Gå til innhold

Nye bilder av Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen.Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge.
At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid.AtW

 

Beklager, ordla meg feil. Håper Samsung ordner litt ordentlig kvalitetsplastikk denne gang da ;) Nokia kan plastikk, Samsung sin SII er jo som å holde dårlig duploplastikk. One serien til HTC har også fått en plastikk man kan leve med.

Endret av TheMoonMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen.Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge.
At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid.AtW

 

Beklager, ordla meg feil. Håper Samsung ordner litt ordentlig kvalitetsplastikk denne gang da ;) Samsung sin SII er jo som å holde dårlig duploplastikk...

Hva er det som ikke er kvalitet da? Den holder utmerket om den skulle falle i gulvet. Jeg har hatt min S2 i nesten 1. år nå. Og ikke noen riper. Og den har jeg mistet noen ganger. Det nytter ikke bestandig at en tlf ser solid ut. Slik som iphone 4 f.eks... Min datter mistet sin i gulvet, for 2 dager siden. Og vips var glasset på baksiden knust. Og det skjer med mange iphone 4.

Lenke til kommentar
Hehe, om det er slik den ser ut så er det jo iallefall helt sikkert at Samsung har plassert designerne sine på TV avdelingen og ikke på mobilavdelingen.Plastic anyone? Får håpe det er feil, selv om jeg ikke skal ha den uansett, ville det være svært så trist for de som venter om de spyr ut nok en plastikkfjøl til en dyr penge.
At det er plastikk er jo bra, plast er lett og solid.AtW
Beklager, ordla meg feil. Håper Samsung ordner litt ordentlig kvalitetsplastikk denne gang da ;) Samsung sin SII er jo som å holde dårlig duploplastikk...
Hva er det som ikke er kvalitet da? Den holder utmerket om den skulle falle i gulvet. Jeg har hatt min S2 i nesten 1. år nå. Og ikke noen riper. Og den har jeg mistet noen ganger. Det nytter ikke bestandig at en tlf ser solid ut. Slik som iphone 4 f.eks... Min datter mistet sin i gulvet, for 2 dager siden. Og vips var glasset på baksiden knust. Og det skjer med mange iphone 4.

 

Oj, beklager. Siden du mener den type plastikk er så bra, så må jo jeg mene det, ikke sant? Jeg snakker om følelsen av kvalitet. Samsung har så langt ikke hatt en følelse av kvalitet etter min mening, men jeg håper da vitterlig de får det til nå. Leser du ikke hva jeg skriver?

 

iPhone 4 er en designfadese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herre min hatt, hva har skjedd med dette forumet her de siste mnd? Jeg husker den gangen man fint kunne ytre sin mening om ting uten å få servert dritt som innlegget over.

 

Bollene dine kan du fint ha for deg selv. Jeg ser overhodet ingenting konstruktivt eller fornuftig med innlegget ditt. Hva din smak angår, når det kommer til design kan være hva det vil for min del. Men jeg mener designet på telefonen i artikkel ikke er godt, eller hesslig for å ordlegge meg rett.

 

Så vidt meg bekjent, er dette ditt eneste innlegg i tråden, og du beskylder meg med å ikke komme med noe fornuftig å si? Jeg foreslår du feier for egen dør før du stikker bort til naboen og klager neste gang.

 

Det kan være du er ett troll, og i så måte gikk jeg fem på, så beklager det om det viser seg å være tilfellet :)

Endret av Mala
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skjerp dere amobil. Dette er ikke Galaxy S III :nei2:

 

Og ja, navnet blir S III, ikke S3 eller noe annet fjollete som "the next galaxy"

 

Fett! Få mer info om den ekte S3en da, siden du vet det! Ikke? Nei så klapp igjen da.

Takk for personangrepet du. Hva vet vel du om hvilken informasjon jeg sitter på?

Tviler på at Symbian_Pro sitter på (og kan bevise) info om den "rette" Galaxy S3. S3 eller SIII, big deal?! Men du kan iallefall ikke si at han tar noe MERE feil enn alle andre! Samsung har tross alt holdt kortene tett til brystet. Og JEG tror iallefall ingenting sikkert før lansering!!!

Lenke til kommentar

Mala og JFM:

 

Jeg har aldri sett den. Men jeg vet følgende, mer eller mindre 100% sikkert...

 

- Navnet: Galaxy S III

- Exynos 4412 1,4 GHz (quad-core)

- 12 MP kamera, 2 MP i front

- 4,7" skjerm med 720P oppløsning

 

I tillegg vet jeg at telefonen kommer til å få "noe sykt" men vet ikke hva dette er. Muligens bøyelig skjerm.

Ikke grensesprengende info selvfølgelig, men så har jeg heller aldri hevdet det.

Lenke til kommentar

 

Oj, beklager. Siden du mener den type plastikk er så bra, så må jo jeg mene det, ikke sant? Jeg snakker om følelsen av kvalitet. Samsung har så langt ikke hatt en følelse av kvalitet etter min mening, men jeg håper da vitterlig de får det til nå. Leser du ikke hva jeg skriver?

 

iPhone 4 er en designfadese.

 

Riktig, var det jeg mistenkte, du er av typen som er mer opptatt av at noe føles som kvalitet, enn at det faktisk er det. Greit nok, det står du fritt til å mene, personlig er jeg lite interessert i dårligere kvalitet fordi det skal føles som bedre kvalitet.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper på trådløs lading. Har den det (pluss at den er minst like bra som One X), så er den en vinner.

Ellers kan jeg like gjerne slite med SGS2 + 3200mAh batteri en stund til. For den gjør i grunnen alt jeg behøver av en mobil.

Hvilke fordeler gir egentlig "trådløs" lading? Per dags dato betyr vell det induksjonsbasert lader?

Det betyr jo bare at du må kjøpe x-antall nye ladere til telefonen for å kunne lade den overalt, og med induksjonsladere så kan du vell ganske prisen per lader med minst 2x om ikke 3-4x. Og det eneste praktiske med det er at du kan legge telefonen din oppå en induksjonsplate for lading istedenfor å putte inn kabelen?

 

Virker fullstendig meningsløst om du spør meg, men det er jo min formening rundt hvordan trådløs lading mest sannsynlig vil fungere anno 2012. Den kommer vell garantert med Micro-USB itillegg så du kan fint lade den med kabel uansett.

 

 

 

Den vil hete Galaxy Nextus og har 12 kjerner med full adhd osv. Drit lei av ryktebørsen. Få dere en ny hobby.

 

Hva gjør du egentlig inne på kommentarfeltet på en artikkel du helt åpenbart ikke ønsker å lese? :nei2:

Dette er like idiotisk som å gå inn på en fotballpub og forklare hvorfor du ikke liker fotball.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...