Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Beklager, men finner ikke dette menypunktet i Spotify v0.5.0.1247

 

Da leter du ikke godt nok.. Jeg har også versjon 0.5.0.1247 og gjorde dette i går =)

Har du den aller nyeste spotify og kan velge hvor du laster ned offline playlisten på? feks micro sd... finner det ikke selv, trykket bare på meny knappen på den eldre versjonen og den dukket opp med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Skal ikke S3 holde seg våken så lenge man driver og leser noe lenge? Merker stadig at skjermen går i svart når jeg holder på å lese

 

2. I outlook (pc) har jeg flere mapper, men på mobilen har jeg ikke de mappene, hvordan får jeg de opp? På min gamle Samsung Ace var de der

Lenke til kommentar

1. Skal ikke S3 holde seg våken så lenge man driver og leser noe lenge? Merker stadig at skjermen går i svart når jeg holder på å lese

 

2. I outlook (pc) har jeg flere mapper, men på mobilen har jeg ikke de mappene, hvordan får jeg de opp? På min gamle Samsung Ace var de der

1 Du må aktivere denne funksjonen under instillinger.

2 Dette vet jeg ikke noe om:(

Lenke til kommentar

1. Skal ikke S3 holde seg våken så lenge man driver og leser noe lenge? Merker stadig at skjermen går i svart når jeg holder på å lese

 

2. I outlook (pc) har jeg flere mapper, men på mobilen har jeg ikke de mappene, hvordan får jeg de opp? På min gamle Samsung Ace var de der

1 Du må aktivere denne funksjonen under instillinger.

2 Dette vet jeg ikke noe om:(

 

1. kan du si eksakt hvor? :love:

Lenke til kommentar

Begynner å bli veldig fornøyd med S3 nå!

Elsker ideen bak On X fra microsoft (www.onx.ms) - har virkelig troen på dette. Her kan man jo kode presis det man vil egentlig - herlig! Browsertexting er også noe som anbefales!

 

Men jeg har et spørsmål angående "galleri": Jeg har et album der som heter Direkteopplasting (Picasa logoen). I dette albumet ligger en del av bildene jeg hadde på iPhonen min (og som kun var der - altså ikke lagret noe annet sted). Hvordan i huleste er de kommet inn i dette albumet??? De var der helt automatisk.

(Det er sikkert en logisk forklaring, men jeg klarer ikke se linken her, så føler meg skikkelig dum :p ).

Lenke til kommentar

Høstet min blå S3 i dag - deilige saker <3

 

Spotify får heller ikke jeg til å lagre på microsd. Før var det helt greit - logge inn, slette cache, logge ut og trykke på menyknappen (hardware) under innlogging - nå skjer det absolutt INGENTING om jeg trykker på den. Usikker på hvorfor - menyknappen funker fint ellers :)

 

Ellers har TW blitt MYE bedre - jeg vurderer jo nesten å beholde det. At de har litt stygge ikoner og utrolig lite lekre mapper får så være - men jeg får se. Alt i alt veldig fornøyd så langt - kjøpte den ærlig talt mye for skjermen og oppløsninge som var det som definitivt manglet på S2.

Lenke til kommentar

Men jeg har et spørsmål angående "galleri": Jeg har et album der som heter Direkteopplasting (Picasa logoen). I dette albumet ligger en del av bildene jeg hadde på iPhonen min (og som kun var der - altså ikke lagret noe annet sted). Hvordan i huleste er de kommet inn i dette albumet??? De var der helt automatisk.

(Det er sikkert en logisk forklaring, men jeg klarer ikke se linken her, så føler meg skikkelig dum :p ).

Ja du, det samme problemet har jeg. Det kommer opp 4000 bilder under galleri og dette er bilder fra en mobil som jeg hadde i 2009....trur jeg. Disse bildene ligger ikke på google drive, gmail eller dropboks. Ikke ligger bildene på pc min heller.....

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Men jeg har et spørsmål angående "galleri": Jeg har et album der som heter Direkteopplasting (Picasa logoen). I dette albumet ligger en del av bildene jeg hadde på iPhonen min (og som kun var der - altså ikke lagret noe annet sted). Hvordan i huleste er de kommet inn i dette albumet??? De var der helt automatisk.

(Det er sikkert en logisk forklaring, men jeg klarer ikke se linken her, så føler meg skikkelig dum :p ).

Ja du, det samme problemet har jeg. Det kommer opp 4000 bilder under galleri og dette er bilder fra en mobil som jeg hadde i 2009....trur jeg. Disse bildene ligger ikke på google drive, gmail eller dropboks. Ikke ligger bildene på pc min heller.....

De bildene ligger på Picasa.

Lenke til kommentar

Til min S2 har jeg en bilholder med lader og 2,5mm audio utgang. Denne er selvfølgelig for liten til S3.

Er det noen av dere som har sett en slik holder til S3?

 

Har ikke sett det ennå, men hva bruker du audioutgangen til? Kobler til en tilsvarende audioinngang til bilstereoen?

 

Det er korrekt.

Da kan jeg bruke wimp i bilen.

Lenke til kommentar

Men jeg har et spørsmål angående "galleri": Jeg har et album der som heter Direkteopplasting (Picasa logoen). I dette albumet ligger en del av bildene jeg hadde på iPhonen min (og som kun var der - altså ikke lagret noe annet sted). Hvordan i huleste er de kommet inn i dette albumet??? De var der helt automatisk.

