Gå til innhold

Diablo 3: Hvilken class spiller du?


  

141 stemmer

  1. 1. Hvilken class spiller du?

    • Barbarian
      36
    • Demon Hunter
      24
    • Monk
      28
    • Witch Doctor
      22
    • Wizard
      31


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart det er så få Demon Hunters? Jeg har akkurat nådd Act 3 og storkoser meg. Slet en del mot sistebossen i Act 2 (og det på Normal...) :blush: men det er jo bare en del av moroa. Det største problemet er å rydde opp etter kampene. Vanligvis er det fint lite som overlever kampene, inkludert steinsøyler, vegger og sånt. :p

Lenke til kommentar

Sitter helt fast i kampen mot sistebossen på Normal, så blir nok Monk til jeg får bedre utstyr til Demon Hunteren. Eller Witch Doctor. Hadde lyst på Barbarian, men etter å ha spilt co-op åtte ganger i går var jeg på lag med en barbarian hele seks ganger. (samtlige omganger var med meg og en annen.) Tror Barbarian er litt i overtall for tiden. :p

Lenke til kommentar

Slet også endel med sistebossen som Demon Hunter, var lvl 30 og brukte vel 6 forsøk tror jeg.

 

Endte opp med å bruke denne builden

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/demon-hunter#WZgdfj!abd!ZaZaZSlet

hvor både primary og secondary kunne stunne diablo rett som det var. Brukte Shadow Power etterfulgt av Impale for å få inn litt healing uten potions. Evasive Fire var hatred generator ettersom det ikke er noe poeng å spamme Bola Shots, backflipen med speed boost pga passiv var en fin bonus i tillegg. Marked for Death er lett og viktig å opprettholde og Vault er uvurderlig, spesielt i siste fase av fighten. Alternativt kan man bruke Turret eller companion for litt autodmg istedet for Marked for Death, impale er selvfølgelig det som i hovedsak gjør skade

 

 

Har nå en wizard på 48 og nevnte DH på lvl 40. Jeg aner ikke hvem jeg liker best.

Wizarden sliter litt med mangel på CC, men det diamond skin skjoldet absorberer fryktelig mye skade for øyeblikket, og Archon er en fantastisk "oh shit" knapp. Også har man jo Slow Time da, kanskje den kuleste spellen i hele spillet med Matrix effekten på innkommende missiler.

Impale med Overpenetration virker rett og slett ubalansert for demon huntern sin del, utrolig dmg på alle mobs med riktig posisjonering, er også veldig glad i Fan of Knives med Hail of Knives (lengre range) runen og Elemental Arrow med Ball Lightning. Smoke Screen virker faktisk for å komme seg ut av roots og diverste fra elite fiender, utrolig praktisk når det begynner å bli vanskelig, sammen med Preparation med Battle Scar rune. Digger også at man har 2 ressurser som må vurderes når man setter opp speccen (ikke ha 4 spells som bruker discipline f.eks)

Endret av MythiC9
Lenke til kommentar

Har nevnt dette i en annen tråd, men tok sistebossen etterhvert. To ganger. :p Har også en wizard og monk i Act 3, og er på god vei til å fullføre act 1 med barbaren. Planlegger å ta alle klassene til Nightmare for å se hvordan de gjør seg på høyere level, i vanskelige bossfights osv, og så begynne å fokusere på en eller to på Nightmare. Da er de rundt lvl 30, så det burde være mulig å finne bra utstyr til dem. Fant faktisk en legendary item til monk i Act 2 på Normal. :p

Lenke til kommentar

Sliter med å finne en favoritt, så etter å ha tatt to karakterer opp til Act 3 på Normal og en til Nightmare er favorittlisten min så langt:

 

Demon Hunter (lvl 33, Nightmare Act 1)

Wizard (lvl 23, Act 3)

Monk (lvl 24, Act 3)

Barbarian (lvl 16, Act 1)

Witch Doctor (lvl 13, Act 1)

 

Parantene er det nåværende levelet og området de leker i, logisk nok. Irriterende nok følger de level og område ganske slavisk, så høyere level og senere acts gjør dem morsommere å spille med. (Unntaket er Monk/Wizard.) Nå kan det jo diskuteres om de er høyere level fordi de er favoritter, men det gjenstår å se når Barbarian og Witch Doctor blir høyere level. Det er de to jeg fokuserer på for øyeblikket. Skal ha alle til Nightmare før jeg bestemmer meg, men det betyr ikke at jeg tar dem en om gangen fra start til slutt. Først skal Barbarian og Witch Doctor minst opp til Act 3 (og gjerne til Nightmare), så skal jeg fokusere på de to andre. Og om jeg kjeder meg litt blir det Demon Hunter en stund. Kan bli morsomt å se en oppdatert liste når alle er lvl 30+ ;)

Endret av vikingkylling
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...