Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen apper som det er bra å ha og som er trygge?

fekk i begynnelsen lyd når eg fekk epost og varsel om spill og ect. det får eg ikkje lengre, noe som har noen tips om korleis eg kan få varselyden tilbake?

http://www.mobilen.no/artikler/stor-oversikt/106963

Du kan laste ned appen Slider fra android market for å ha kontroll på lydvolumer.

Legg til vidgeten som er størst, så har du kontroll på alle lyder.

Lenke til kommentar

alle lyd instillingen på telefonen står på fullt..

og på for eksemel wordfeud har eg krysset av inne på settingene at eg vil ha varsel, lys og vibrering.. ingenting skjer...

 

 

er det noen apper som det er bra å ha og som er trygge?

fekk i begynnelsen lyd når eg fekk epost og varsel om spill og ect. det får eg ikkje lengre, noe som har noen tips om korleis eg kan få varselyden tilbake?

http://www.mobilen.n...oversikt/106963

Du kan laste ned appen Slider fra android market for å ha kontroll på lydvolumer.

Legg til vidgeten som er størst, så har du kontroll på alle lyder.

Lenke til kommentar

Prøve å droppe Quote siden du er rett over

@new_girl: Har ikke telefonen selv, men høres ut som at du har samme problem som en tidligere hadde. Mest sansynlig har du skrudd av det at telefonen skal vise varsler. Vet ikke hvor i settings du finner dette, men det er inne der. Sjekk oppi venstre hjørne om det er ett ikon der som ikke forsvinner. Det bekrefter vel at dette er på.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man fjerner snarveien ved at s-voice dukker opp ved dobbelttrykk på hjem-knappen?

 

Smålig irriterende at den dukker opp hver gang man blir ivrig og trykker dobbelt.

 

Gå inn på s-voice appen og gå inn på instillnger. Der kan du hake av for at S voice skal aktiveres ved dobbelt-klikk :)

Lenke til kommentar

På hovedbildet står det "Trykk for å legge til by" i firkanten som også inneholder klokkeslett og dag/dato, står "AccuWeather.com" nederst til venstre. Noen som har klart å fjerne denne å kan fortelle meg hvordan det gjøres?

Endret av jeger83
Lenke til kommentar

Før jeg 'trykker på knappen' håper jeg at dere kan svare på noen spørsmål jeg har angående S3:

1) Jeg skjønner ikke hvordan S3 og Nexus har 10+gb plass til apps, da ingen andre konkurrenter ligger høyere enn ca 2 gb. Gir de i hardware tilgang til mer plass for apps eller lagrer apps og alt annet innhold på samme partisjon? Fatter ikke hvorfor ikke andre og gjør det...

2) S3 kan ikke brukes som 'mass storage' slik den er pr i dag?

3) Har den god Hotmail/Live/Skydrive støtte (jeg bruker nok den 'offisielle' Email leseren fra Seven)?

4) Wifi hotspot er selvsagt en funksjon den har?

5) Har S3 funkjsonalitet for å kryptere innholdet på SDkort som brukes (altså som en standard funksjon)?

jarle

 

Jeg har bare hatt min én dag, men skal prøve så godt jeg kan:

 

1 +2) Du får tilgang til mass storage på telefonens internminne. Såvidt jeg så kunne man legge inn bilder, musikk og video rett inn på telefonminnet.

3) Jeg la inn live kontoen min i native e-postleseren og det fungerer fint. Kan autosynce, men ikke push. Skydrive dunno.

4) Selvsagt.

5) Jeg har ikke fått prøvd dette selv siden jeg må lade telefonen til over 80% for å sette på kryptering, men det står i innstillingene at man kan kryptere både telefon og SD kort + passord.

Lenke til kommentar

Tror endel fra CDON har fått sine, og Telenor/Djuice.

Bestilte fra Netcom 11 mai (dagen etter de la den ut) og har fortsatt ikke fått tilsendt. Er visstnok Bekreftet i neste uke, så vi får se da.

Noen fra Netcom som har fått sin blåe forresten?

 

Bestilte blått flip cover til min kommende blå S3 idag, og fikk for ikke lenge siden mail om at varen allerede var sendt :)

 

Ebay er fint, bestilte fra england. ca 260kr inkl frakt

 

http://www.ebay.co.u...em=380446921438

Hvor mye kostet flip-coveret? Hvis det kom på over 200 uten frakt så får du også mva (25 %), eventuelt toll, og et fortollingsgebyr. Da kan coveret fort komme på 4-500 kroner..

 

300,- i Netcom-sjappa.

 

Kjøpte mitt fra Studrab: http://www.studrab.no/PartDetail.aspx?q=p:4750464 - også billig minnekort der.

 

Mye billigere, rask levering. Pakken kom dog fra Telefast*, som også sendte ut telefonen min fra Djuice - og krevde faktisk gyldig legitimasjon ved utlevering (samme som mobilen krevde).

 

*(Studrab er vel samme type bedrift som Amentio, ikke eget lager)

 

edit: fikset link til riktig produkt

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Tror endel fra CDON har fått sine, og Telenor/Djuice.

Bestilte fra Netcom 11 mai (dagen etter de la den ut) og har fortsatt ikke fått tilsendt. Er visstnok Bekreftet i neste uke, så vi får se da.

Noen fra Netcom som har fått sin blåe forresten?

 

Bestilte blått flip cover til min kommende blå S3 idag, og fikk for ikke lenge siden mail om at varen allerede var sendt :)

 

Ebay er fint, bestilte fra england. ca 260kr inkl frakt

 

http://www.ebay.co.u...em=380446921438

Hvor mye kostet flip-coveret? Hvis det kom på over 200 uten frakt så får du også mva (25 %), eventuelt toll, og et fortollingsgebyr. Da kan coveret fort komme på 4-500 kroner..

 

300,- i Netcom-sjappa.

 

Kjøpte mitt fra Studrab: http://www.studrab.n...spx?q=p:4492285 - også billig minnekort der.

 

Mye billigere, rask levering. Pakken kom dog fra Telefast*, som også sendte ut telefonen min fra Djuice - og krevde faktisk gyldig legitimasjon ved utlevering (samme som mobilen krevde).

 

*(Studrab er vel samme type bedrift som Amentio, ikke eget lager)

Den der er for galaxy note :p

Lenke til kommentar

Jeg har hatt blå S3 i en knapp uke nå og er kjempefornøyd, MEN de siste par dagene er plutselig meldingslyden blitt borte. Alle andre varsler gir lyd fra seg, men bare ikke innkommende sms/mms. Har stilt og rørt på alt av volum og linende som har med meldinger å gjøre, men nei da.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...