Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Manchester United


Anbefalte innlegg

Skammelig å si det, men jeg biter hånda av den som tilbyr en uavgjort her.

 

Å ikke starte med Valencia i årets desidert viktigste kamp er forresten en jævla skam. Hva faen har Park gjort denne sesongen for å fortjene noe som helst?

 

Park har tre lunger. Jobber noe helt sinnssykt.

 

Er ikke liker sikker på at Valencia klarer å stå frem skikkelig mot Citys sterke forsvar og defensive midt. Selv Nani sliter her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skammelig å si det, men jeg biter hånda av den som tilbyr en uavgjort her.

 

Å ikke starte med Valencia i årets desidert viktigste kamp er forresten en jævla skam. Hva faen har Park gjort denne sesongen for å fortjene noe som helst?

 

Han løper som faen opp og ned hele tiden i 90 x 2 om det så må bli...

Han er langt i fra målfarlig, rask, pasningsikker eller taklingsterk. Men han er motoren i kampens United-lag, til Fletcher er tilbake ^^,

Lenke til kommentar

Å herregud for en produksjon, hva skjer med technoravepartyreprise av høydepunktene?!?

Du tenker da selvsagt på de ti sekundene?

 

Varte det så lenge? :)

 

De sender en kamp som går på betalTV på TV2 zebra. Hygglig selv om det ikke er var mer en 10 sek i pausen. Mer på TV2PL1 regner jeg med.

Lenke til kommentar

Jeg håper på City, men vet at United vinner. United har erfaringen fra slike situasjoner. Erfaring er Alfa-Omega i slike situasjoner som dette. United har jo motivasjonen om at de så og si er sikret tittel selv med uavgjort, seier må ikke trenges, slik City er i situasjon på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...