Gå til innhold

Den hvite mann mot verden.....


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

@Oleoh: Du har ingen ting konkret å fare med, altså - kun generelt BS. Den "kvite mann" virker i grunnen ganske stakkarslig slik du framstiller han, dersom du mener at moderat kjønnskvotering på noen få områder "ødelegger for han". For min del ser jeg det bare som et stort pluss at hele befolkningen har anledning til å delta fullt ut på alle nivåer i samfunnet, i stedet for at den halvparten som tilhører "gutteklubben grei" og resten av gutta skal skalte og valte som de vil. Kanskje på tide at du også tar steget ut av middelalderen. Velkommen til det 21. århundre!

 

@Bragi: Så lenge vi ikke kjenner til eller har kontakt med andre individer utenfor vår egen klode eller solsystem gir det liten mening å snakke om et galaktisk samfunn. ;)

 

Lær deg å bruk svar systemet på diskusjon.no du, slik at vi veit når du svarer på eit av innlegga våre. Eg har ikkje framstilt den kvite mann som noko som helst eg kjære deg. Eg har berre sagt litt om korleis han ser ut, og statlig politikk. Faktisk har eg vert konkret, og har vist deg eit av mange eksempler på at den kvite mann blir behandlar dårlig.

 

Det er berre vel og bra at folk har like muligheitar, men det må nå gå ann å gjere det uten at det skal gå utover ærlege redelege og skikkelege folk? Vil heller meine at slik behandling av andre hører til middelalderen. Når det gjelder totusentalet trur eg det kjem til å i større grad være prega av logikk og framskritt, i motsetning til det forrige århundre som var prega av føleri og moralisering, slik du tydligvis meinar at det skal være i detta århundret.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...