Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Det blir rundt 94kr.

 

stemmer, men er fortsatt så billig at på late dager kommer man til å kjøpe det selv om man egentlig ikke vil spille det..

kommer til å savne disse prisene :(

Lenke til kommentar

Jeg klarte å velge at jeg var i england fremfor USA da jeg satte opp maskinen, så jeg gikk på en liten smell der ser jeg. Noen som vet om det går an å skifte nå? Titta litt rundt på xbox.com kontoen uten at jeg fant ut noe der.

 

Uansett har jeg kjøpt alle spillene fysisk for å kunne trade de senere. Vet ikke hvor lenge jeg beholder Ryse for eksempel.

 

Men det er jo greit for digital only titler.

Lenke til kommentar

De fleste fysiske spillene idag koster jo 499-549kr. Så allerede er en under 600kr. :p

Så får du sikkert lanseringspriser ned mot 449kr.

 

Jeg er uansett ikke nevneverdig bekymret. Har vært vant med norske priser all sin dag og har en råd til Xbox One i utgangspunktet, så har en råd til 500kr for fullverdig triple-A titler også.

 

XBLA prisene har jeg liten erfaring med, så der kan jeg ikke uttale meg så veldig.

Men jeg vil tro at spill til $10 og $15 vil koste henholdsvis ca. 90-100kr og 120-130kr.

Det er rett og slett aksjerkurs + moms. For du må jo ikke glemme momsen på 25%.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

600kr kan eg aldri tenke meg. De spillene som koster 10-15 pund så langt er ikke verdt 600 i det hele tatt. Nesten dobbel pris skrkver du, men om det blir 600 per spill så er det en 5 dobbel pris

 

mener jo selvfølgelig "vanlige" spill på Xbox Live til 600kr

de arkade titlene vil være mye lavere

Lenke til kommentar

Jeg klarte å velge at jeg var i england fremfor USA da jeg satte opp maskinen, så jeg gikk på en liten smell der ser jeg. Noen som vet om det går an å skifte nå? Titta litt rundt på xbox.com kontoen uten at jeg fant ut noe der.

Jeg gjorde det samme. Jeg tok bare en reset på hele konsollen og kjørte oppsett-veiviseren på nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det endret ikke prisene i butikken, for min del. Prisene var fortsatt oppgitt i pund. Uansett var det raskt å bare ta en restore.

 

du må endre localisation, så må du legge til visakort på nytt med US addresse

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Hadde kjøpt dette om det ikke var så utrolig mange coop achievements. Blir nok å kjøpe dette så fort noen av vennene mine har en xbox one i hus. Ikke mega fan av Halo heller.

 

Elsker det at man kan betale 100kr for et spill som har fulle 1000 gamerscore. Kan vel nesten ikke kalle det arcade spill lengre.

 

Baserer du kjøp av spill på gamerscore?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...