Gå til innhold

Nye bilder av Galaxy S3


Anbefalte innlegg

Når det gjelder lading, så vil jeg mye heller ha en plate å legge mobilen på enn en micro-USB som må siktes inn og vendes riktig. Det er jo bare en detalj, men det vil være digg å legge fra seg mobilen ved skrivebordet og la den lades automatisk. Det er tross alt små ting som skiller de beste mobilene og dette er noe som jeg virkelig foretrekker. Selvsagt har man micro-USB i tillegg om man er på farten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som gjør det aller enklest å skjønne at dette ikke er et ferdig produkt, er tastene. Hvis man ser på hvilken som helst mobil som leveres med Android 4.0 er tilbaketasten på venstre side mens multitaskeren er på høyre. Dette er nok ikke noe som Samsung kommer til å vri rundt på.

Lenke til kommentar

dette med induksjonsladning kommer til og slå an tror jeg, selv om laderen koster 3-4 ganger mer så kan de sikkert få til at mange forskjellige ting kan lades f.eks. pc, mobil, kamera, mp3spillere, fjernkontroller OSV :) og det er først når en sånn "ladeplate" kan lade flere ting at den kommer til og bli populær, kanskje flere ting samtidig ? :dribble:

Tiden vil bringe mange nye elektroniske ting så bare og vente :w00t:

Endret av BFF-BattleFieldForever
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo en del rykter rundt denne lanseringen, så vel som en del andre.

Om jeg skulle gjettet (som alle andre gjør), så ville jeg gjettet at SIII blir kanskje noe mer kantete.

 

Om man ser på en del mobiler som har kommet ut i det siste, har man fått endel litt mer "kantete" (hardt design). Ellers er det ikke sikkert SIII blir noe innovasjon, men den får nok nyere CPU/GPU, mer lagring og android 4.0. Skjermen blir sikkert også bra, samt den blir helt sikkert lett og tynn vil jeg TRO/gjette.

 

Det jeg derimot vet, (pga det er en samsung), er at om man har en smarttv fra samsung som er 2011 eller nyere (og 7000 serien eller høyere), kan man se på tven fra mobilen, nettbrettet eller samsung bærbare. Man kan se på annen kilde enn man ser på, på tven. Man kan også styre tven, slå tven i standby (mens man fortsetter å se tv på samsungenheten). Årsaken for at jeg vet dette, er at det kan man allerede fra både nettbrett, mobiler og pcer fra samsung. Denne funksjonen er genial for de som allerede besitter en samsung smarttv fra 2011-2012 av 7000 serien eller høyere. (slipper gjerne å kjøpe to tver til en liten bolig med få folk).

Lenke til kommentar

Fikk en mail fra Samsung i dag som sier at den nye Galaxyen skal "forandre måten jeg ser min verden". Jeg tviler på at de hadde hypet telefonen så mye hvis det bare er små oppdateringer, som noen rykter har påstått. De har også sagt at det kommer til å bli dere bestselgende mobil noen sinne, så dette bør jo bli bra.

Lenke til kommentar

Fikk en mail fra Samsung i dag som sier at den nye Galaxyen skal "forandre måten jeg ser min verden". Jeg tviler på at de hadde hypet telefonen så mye hvis det bare er små oppdateringer, som noen rykter har påstått. De har også sagt at det kommer til å bli dere bestselgende mobil noen sinne, så dette bør jo bli bra.

 

Spennende... ^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...