig tungvindt, skulle tro jeg holdt på med en iPod.

 

Jeg finner en GTI-9300 "stasjon" i windows utforsker, men det er bare en mappestruktur på C:-disken ikke selve telefonen. Finner ingen MP3'r der, selv om jeg har massevis på telefonen.

 

Jeg fikk plutselig samme problem her også, men jeg løste det ved å "dra ned" statuslinja øverst på skjermen på telefonen og velge ett annet USB modus. Da funker det supert her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er ikke er mulig at S3 blir en flyttbar disk slik at man kan føre over de filene man vil? Altså, at man må via Kies for å få overført videoer? Har Mac jeg også forøvrig.

 

Overførte en serie-episode via Kies i går. Tok jaggu nesten 10 minutter å overføre den lille filen på 350 mb.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har veldig lyst til å se filmer på min s3.

 

Det jeg lurer på er om det er mulig å få subtitles på tlf til å funke?

 

Dersom jeg har en mp4 fil f.eks med en srt.fil som jeg også legger over på telefonen får jeg opp subtitles da?

 

Og f.eks dersom en video har 2 eller flere lydspor hvordan kan jeg da velge hvilket jeg vil ha? fe.ks velge mellom hindi-english.

 

 

Eller må jeg hardkode subtitle på filmen selv for at jeg kan se film med subs?

 

Takker for svar

Du kan fint legge .srt-filer i samme mappen som filmene ligger. Pass på at .srt-filen og film-filen må ha samme navn! Isåfall kommer teksten automatisk når du åpner filmfilen.

Lenke til kommentar

Det går kjapt å overføre masse MP3'r i Windows, men det er en tungvindt metode å første starte Kies, så finne frem låtene i "library", merke de man vil ha med, så trykke Transfer to Phone.

 

istedet for å bare ha telefonen som en stasjon og kopiere filene til ei Music-mappe.

Lenke til kommentar

Det går kjapt å overføre masse MP3'r i Windows, men det er en tungvindt metode å første starte Kies, så finne frem låtene i "library", merke de man vil ha med, så trykke Transfer to Phone.

 

istedet for å bare ha telefonen som en stasjon og kopiere filene til ei Music-mappe.

 

Er USB-Debugging slått på? Husker eg måtte ha det på på S- og SII-telefonane då eg hadde dei for at vanlig filoverføring skulle virke.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke problemet deres ?

Kies og dens usb drivere "er IKKE installert".

 

For mac må man dessuten installere MTP file transfer tool fra android/google på mac maskinen. Mac støtter ikke MTP protocol som default.

Nevnt noen poster tidligere.

post-35394-0-25221800-1343489153_thumb.png

post-35394-0-01812100-1343489812_thumb.jpg

post-35394-0-78237600-1343489819_thumb.jpg

post-35394-0-22950900-1343489829_thumb.jpg

post-35394-0-03503300-1343489838_thumb.jpg

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan en kan lage til økende ringelyder på s3. Den muligheten har eg hatt på alle teefonene eg har hatt opp igjennom årene. Kanskje er eg blind, men føler eg har studert nøye nok nå.

Noen som kan hjelpe meg her.

Sånn som telefonen ringer nå, så starter den stille og behagelig i 1-2 sek, så er det pluttselig bånn sug. VELDIG irriterende rett og slett!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...