Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mai 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir mye Töcksfors-bilder her nå, men. :) Her er i alle fall noen bilder av meg av (mer eller mindre) hele biler, og ikke bare detaljer. :)

 

Overgrodd et-eller-annet

7001892958_9d60bddfe3.jpg

 

Ford lastebil

7147980855_fc2f4ba565.jpg

 

50-talls-biler? Ikke sikker.

7001892850_4767359a46.jpg

 

Ustabil

7147980943_ba6f20ce8f.jpg

 

At mange har vært innom og sett er veldig tydelig, da det er stier overalt.

7147980727_41000128df.jpg

Endret av Ratleto
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gamle kjenninger det, Ratleto. Det er nok ikke en Mercedes som er overgrodd, men en eller annen engelsk sak.

 

De EPA-traktorene som har treff i skogen er mest sannsynlig fra 50-tallet. Dette ser ut til å være modell 444 som ble produsert fra 1947 til 1958.

 

Den kameraten som henger fast i treet tror jeg faktisk ikke jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

Du fant disse du også ja ser jeg.

;)

Forresten: du skulle drøya litt og blitt med oss! ;)

 

Hehe. Ja. De sto så fint samlet der oppe ikke så langt fra veien. :)

 

Nja. Hadde vært vanskelig å kombinere det. Var jo hjemme allerede på torsdag kveld. Målet med turen var først og fremst en konfirmasjon i Danmark.

 

Gamle kjenninger det, Ratleto. Det er nok ikke en Mercedes som er overgrodd, men en eller annen engelsk sak.

 

De EPA-traktorene som har treff i skogen er mest sannsynlig fra 50-tallet. Dette ser ut til å være modell 444 som ble produsert fra 1947 til 1958.

 

Den kameraten som henger fast i treet tror jeg faktisk ikke jeg har fått med meg.

 

Har fått tips av en til om at det ikke er Merchedes, ja. Har endret tittelen på bildet nå.

 

OK (50-talls-bilene). Takker for info.

 

Jeg tråla absolutt hele området, så jeg bør ha fått med meg det meste på de 8 timene jeg brukte der. :)

 

Oppdaget forresten nettopp, med Google Maps, at kjører man veien videre, kommer man til Norge ikke lenge etterpå. Og til Halden er det antakelig ca 1 times kjøring bare. Trodde ikke det lå SÅ nærme grensa, men nå vet jeg i alle fall det. Har jo bodd i Halden selv en periode.

 

Edit: Hm. Kanskje litt mer enn en time, siden det ikke akkurat gikk noen bro over den veldig avlange innsjøen som Rørvik camping ligger ved. Må helt opp til Fv840, og så over på 21, før man kan vende nesa mot Halden.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Å nyte en bedre middag i godt lag og med en sådann utsikt er jo ikke å forakte!

Sett i går kveld gjennom vindu i restauranten på Rica Hotel Seilet i Molde.... (pga. vinduet kan en ane noen reflekser...)....

 

Panasonic Lumix DMC-LX5

post-251380-0-21255800-1336318994_thumb.jpg

Endret av smort1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Slenger inn et bilde til jeg tok på Mærrapanna i dag:

 

Likte veldig godt det første, måten skyene beveget seg i samme retning som alt annet i bildet - veldig god komposisjon!

 

Men dette såg litt overbearbeidet ut, litt for sterke kontraster og farger. Og hva skjer oppe i det venstre hjørnet? Er det rester fra akt-fotografering? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...