Gå til innhold

Hvilket spill har du fullført flest ganger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øverst er nok Diablo 2 med et ukjent antall gjennomspillinger. Gikk fra start til slutt i vanilla først med alle Amazonen, Necromanceren og Sorceressen, så gjennom Lord of Destruction fra start til slutt i både Normal og Nightmare solo med alle tre karakterene pluss både Assassin og Druid (likte ikke Barbarian og Paladin). Bare der er det minst tretten ganger. I tillegg var det jo multiplayer, der jeg kort sagt hadde en Paladin lvl 15 på Hell. :p

 

Av mer "normale" spill blir det lett Silent Hill 3 med ni gjennomspillinger.

Lenke til kommentar

Utelukker RTS og FPS spill som Battlefield og Age of Empires, da det er spill man aldri blir ferdig med, da jeg ser på multiplayer delen som det egentlige spillet og single player som trening/læring.

 

Tror det må bli Quest for Glory: So You Want to Be a Hero., etter hvert som jeg har blitt eldre så har jeg stort sett nøyd meg med å spille igjennom spillene en gang, så de spillene jeg har fullført flest ganger tilhører nok 80 og 90 tallet.

Lenke til kommentar

Vanskelig spørsmål. Jeg har ikke oversikt over hvor mange ganger jeg har spilt gjennom enkelte spill, og de siste årene har det blitt til at jeg sjeldnere og sjeldnere har tid til å gå bakover i spillsamlingen. Likevel er det et par spill der jeg har sett rulleteksten suse forbi en del ganger:

 

Rayman

Ja, det aller første Rayman-spillet var en heidundrende suksess for undertegnede. Jeg skrev til og med et tilbakeblikk om denne strabasiøse plattformperlen forrige høst. Tipper jeg har rundet spillet omlag ti ganger.

 

The Lion King

Var helfrelst på dette lisensspillet da jeg var knøtt. Nok en vanskelig plattformer fra nittitallet. Antar at jeg har vært i ti potedaskinger av Scar med påfølgende seiersbrøl.

 

The Magical Quest starring Mickey Mouse

Begynner å se et plattformspill-lignende mønster her nå. En av Capcoms beste spill til Super Nintendo, og utvilsomt det beste i utgiverens serie med Mikke-spill. Tiper på åtte-ni ganger.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Jeg sier Final Fantasy VIII. Har gjennomført det 10 ganger (ikke rundet av, har faktisk telt).

 

Grunnen er ganske enkelt at det er mitt favorittspill. Spilte det gjennom senest for et par måneder siden, og det slutter ikke å overraske meg. Trur fremdeles ikke jeg har et fulstendig grep om den komplekse historien man får servert i det spillet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg sier Final Fantasy VIII. Har gjennomført det 10 ganger (ikke rundet av, har faktisk telt).

 

Grunnen er ganske enkelt at det er mitt favorittspill. Spilte det gjennom senest for et par måneder siden, og det slutter ikke å overraske meg. Trur fremdeles ikke jeg har et fulstendig grep om den komplekse historien man får servert i det spillet.

Høres litt for komplisert ut da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...