Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

What’s new in this release?

  • Game and app saves and updates. A game save progress bar will show you the status of your game saves. You will also be able to easily tell what games and apps are being updated or have been updated recently.
  • Kinect voice and motion improvements will continue to fine tune the quality and reliability of Xbox One commands.
  • Improved GameDVR video quality through compression algorithm improvements.
  • Updates to Xbox One device management to address issues controlling TVs, set top boxes, and receivers that our customers have reported.
  • New audio settings to tune how much volume is lowered when Kinect is used in communications.

 

kommer senere :

 

  • Friends improvements. Notifications will be added to see when favorites and friends sign in to Xbox Live. This actually was one of the most frequently requested features from the first preview wave and we made it a priority to include it in the April update. Also, friends who are in multiplayer will be identified in the friends list. We’ll also add the ability to view friends’ most popular apps.

 

  • Blu-ray 50 Hz video output support for content recorded at 50 Hz will resolve video playback issues some Xbox Live members in Europe are experiencing.

 

 

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

 

nei nei nå får dere gi dere... 1080p60hz som gjør spill morsome og hvor mange floppys som er inni maskina

Du og alle andre vet at det ikke er tilfelle, men det hjelper. Hvis ikke hadde vi ikke trengt en ny konsollgenerasjon.

For meg er ikke nextgen grafikk. Det er funksjoner og tilgjengelighet. Grafikk er bare bonus

Lenke til kommentar

Nextgen er nå current gen. Og det er selvsagt mer enn bare grafikk, men grafikk er endel av pakka. Hvis ikke så kunne jo like gjerne det nyeste MGS-spillet sett slik ut:

 

MGS_screen_psx.jpg

 

Men grafikk og flyt er selvsagt ikke alt. Ta f.eks Bioshock Infinite, jeg koste meg som faen med det på PC, med full pupp når det gjaldt grafikk. Dama spilte nå igjennom Bioshock Infinite på PS3, det ser og flyter mye dårligere, men hun koste seg som faen. Og det hadde jeg og gjort, om det var det eneste valget jeg hadde.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ok, det var ikke meningen å starte den diskusjoen IGJEN, var bare en dårlig spøk.

 

over til noe helt annet:

 

noen som kan fortelle om game, apps saves and updates i den nye oppdateringa?

har det kommet enda en oppdatering til gamepadden?

 

noen som vet noe om flere apps kommer/kommer snart?

Lenke til kommentar

Fikk Ryse: Son of Rome i ifra Elkjøp idag. Har vist lenge at det er et pent spill. Men at det var så heftig hadde jeg ikke trodd. Det lille jeg spilte idag var også veldig gøy, ekstremt tilfredsstillende å slakte ned folk :)

 

EDIT: Ser XBO selger unna på Elkop.no Dem hadde for et par dager siden 100+ på lager. Nå er det 5+. Tydeligvis mange som ikke ser noen grunn til å vente til september og kjøper nå.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig fingen ut og fikk ringt inn til MS for å avbestille *knis* Day One utgaven jeg bestilte i Juni i fjor...Han hyggelige svensken jeg pratet med lo litt og virket enig i med meg når jeg sa jeg heller bestilte fra Tyskland ved lansering. Trivelig fyr :) Angående de eminente kontrollene våres kunne han dessverre ikke uttale seg når disse skulle bli sendt.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Såså ikke noe personangrep her ;)

 

hahah :p

 

folk som tar seg nær av "personangrep" på et forum har issues.. han kjenner jo ikke meg, så han kan jo ikke ha noen formening om meg... ihverfall ikke som jeg bry meg om

 

men til saken, jo jeg er uhyre festlig irl.. not so much på forumz

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg fikk endelig fingen ut og fikk ringt inn til MS for å avbestille *knis* Day One utgaven jeg bestilte i Juni i fjor...Han hyggelige svensken jeg pratet med lo litt og virket enig i med meg når jeg sa jeg heller bestilte fra Tyskland ved lansering. Trivelig fyr :) Angående de eminente kontrollene våres kunne han dessverre ikke uttale seg når disse skulle bli sendt.

Men blir "Day One" omdøpt for oss?

Får vi "Within the first year"-edition?

 

Min forhåndsbestilling hos Elkjøp er lagt 5. august 2013.

Hvis jeg får den tilsendt i september, får jeg da noe "Fail unveil, with snail mail"-achievement. (Preordered Xbox One 4 months before launch, and took deliverey more than a year later).

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...