Gå til innhold

Den hvite mann mot verden.....


Anbefalte innlegg

Ingen multikulturelle samfunn fungerer.

USA, verdens ledende stormakt de siste 100 årene, er jo et strålende eksempel på det...

 

USA fungere ikke i det hele tatt!

fengslene der er jo fylt med svarte, og de har en enorm nedgangstid nå, Kina er neste stormakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USA fungerer? haha.

De dreper seg selv med kampen mot narkotika, fedme, store økonomiske forskjeller i samfunnet, lovverk hinnsides noen form for logikk, også gjør de så godt de kan med å trone seg selv som verdens beste land..

 

Da de egentlig bare er et kapitalistisk, terroriserende drittland som ødelegger denne kloden med Coca Cola, mc donalds, lobbyister, sinnsyke plateselskap, krig og dritt.

 

wow.. Jeg hater visst USA, sporer jo helt av her..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

denne videoen er absolutt vert og se

Du er ikke en rasist, men anbefaler hatpropagandaen til David Duke, en nazist og tidligere Ku Klux Klan-leder? Javel...

 

selvom folk kanskje er nazister eller ku klux klan medlemmer vil ikke si at alt de mener og sier er feil. Jeg mener selv disse "gruppene" er og gå alt alt for langt men det er noen av dem som faktisk har et poeng.

 

Du kan ha drastiske meninger og kyniske tanker, Men og faktisk utføre det i form av og bli med i rasistiske motstandsbevegelser er og dra det litt for langt. Men så fort 1 person tar opp dette med at vi må passe på vårt eget land så stemples denne personen som rasist og useriøs og ingen støtter han.

Hvordan kan vi føre en "kamp" for vårt eget land uten og bli stemplet som rasister og useriøse ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

hvite eller "Vite" :o?

Ja har nok en ørliten grammatisk feil!

Men jeg håpet på en litt mer seriøs og innholdsrik debatt

Vell, jeg er forsåvidt enig, men om det i realiteten er mulig å kaste ut alle er et annet spørsmål.

"Vel" eller "Vell"?

Hvis dere ønsker å bli tatt seriøst så er det viktig å vite forskjellen på vite og hvite og vell og vel.

Det å klassifisere mennesker etter hudfarger er også litt gammeldags. Hva skal man gjøre med arier som er født med gulsott? Deportere dem til Japan? Det er da heller ikke noen ny vitenskap at kultur og genetikk er uavhengig av hverandre, er det?

Propaganda (les: oppkast) som hvit valgalianse sprer rundt seg med for å slå frykt i folk egner seg ikke for å bli tatt serøst av meg iallfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

denne videoen er absolutt vert og se

Du er ikke en rasist, men anbefaler hatpropagandaen til David Duke, en nazist og tidligere Ku Klux Klan-leder? Javel...

 

selvom folk kanskje er nazister eller ku klux klan medlemmer vil ikke si at alt de mener og sier er feil. Jeg mener selv disse "gruppene" er og gå alt alt for langt men det er noen av dem som faktisk har et poeng.

 

Du kan ha drastiske meninger og kyniske tanker, Men og faktisk utføre det i form av og bli med i rasistiske motstandsbevegelser er og dra det litt for langt. Men så fort 1 person tar opp dette med at vi må passe på vårt eget land så stemples denne personen som rasist og useriøs og ingen støtter han.

Hvordan kan vi føre en "kamp" for vårt eget land uten og bli stemplet som rasister og useriøse ?

 

Er så fullstendig enig!!

 

Man kan ikke bare komme med uttalelser som at personen som sa det er ''det ene eller det andre''!!

Vist noen kjemper for fedrelandet og kommer med kloke ord angående det så bør man lytte!!

 

Man er ikke RASIST av den grunn!!!

 

Jeg mener man kan samarbeide med alle raser og de fleste mennesker, de trenger bare ikke og være i Europa!

De har egne områder de kan bygge opp!!

 

Alle raser har sitt eget, utenom de hvite!!

 

Vist en hvit blir født i Kina så er ikke personen kineser av den grunn!!

Folk må jo være dumme for og mene det!!

Derfor er ikke sorte eller gule nødvendigvis Europeere bare fordi de er født her!

Lenke til kommentar

hvite eller "Vite" :o?

Ja har nok en ørliten grammatisk feil!

Men jeg håpet på en litt mer seriøs og innholdsrik debatt

Vell, jeg er forsåvidt enig, men om det i realiteten er mulig å kaste ut alle er et annet spørsmål.

