Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, men vi kan likevel ta bort en del villagers i tilfelle det blir rot. Ruu, Jax og meg selv har byttet fra den gamle i skylands til den ved Admah. Har derimot kommet over et par infinite villager spawners. Tror heller de stikker kjepper i hjulene for drift av ironfarmer.

Jeg og ruu kan helt sikkert ta bort farmen i skylands siden vi nå har ny. Den har tross alt færre villagers og er mer effektiv i tillegg.

 

Edit: Meget fornøyd med nye hjemmesiden. Fem av fem sauer!

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Da foreslår eg at folk slår seg sammen. Feks eg ta ned min, bli med i fositek sinn. Evnt betale en "avgift" eller er Det vell en del som ikkje er i bruk?

 

Jepp, dette skal la seg gjøre :)

Vi snakkes in game :)

 

 

 

Det finnes en grense på maksimalt antall villagers i en verden (ca 100), ønsker derfor først å finne dem. Evt drepe villagere...

[kilde: 03:30 i denne videoen]:

Alle ironfarmer på serveren har stoppet/bremset kraftig opp, derfor. De som har iron farm eller villagers, les dette!

Oversikt over ironfarmer:

STED - DESIGN - EIER - VILLAGERS

1: Skyland [-875,53] - Iron trench - Fositek - 28 villagers

2: Skyland [-646,146] - Gammelt design - Hvem eier denne? - ca 96 villagers

3: Skyland [-206,359] - Gammelt design - Hvem eier denne? - ca 16 villagers

3: Lakusland (Hakkebakken) - Gammelt design - Hvem eier denne? - ca 0 villagers

4: Lakusland (Admah) - Iron trench - Hvem eier denne? - 28 villagers

5: Lakusland [-3372, 1723] - Iron trench - Kleppus - 28 villagers

6: Lakusland [229, 1802] - Gammelt design - D33pspawn - 12 villagers

Villagers:

1. Skyland [-269, 392] - Mortensol - 13 villagers

Vær snill og si ifra dersom det er en farm jeg ikke har fått med, si ifra om hvem som eier farmen og omtrent hvor mange villagers du har i farmen din!

Er det andre som har villagers løse? feks for trading?

Hadde vært kjekt om vi fikk igang farmene igjen!

(oppdatert 26.01.14 kl 23.53)

 

 

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Og mens dere jobber med den store Iron Bank kommer jeg med et forslag til Netrums store Cobble Bank. Han har sinnsykt mye stein, og den kan brukes til noe veldig stort.

 

F.eks en 1000 blokker lang mur som er 50/60 blokker høy og 20 bred.

 

Capture-2.jpg

 

 

post-96473-0-04030100-1390781525_thumb.png post-96473-0-70013900-1390781528_thumb.png post-96473-0-99012400-1390781531_thumb.png

  • Veldig grovt regnet vil vi trenge rundt 130.000 cobble/stonebrick.
  • ca 45 moduler på ca 21 blokker bredde hver gjør byggingen relativt enkel
  • 6 personer + burde få det unna "ganske fort"
  1. Først lager man to lange cobble vegger + gulvet på toppen - tre pers+ på hver side minimum
  2. Så lager vi søylene på hver siden - tre per+s per søyle opp minimum
  3. Så lager vi kreneleringene på hver side av toppen - igjen, tre pers+ på hver side.

Jeg, Zetheus og 1ShadowCreature er med om flere melder interesse. Trenger minimum 3 til. Når vi er 6 eller flere finner vi en dag alle kommer online og så starter vi.

 

Men dette avhenger av at vi (Netrum) har 150.000 cobble ca :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fredag er en fantastisk dag for meg i alle fall. Mye tid, madammen på vinkveld og jeg med beina og en kald øl på bordet hjemme.

 

Edit: Juliess: Det skal bygges mye som en boks i cobblestone, som ikke har mønster etter det jeg vet. Er også mye jobb med å flytte og klargjøre materialer. The more the merrier, så du er velkommen til å være med! :)

Endret av Zetheus
Lenke til kommentar

Jeg har PC problemer om dagen så jeg får ikke gjort stort på veggen. Den stasjonære skrur seg av hvert 5 minutt. Orker ikke mer feilsøking så sender all dritten tilbake og kjøper nytt senere. Om det er noen som lurer på noe eller jeg vil pine meg selv ved å spille med trackpad så logger jeg på laptopen :)

 

Det er bare å bygge på muren eller flytte stuff da, grunnformen på muren er oppe og Zetheus & Jax (?) har laget tunnell fra Netrum til veggen for materialer.

 

EDIT: Autofurnace, safehouse og starten på muren.

 

post-96473-0-71241900-1391381598_thumb.png

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Er serveren syk, eller er dette bare hos meg?

 

 

attachicon.gifwuut.jpg

 

 

den er syk. det manglet kister, skilt, fakler og blader på trær hos meg også.

 

jeg prøvde å plassere en blokk der kistene skulle være, og dem kom tilbake med innhold, skilt også, men teksten manglet. faklene var enkelt å fikse. vet ikke hva mer som mangler/må fikses. og jeg fikk opp feilmelding når jeg logget på nå.

==

(motd bla bla)

you have no new mail

unable to locate sign at 1661, 77, 2436

unable to locate sign at 1661, 79, 2434

unable to locate sign at 1664, 77, 2431

unable to locate sign at 1664, 76, 2431

unable to locate sign at 1664, 75, 2431

unable to locate sign at 1633, 95, 2443

unable to locate sign at 1728, 100, 2404

==

dette virker da til å være skilt i den chunken jeg var i når jeg logget ut

mvh

meg

Lenke til kommentar

vet ikke om dette er relatert til noe jeg opplevde tidligere, nemlig putta på diamantrustning på hesten min, senere tok jeg en /stables store og når jeg etterpå skulle ha tak i hesten med /stables recover så MANGLA rustninga fra hesten. er disse issues relaterte? eller er rustningbuggen bare en bivirkning av mangelfull programmering fra tredjepartens side?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...