Gå til innhold

Multicom Kunshan P150E/P170E tråden


BIG1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pro: Lyset funker som bare det (stod på når jeg fikk den). Skrur det av og på med fn-* (på numpaden). Og satte det nå i et regnbue farget bølge mønster xD

Det reagerer godt og bråker ikke for mye.

 

hmm, får ikkje lyset på oss meg...

 

har prøvd alle kombinasjoner, er 15"en, trenger man noe software fra cd'en?

 

Ellers spiller eg BF3 på High, på ultra begynner det å lagge.

 

Lagger du med 7970M og BF3 på ultra?

Lenke til kommentar

ja

 

EDIT:

 

eller uhm ;P testa igjen no, med fraps

 

ligger på rundt 45-60 på ultra, men får drops til rundt 32, har ikkje vært under 30 enda.

 

Med high er den rundt 80, og får ikkje drops under 60. så da blir det High.

 

Men det virket spillbart på ultra også, spørst litt kor på banen det er. Dette var seine crossing

 

Selv må eg høy FPS, klarer ikkje BF på console f.eks

 

Testa bare i rundt 3 min :p så ikkje ta dette som noe bechmark :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

det er litt lyd i den, men er ikkje så gale.

 

Eg er ikkje rette persoen til å dømme det, har aldri hatt ein bærbar før, er ikkje sikker kor masse dei bråker.

 

Noen som har problemer med lyset i tastaturet?

Håper virkeligt det er ein enkel fix her, har ikkje lyst å sende inn for noe så enkelt

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Weird. Send mail til multicom og hør hva du må gjøre for å aktivere det?

 

Tar denne PCen i bruk AMD Enduro(alternativ til optimus) hvis man bestiller den med 7970M forresten?

Til dere som har fått deres P150E med 7970M, kan dere si noe om forventet batterilevetid med dette skjermkortet?

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar

Weird. Send mail til multicom og hør hva du må gjøre for å aktivere det?

 

Tar denne PCen i bruk AMD Enduro(alternativ til optimus) hvis man bestiller den med 7970M forresten?

Til dere som har fått deres P150E med 7970M, kan dere si noe om forventet levetid med dette skjermkortet?

 

veit ikkje ka Enduro er, skal se når eg kommer heim.

 

Man har hvertfall valg for hver app, om man vil ha power eller strømsparing(raskt sjermkort bytte)

Lenke til kommentar

Enduro= muligheten til å bytte mellom AMD og intel skjermkort. Og ja den skal støtte det... på godt og vondt. Er en del spill som ikke automatisk går på AMD skjermkortet slik at man må passe på å velge dette. Har også vært noe problemer med driverene på maskiner som støtter enduro, men er mulig dette er fikset nå.

Lenke til kommentar

Hvor varmt blir egentlig det HD 7970M kortet under load? bare lurer litt :)

 

2 sec, skal laste ned CPUID å gjør ein Test på BF for deg, eller tenker du ein stress test? torture :p

 

Virker ikkje som CPUID finner sjermkortet, noen som har tips til eit annet, har alltid brukt CPUID før

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...