"Vel" eller "Vell"?

Hvis dere ønsker å bli tatt seriøst så er det viktig å vite forskjellen på vite og hvite og vell og vel.

Det å klassifisere mennesker etter hudfarger er også litt gammeldags. Hva skal man gjøre med arier som er født med gulsott? Deportere dem til Japan? Det er da heller ikke noen ny vitenskap at kultur og genetikk er uavhengig av hverandre, er det?

Propaganda (les: oppkast) som hvit valgalianse sprer rundt seg med for å slå frykt i folk egner seg ikke for å bli tatt serøst av meg iallfall.

 

Ja det er snakk om frykt!!

En frykt for og ikke dominere VÅRT eget område som i dette tilfellet er Europa!!

 

Alle andre har sitt eget!

 

Du er nok atter en av de som bare skal hakke på grammatiske feil, hva hjelper det deg og din sak?

Tar dette som regelrett SPAM!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor jeg klikker inn på en tråd som heter "vite mann", spør jeg meg. Hva godt kan jeg finne i denne tråden?

 

Petter321 - jo, du er rasist. Jeg tror ikke du finner mange som ikke definerer dine utsagn som rasistisk. Du finner mange svarte i Norge som bidrar mer enn deg i det norske samfunnet.

 

Jeg mistenker at du tror alle svarte er ekstreme muslimer som voldtar, stjeler og dreper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor jeg klikker inn på en tråd som heter "vite mann", spør jeg meg. Hva godt kan jeg finne i denne tråden?

 

Petter321 - jo, du er rasist. Jeg tror ikke du finner mange som ikke definerer dine utsagn som rasistisk. Du finner mange svarte i Norge som bidrar mer enn deg i det norske samfunnet.

 

Jeg mistenker at du tror alle svarte er ekstreme muslimer som voldtar, stjeler og dreper.

 

Takk for din oppmerksomhet rundt tråden!

 

Ja mange mener jeg er rasist, selv om jeg ikke er fullstendig enig i det, for rasist kan bety så meget

rasister finner forskjeller mellom raser og bruker det mot andre raser- det er en form for en rasist jeg da er!

 

Men jeg er ikke en diskriminerings rasist, jeg mener alle raser er like kloke, skal ha like muligheter osv..

Og bare for og ha sagt det sorte og gule har bedre iq en hvite, ja det er veldig MYE positivt og komme med om dem.

 

JA det er selvfølgelig mange svarte og gule som bidrar til mer en det jeg gjør!!

 

Grunnen til at jeg opprettet denne tråden, fordi jeg mener og føler at hvite ikke har et hjem lengre, vi får ikke lengre bestemme Over vår del av verden.

 

Og jeg mener alle raser har rett og krav på et eget område...

 

Du kan for eksempel ikke putte to helt forskjellige dyrearter som ikke passer ilag på et området, den ene arten vil falle vekk!!

 

Sorte, Gule og hvite har tre vilt forskjellige kulturer og levemåter, og jeg synes det skal fortsette og være slik så mangt ikke rasen selv har lyst og endre det og det skal selvfølgelig skje uavhengig av hva andre raser har og si!

 

Er så møkka lei av og rette meg etter innvandrere og respektere deres religioner og kulturer i mitt eget land Norge, hvor vi liksom skal være frie til og bestemme selv!

 

Det er ikke rasistisk av den grunn!!

 

Men jeg skjønner dem godt hadde jeg flyktet til et fremmed land så hadde selvfølgelig jeg også prøvd og ta over det landet med min kultur vist jeg hadde muligheten, det ligger i den menneskelige fornuft og selv-respektiv!!

 

Og de har muligheten og det vil skje om vi ikke stopper den, de får flere barn en oss, og de strømmer inn over grensa mens integreringen ikke fungerer!! Så hva vil du jeg skal gjøre sitte å se på dette?

 

Og skal den hvite rase fortsette og bestå i Europa så må vi stoppe innvandringen!!

 

Jeg liker alle mennesker men jeg synes ikke de bør komme opp i hverandre og krangle når det ikke behøver og være slik!!

 

 

Nei jeg tror ikke alle muslimer og svarte er kriminelle!!!

Men mange av de er det og det er pgr. AP og oppveksten deres!!

Mange av de kommer til Norge og får ikke lov og arbeide og selvfølgelig må de stjele da, det ville jeg også gjort!!!

 

Og de har oppvekst med vold og tyveri runt seg, men det er ikke poenget her!!

