Gå til innhold

Den hvite mann mot verden.....


Anbefalte innlegg

Er ikke en støtter for multikuleturisme og vil ha all innvandring av ikke-vestlige innvandrere eller andre hudfarger Stoppet og kastet ut av vårt land for godt, jeg skal forklare litt nærmere hvorfor..

 

Jeg tror nemlig det er umulig og ha et så multikulturelt land som Norge i lengden- Det vil ende med et grusom krig som enten handler om kultur,rase eller religion et blodbad altså!

 

Den vite, sorte, gule og arabiske rase er alle like kloke og har like muligheter, jeg er da ikke en rasist!

 

Vi har alle våre forskjellige klimaer og plasser i verden hvor vi kommer fra og vi har så store kulturelle og religiøse forskjeller at vi engang vil krasje i hverandre med voldsom fart.

 

Naturvernere roper ut i media om utrydningstruede arter og bruker alt av midler for og redde de, tenk på dette som mennesker.

 

Kinesere, indere, afrikanere, Arabere...osv.... har sin egen kultur og sitt eget folk og er sorte og gule...osv og kan føle seg hjemme i sitt land.

 

Europa, USA og Australia har derimot sluppet inn all slags andre kulturer, og religioner--og vi går mot veien og bli minoritet i eget samfunn.

 

Jeg mener alle raser har en rett til et eget område hvor de kan dyrke sin kultur og der de kan føle seg hjemme, VITE har retten på Europa!

 

Det vite folk er den eneste utrydningstruede arten av mennesker på jord, VI har ikke engang et eget hjem....

 

Jeg håper multikuleturismen stanser!!!!

 

 

HÅPER PÅ EN DEBATT HER!!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Det er uten tvil at det blir vansklig å ha eit multikulturelt samfunn. Empiriske observasjonar viser at slike ting skaper konflikt nesten om ikkje absolutt alle plassar det er. Men problemet med å hindre dette er at mange føler at det er moralsk riktig å la innvandrar frå den tredje verden komme inn i landet, fordi det på kort sikt vil skape eit betre liv for dei. Og moralistane kan føle seg gode, eller snille for nokre år, men dei vil nok ikkje føle seg like bra om tredve år.

 

Ein tankevekker kan være at nokon innvandrar er på flykt på grunn av krigar mellom folkeslag, eller som media kallar det "etniske konfliktar". Og når alle desse kjem hit skaper dei også slike konflikar.

Lenke til kommentar

Jeg tror nemlig det er umulig og ha et så multikulturelt land som Norge i lengden- Det vil ende med et grusom krig som enten handler om kultur,rase eller religion et blodbad altså!

 

Hvordan vet du det når det ikke har skjedd ennå? Hva om det ikke blir krig og man kan leve fint sammen? :)

Ja, kanskje det? Men er det ikke på tide å tenke på at mange mennesker i Europa allerede føler man ikke kan leve fint sammen?

 

Føler innlegget ditt bærer preg av den teoretiske tanke.

Nå vet ikke jeg om du er sosialist, men sosialister er meget teoretiske i sine utopiforestillinger.

Lenke til kommentar

Så lenge det finnes klare grenser for hva som er lov og ikke lov, så kan vel folk gjøre det de vil? Om de har en annen farge på huden gjør da vel ingen ting?

 

Dette med innvandring og lignende handler mye om god integrering. Så lenge de følger våre lover og regler, så er det bare å være her. Men så fort de begynner å "drite" i våre regler og lover, så er det hade på bade! Viktig er jo også dette med språk, det er utrolig viktig! Skaff seg jobb, og bli med i samfunnet.

Lenke til kommentar
Dette med innvandring og lignende handler mye om god integrering.

Hvem skal bære den immatrielle kostnaden for dette?

Så lenge de følger våre lover og regler, så er det bare å være her. Men så fort de begynner å "drite" i våre regler og lover, så er det hade på bade!

Ok, hvis du står for det du skriver her ligger du langt ut på høyresiden i norsk politikk.

Endret av blinc
Lenke til kommentar

Det verste med en slik innvandring er at det er ingen vei tilbake.

 

Blir nok ingen krig, men heller større klasseskiller og en 2 deling av helse og skoletilbud.. Det sosiale sikkerhetsnettet vil også forringes betydlig.

 

Så i morgens dagens norge gjelder det å vere frisk å rask og ha en bra utdannelse, ellers er du i deep shit.

 

Man ser allerede antydninger til sosiale problemer

 

Som at gjennomsnitt inntekene til innvandrere er dårligere enn nordmenn(når store deler av befolkninen har en lav inntekt vil det føre til dårlige trygde ordninger), kapasiteten på sykehusene(og fengslene) er sprengt,, at folk med peng drar til usa for å for å bli operert, til danmark(som nesten ikke har innvandring) for å få medesiner osv... At etnisk norske velger bort skoler som har en stor andel innvandrere osv..

 

Norge gjennomgår i disse tider store forandringer.

Endret av freddy85
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norge gjennomgår i disse tider store forandringer.

Yepp, og "paradoksalt" og litt komisk at det er sosialistene som står for dem.

 

Når skal den jevne arbeider se at soss-eliten skyter de i ræva?

 

Å stemme AP/SV er nok det dummeste du kan gjøre om du tilhører en svak gruppe.

Lenke til kommentar

Jeg tror nemlig det er umulig og ha et så multikulturelt land som Norge i lengden- Det vil ende med et grusom krig som enten handler om kultur,rase eller religion et blodbad altså!

 

Hvordan vet du det når det ikke har skjedd ennå? Hva om det ikke blir krig og man kan leve fint sammen? :)

 

Du har et poeng der....

Men vist innvandrerne blir flertallet her i lande så vil de jo selvsagt, støtte opp sin kultur, det ville jo alle gjort. Det jeg da mener er at det ikke vil finnes noen plasser igjen på jord vår vår kultur fortsatt lever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...