Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dinnerbone Reddit AMA: http://www.reddit.com/r/Minecraft/comments/1t6qn7/i_am_dinnerbone_a_minecraft_developer_ask_me/

 

 

Hello Dinnerbone! Are you guys going to work on the underground part of Minecraft(adding more ores/types of caves)?

[–]Minecraft DevDinnerbone[S] 133 points

3 hours ago

Yes.

 

 

Any thoughts of adding like y axis biomes? Like harder rock as you go lower that takes more durability

[–]Minecraft DevDinnerbone[S] 5 points

4 hours ago

I'd actually love this. I've wanted it for so long but haven't figured out the best way to do it.

 

 

 

 

[–]Chilangosta 43 points

 

1 hour

ago

*
List of all the Minecraft development-related details Dinnerbone has shared so far, in (mostly) chronological order now organized by topic:

1.8

Mod/Plugin API

Survival

Combat/Weapons

Mobs

Blocks/Items

Redstone

Terrain Generation

Dimensions

Render/Lighting Engine

Misc.

I will keep adding new comments as Dinnerbone makes them! When he's done, I'll maybe try and organize it a bit more. Feel free to help me out if I missed something or made a mistake.

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Server-styrte boder med folket som underleverandører?

 

Eks. Diamant-hakke-kisten begynner å bli tom. Fositek fyller opp, og får tilbake samme mengde spenn som det koster å kjøpe.

 

Mulig du tror vi snakker om å innføre valuta igjen? Det er nok ikke aktuelt.

 

Jeg tenker mer å sette byttene vi gjør ved å møtes i spawn, i litt mer system. Dessuten har de som er offline mulighet for å avtale bytte via mail og kister med lockette.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke planer om en ny brygge i spawn. Men kan tenke på ideer. Valuta er nok lite aktuelt om jeg kjenner Lakus rett...

Boder er det få av, og de er en del av designet. Så det er liten sjans at de kan bli benyttet av spillere. Er som Lakus sier veldig få av de også. Men en mulighet for at en bulletin board kan lages. Skal se på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...