 

Jeg vil at alle raser skal ha sitt eget område senn heller penger til landene deres istedenfor og ta de hit, vil løst mye mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Blir FORBANNA av dagens Politikere, alle sammen

!!!!!!!!!!!!!

Endret av Petter321
  • Liker 1
Lenke til kommentar

denne videoen er absolutt vert og se

Nei det er den ikke...

 

Duke tar feil (eller lyver bevisst) når han sier at fødselstallene etterhvert vil utviske den hvite befolkningen. Den hvite (ikke spanskættede) befolkningen utgjør fortsatt nær 2/3 av USAs befolkning, og den vokser. (Kristne amerikanere liker fortsatt å lage barn.) Den eneste gruppen som vokser spesielt raskt er de spanskættede (mexicanere med mere), men de er fortsatt bare 15% av befolkningen. Svarte er 12% og asiater er 5%.

 

Mexicanerne får som alle nye innvandrergrupper en del barn, (omtrent dobbelt så mange pr. familie som hvite) men som med pakistanerne i Norge er det neppe noen grunn til å tro at det ikke endrer seg med botid. De svarte i USA har ikke lenger vesentlig høyere fødselstall enn de hvite.

 

Kilde: Census.gov. (United States Census Bureau)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Smilte litt når jeg så argumentet:

Du kan for eksempel ikke putte to helt forskjellige dyrearter som ikke passer ilag på et området, den ene arten vil falle vekk!!

 

TS - Jeg har en fantastisk nyhet til deg:

Hvite, svarte og gule er samme dyreart! =)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

denne videoen er absolutt vert og se

Nei det er den ikke...

 

Duke tar feil (eller lyver bevisst) når han sier at fødselstallene etterhvert vil utviske den hvite befolkningen. Den hvite (ikke spanskættede) befolkningen utgjør fortsatt nær 2/3 av USAs befolkning, og den vokser. (Kristne amerikanere liker fortsatt å lage barn.) Den eneste gruppen som vokser spesielt raskt er de spanskættede (mexicanere med mere), men de er fortsatt bare 15% av befolkningen. Svarte er 12% og asiater er 5%.

 

Mexicanerne får som alle nye innvandrergrupper en del barn, (omtrent dobbelt så mange pr. familie som hvite) men som med pakistanerne i Norge er det neppe noen grunn til å tro at det ikke endrer seg med botid. De svarte i USA har ikke lenger vesentlig høyere fødselstall enn de hvite.

 

Kilde: Census.gov. (United States Census Bureau)

 

Geir :)

 

Han overdirver nok litt men d går den veien...se den og sjekk opp fakta..d stemmer!!!

Lenke til kommentar

Smilte litt når jeg så argumentet:

Du kan for eksempel ikke putte to helt forskjellige dyrearter som ikke passer ilag på et området, den ene arten vil falle vekk!!

 

TS - Jeg har en fantastisk nyhet til deg:

Hvite, svarte og gule er samme dyreart! =)

 

Du er nok helt sikkert bevist på poenget mitt!!!

Ta ikke alt så bokstavelig!!

Lenke til kommentar

Han overdirver nok litt men d går den veien...se den og sjekk opp fakta..d stemmer!!!

Han overdriver nok ikke bare litt nei. For ordens skyld, disse youtube-snuttene har vært postet og diskutert utallige ganger de siste årene.

 

Til poengene med den siste videoen:

1. Dersom vi hvite europeere ikke får barn så vil vi etterhvert dø ut. Det er i så fall vår egen feil.

 

2. Muslimske innvandrere har høyere fødselstall enn etniske europeere, men deres barn har det ikke.

 

Jeg siterer meg selv fra en rekke tidligere poster:

 

Statistikken viser for pakistanske kvinner (valgt fordi de er de enste muslimene som har lang nok botid til at vi har statistiske data på flere generasjoner):

* Pakistanske kvinner som innvandrer som voksne har fødselstall som nærmer seg hjemlandet, det vil si nær 3 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som innvandret som barn/ungdom har fødselstall som er halvparten av mødrenes, altså 1,5 ganger landsgjennomsnittet.

* Pakistanske kvinner som er født i Norge har fødselstall som er nesten identiske med landsgjennomsnittet, det vil si bare marginalt høyere enn etnisk norske kvinner.

 

fig-2006-10-10-05.gif

 

Det er altså ingenting som tyder på at muslimene prøver noen "conquest by numbers". Tvert om, muslimske jenter i annen og tredje generasjon tar etter norske fødselsvaner. Skal muslimene bli i flertall i Norge må det skje gjennom en betydelig fortsatt innvandring.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han overdirver nok litt men d går den veien...se den og sjekk opp fakta..d stemmer!!!

