Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Om man har 30 eller 70% (for ikke å snakke om tablet-markedet der Apple dominerer som Microsoft på sitt verste) bør ikke bety noe. Det bør være likhet for loven. Selv om Android er ett relativt åpent system, så burde det vert slik på android også. Når OS'et er nyinnstalert burde man bli tvunget til å velge app/program. Ikke bare for nettleser, men også bilder, musikk, etc etc. De store selskapenes (mis)bruk av patentsystemet er med på å kvele den innovasjonen patentsystemet var ment å beskytte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jo en utrolig dårlig batteritid. Prøvd en fabrikkresett?

Det ser jo ut som at skjermen har stått på mye. Telefonen kan ikke brukes hele dagen uten å lades på nytt.

Jeg har brukt den en del men ikke noe enormt. Ikke noe som tilsier at batteriet skulle vært utladet etter mindre enn 9 timer.
Lenke til kommentar

Det var jo en utrolig dårlig batteritid. Prøvd en fabrikkresett?

Nei har ikke gjort det ennå, men tror nok bare jeg må gjøre det for å se om det hjelper. Men mister man alle kontakter og meldinger og alt som er lagret på telefonen?

Ja dessverre. Men kontakter synkroniserer du jo bare på din google konto. Og det finnes sikkert apps for å lagre mld.

Lenke til kommentar

Det var jo en utrolig dårlig batteritid. Prøvd en fabrikkresett?

Nei har ikke gjort det ennå, men tror nok bare jeg må gjøre det for å se om det hjelper. Men mister man alle kontakter og meldinger og alt som er lagret på telefonen?

Ja dessverre. Men kontakter synkroniserer du jo bare på din google konto. Og det finnes sikkert apps for å lagre mld.

Ok. Takk :-)
Lenke til kommentar

Go dialer på forsiden, men kan teksten under ikonet endres til noe annet enn "go dialer EX" ?

 

Ps! Batteritiden etter oppdatering ble verre, nå holder batteriet knapt en dag, før varte det 2 dager med samme setting, merkelig greier.

Er det ikke mulig å holde ikonet inne så skifte navn? Jeg har ikke navn på mine ikoner på task baren... bruker selg go locker.

Lenke til kommentar

Go dialer på forsiden, men kan teksten under ikonet endres til noe annet enn "go dialer EX" ?

 

Ps! Batteritiden etter oppdatering ble verre, nå holder batteriet knapt en dag, før varte det 2 dager med samme setting, merkelig greier.

Er det ikke mulig å holde ikonet inne så skifte navn? Jeg har ikke navn på mine ikoner på task baren... bruker selg go locker.

Da får jeg bare til å flytte på den.. ;(

Lenke til kommentar

Finnes det en app noe lignende en "oppslagstavle" alle kan ha tilgang til å endre, lese osv?

Elektronisk korktavle kan man si.

 

Prøv Evernote. Tilgjengelig for PC og mange mobilplattformer. Kanskje MAC også.

Alle du gir tilgang kan legge inn notater, lenker, bilder etc i samme notisbok. Mange youtube videoer som gir tips til bruk og brukssområder

Ja, den hadde en slik funksjon men må betale i dyre dommer for å la andre skrive på samme vegg.

Noen flere alternativer?

Rart det ikke flere etterspør dette.

En "korktavle" alle (eller de du tillater kan skrive på)

Noe ale Pinterest

 

Prøv denne: http://www.memonic.com/

Lenke til kommentar

Hei, har kjøpt denne supre telefonen for noen dager siden, er svært fornøyd. :-)

 

Har to spørsmål jeg håper dere kan hjelpe meg med:

 

1: På gamletlf (HTC Wildfire) kunne jeg stille inn slik at datoen vistes i et hjørne på bildene. Dette får jeg ikke til på S3, noen som vet om det er mulig? Evt. en app dette kan gjøres med? Det er så greit å sende bilder der dato vises synes jeg.....

 

2: Når jeg feks. er inne på norsk tipping-appen (eller andre nettsteder der man kan fylle inn info...), er det så liten skrift at jeg må ha kikkert for å se. Zoomer inn, men da kommer det på skjeve med innfylling av tall osv. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...