(Det er sikkert en logisk forklaring, men jeg klarer ikke se linken her, så føler meg skikkelig dum :p ).

Ja du, det samme problemet har jeg. Det kommer opp 4000 bilder under galleri og dette er bilder fra en mobil som jeg hadde i 2009....trur jeg. Disse bildene ligger ikke på google drive, gmail eller dropboks. Ikke ligger bildene på pc min heller.....

De bildene ligger på Picasa.

 

Men hvordan kan de ha kommet dit? Jeg koblet aldri iPhonen opp mot Picasa, og det er ikke alle bildene fra iPhonen som er der heller, virker som et helt vilkårlig utvalg (varierer fra de eldste til de nyeste)...

Lenke til kommentar
Beklager, men finner ikke dette menypunktet i Spotify v0.5.0.1247

 

Da leter du ikke godt nok.. Jeg har også versjon 0.5.0.1247 og gjorde dette i går =)

Har du den aller nyeste spotify og kan velge hvor du laster ned offline playlisten på? feks micro sd... finner det ikke selv, trykket bare på meny knappen på den eldre versjonen og den dukket opp med en gang.

 

Jeg trenger hjelp til å lokalisere menypunktet med "Clear cache..."

Har vært inne på alle menypunktene og lett. Hvor er det du/ dere finner dette?

 

post-128259-0-51601500-1339700514_thumb.png

post-128259-0-93317200-1339700524_thumb.png

Lenke til kommentar

Men jeg har et spørsmål angående "galleri": Jeg har et album der som heter Direkteopplasting (Picasa logoen). I dette albumet ligger en del av bildene jeg hadde på iPhonen min (og som kun var der - altså ikke lagret noe annet sted). Hvordan i huleste er de kommet inn i dette albumet??? De var der helt automatisk.

(Det er sikkert en logisk forklaring, men jeg klarer ikke se linken her, så føler meg skikkelig dum :p ).

Ja du, det samme problemet har jeg. Det kommer opp 4000 bilder under galleri og dette er bilder fra en mobil som jeg hadde i 2009....trur jeg. Disse bildene ligger ikke på google drive, gmail eller dropboks. Ikke ligger bildene på pc min heller.....

De bildene ligger på Picasa.

 

Men hvordan kan de ha kommet dit? Jeg koblet aldri iPhonen opp mot Picasa, og det er ikke alle bildene fra iPhonen som er der heller, virker som et helt vilkårlig utvalg (varierer fra de eldste til de nyeste)...

Og jeg sier, hva er Picasa?

Lenke til kommentar
Beklager, men finner ikke dette menypunktet i Spotify v0.5.0.1247

 

Da leter du ikke godt nok.. Jeg har også versjon 0.5.0.1247 og gjorde dette i går =)

Har du den aller nyeste spotify og kan velge hvor du laster ned offline playlisten på? feks micro sd... finner det ikke selv, trykket bare på meny knappen på den eldre versjonen og den dukket opp med en gang.

 

Jeg trenger hjelp til å lokalisere menypunktet med "Clear cache..."

Har vært inne på alle menypunktene og lett. Hvor er det du/ dere finner dette?

 

post-128259-0-51601500-1339700514_thumb.png

post-128259-0-93317200-1339700524_thumb.png

 

Finner ingen "clear cache" i nyeste spotify på min S3 heller. Tester å bare legge til en playlist nå - for å se om det forandrer saken - men vi får se :) Skal rapportere tilbake om jeg finner ut noe mer - men så langt er jeg bare forvirret. Virker kanskje som om guiden til hvordan man skal gjøre det er vagt utdatert.

Lenke til kommentar

Håper virkelig batteriet forbedres somehow! Må lades allerede

Gi det en 4-5 oppladninger så er det stor forskjell. Jeg har deaktivert bluetooth når jeg ikke bruker BT og aktivert strømsparing - uten at jeg plages av dette

Ja, jeg leste noe om at det skulle hjelpe. Gir den en sjanse :)

 

Annet enn det, er det bare jeg som opplever at "Smartopphold" funksjonen ikke fungerer ordentlig?? Testet den et par ganger - sjermen går svart selv om jeg stirrer på den!

Lenke til kommentar

Håper virkelig batteriet forbedres somehow! Må lades allerede

Gi det en 4-5 oppladninger så er det stor forskjell. Jeg har deaktivert bluetooth når jeg ikke bruker BT og aktivert strømsparing - uten at jeg plages av dette

Ja, jeg leste noe om at det skulle hjelpe. Gir den en sjanse :)

 

Annet enn det, er det bare jeg som opplever at "Smartopphold" funksjonen ikke fungerer ordentlig?? Testet den et par ganger - sjermen går svart selv om jeg stirrer på den!

Er mange som opplever problemet. Ligger mest sannsynlig bak lysforhold etc.

Lenke til kommentar

Spørsmål angående Meldings-funksjonen (SMS).

Er det KUN standard "boblevisning" som er tilgjengelig i settings på meldingsvisning på SGS-3?

 

Jeg har "boblevisning" med bilde for hver enkelt melding (som vist på bildet) og jeg har blitt særdeles avhengig av dette.. (kjører for øvrig One Cosmic ICS 4.03 på en SGS 1 og frykter at dette er en funksjon som kun følger med dette ROM'et)

 

noen tips?

post-29024-0-91229300-1339703204_thumb.png

Endret av a_strann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...