 

Det er altså ingenting som tyder på at muslimene prøver noen "conquest by numbers". Tvert om, muslimske jenter i annen og tredje generasjon tar etter norske fødselsvaner. Skal muslimene bli i flertall i Norge må det skje gjennom en betydelig fortsatt innvandring.

 

Geir :)

 

http://mighealth.net/no/index.php/Bilde:De_15_st%C3%B8rste_innvandrergruppene_i_Norge_1_1_09.gif

 

Det innvandrer http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no&safe=off&sa=N&tbm=isch&tbnid=EMvevCRxP2fUYM:&imgrefurl=http://www.utrop.no/Nyheter/Innenriks/22664&docid=sMY0RmZxe3eYhM&imgurl=http://www.utrop.no/files/get/RZrD&w=400&h=320&ei=YWKqT4C1BdGN4gSAvKyVCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=483&vpy=296&dur=3015&hovh=201&hovw=251&tx=131&ty=132&sig=117404294577012596002&page=1&tbnh=129&tbnw=160&start=0&ndsp=32&ved=1t:429,r:10,s:0,i:91&biw=1536&bih=764

 

se på tallene det går fort!!

Barn født er et stort problem, men det større problemet er innvandrer fossen!!

Lenke til kommentar

Nei, barn født er ikke et stort problem. Det er nettopp poenget med grafen jeg postet.

 

Angående "innvandrerfossen": Det fremgår av tallene, spesielt hvis du velger noen som er nyere enn 2009 at det innvandrer flere katolikker enn muslimer nå, og flere kristne for den saks skyld.

 

Den andre grafen din viser tydelig at den asiatiske innvandringerbefolkningen ikke øker lenger, den har knapt gjort det på 10 år og at den afrikanske (som er mye "yngre") bare øker jevnt og relativt forsiktig. Det er den europeiske innvandringen, spesielt polske og svenske arbeidsinnvandrere som har tatt av de siste årene. Og svensker er kanskje ikke det verste som kan innvandre. De er vel samme ulla som oss nordmenn...

 

Vi blir altså ikke "muslimifisert", vi blir "katolisert" og forsvensket...

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen multikulturelle samfunn fungerer.

 

USA, verdens ledende stormakt de siste 100 årene, er jo et strålende eksempel på det...

 

Stor segregering til 80 talet, og før det så var det assimilering etter assimilering etter

assimilering. Hva betydde multikulturel igjen?

 

På engelsk betyr multikulturalisme at hver kultur bevarer sin egen kultur og trenger ikke å assimilere, bare integrere seg nok til å jobbe og fungere i samfunnet. Det kanadiske modellen er det beste eksempel på multiculturalism med to språk og segregering. Du må jobbe hardt for å si at multikulturalisme ikke fungerer nokså bra. De som sier at multikulturalisme alltid fører til krig og uro har ikke studert kanadiske multikulturalisme. Flertall kanadere, særlig unge kanadere støtter innvandring og mener det skaper et bedre samfunn enn monokulturelle. Toronto bruker sin multikulturalisme for å tiltrekker turister og selskap. Flertall selskapene i USA og Canada mener flerkulturelle selskap er mer produktive og det finnes flere undersøkelser som støtter dette påstand

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vi har lest de andre trådene.... Camlon og andre har arrestert deg hardt på omtrent alle punktene. Ved andre ord: Løgnspreder.

Videre nevner du Canada: http://en.wikipedia.org/wiki/Quebec#Statut_particulier_.28.22special_status.22.29

In the most recent poll (January 2012) 43% of Quebeckers supported separation.[112] In April 2010, a minority of 39.9 percent of Quebeckers supported separation and a majority of 52.8 percent opposed separation, with 7.3 percent undecided.[113] The number of Quebeckers who support separatism has remained relatively stable since the year 2000, hovering around at roughly 38-43 percent.[114] There was a decline in support after the failed 1995 referendum, where voter support for separation was at 49.4 percent.

Canada har litt over tredjedalen av folket i delstaten Quebec som VIL ha separasjon. Er det virkelig velykket multikulturalisme når så mange ikke vil være Kanadiske?

 

Fant denne posten på Camlon:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1422712&view=findpost&p=19121250

Problemfritt med Kanadisk innvandring? Nei.

Endret av del_diablo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...