Gå til innhold

Trailer: Dishonored (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Romertiden, fikk hvertfall følelse av at det meste var satt til litt da. Hjelmene og rustningene deres lignet litt på romerrikets, og det var en krysning av gamle dager + nyere dager. Du ser det er brostein + spor for de vognene å kjøre. Han duden som satt inne i vognen så ut som en viktig person, Cæsar eller et medlem i senatet.

 

Men det er godt mulig jeg tar feil, jeg bare syntes det lignet litt, jeg fikk hvertfall følelsen av det :)

Lenke til kommentar

Romertiden, fikk hvertfall følelse av at det meste var satt til litt da. Hjelmene og rustningene deres lignet litt på romerrikets, og det var en krysning av gamle dager + nyere dager. Du ser det er brostein + spor for de vognene å kjøre. Han duden som satt inne i vognen så ut som en viktig person, Cæsar eller et medlem i senatet.Men det er godt mulig jeg tar feil, jeg bare syntes det lignet litt, jeg fikk hvertfall følelsen av det :)

 

Er nok The Victorian Age (1837-1901) utviklerne har siktet på. Kan med nesten 100% sikkerhet si de draktene du synes ser romerske ut, er basert på det britiske politiets uniformer fra denne perioden :) . Denne type blanding av gammledager og nyere tid som du sier, blir kalt steam punk i litteratur og spill. Kule greier, gleder meg stort :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

WOW, så sinnsykt fe, åja... Bethesda...Det så faktisk litt kult ut, og så blei det litt sånn romertiden + roboter O.o Og instant-killer er jo Bethesda.

 

Bethesda er bare utgiveren, Arkane som utvikler den, samme folk som laga Arx Fatalis (gammelt, men sinnsykt bra spill)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...