Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, Lakus. Tror nok ikke jeg skal bygge skip med det første nei, har liksom gått litt lei for en stund...

 

 

En annen ting:

Lurer på de sirklene som har kommet opp på kartet, portal/skip må plasseres utenfor disse sirklene eller er det slik at sirklene ikke skal overlappe hverandre?

 

Altså, er minste avstand mellom to portaler diameteren eller radiusen i en sirkel?

Lenke til kommentar

Takk, Lakus. Tror nok ikke jeg skal bygge skip med det første nei, har liksom gått litt lei for en stund...

 

 

En annen ting:

Lurer på de sirklene som har kommet opp på kartet, portal/skip må plasseres utenfor disse sirklene eller er det slik at sirklene ikke skal overlappe hverandre?

 

Altså, er minste avstand mellom to portaler diameteren eller radiusen i en sirkel?

Radius.

Lenke til kommentar

Blomster er fine de!

 

Vil takke Lakus igjen, super server du har laget! :)

 

En ting jeg vil lufte, er det muligheter for å utvide map-størrelsen? Ikke at vi har fylt ut alt enda, men for oss som leter etter spesielle biomes(som er sjeldene) så er det litt surt når det ikke eksisterer på kartet :) Jeg sikter da spesielt til Savana Platuau M(ountain). Fantastisk biome, som jeg ikke tror eksisterter på serveren.

 

Er det muligheter for dette? :) eventuelt stemme?

Lenke til kommentar

Jepp, men 1.8 ser ut til å inneholde nye blocks som blir generert i terrenget, så vil helst ikke utvide før da. Vi har allerede et ganske stort kart så om jeg skal utvide nå og så igjen når 1.8 kommer så blir det veldig fort veldig stort.

 

Selv om jeg synes stort kart er greit så har vi allerede 10Kx10K :p

Lenke til kommentar

Ser den Lakus! Men vil vel ikke bli mer lagg?

 

Edit: 1.8 ser ikke sååå moro ut ;)

 

Door

 

They are stackable up to 64[8]

The crafting recipe for doors now gives 3 doors instead of one.[9]

Granite

 

A pink-brown stone[10]

Comes in two variants: "Raw" and "Smooth"

Bouncy Block[11]

 

A "bouncy" block that resembles a slime block. [12]

Endret av Hansy93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...