Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

$59,99 + tax sto det på Forza, ble ca 470kr tilsammen mener jeg..

Snodige greier, jeg kjøpte Dead Rising 3 for 370 og noe, og kjøpte Halo Spartan Assault i går for ~96. Ingen tilleggskostnader.

 

Bruker California som stat. Stod forresten ''+tax'' på det jeg kjøpte og, men det var ingen ekstragebyr. Jeg brukte et vanlig Visakort (Ikke mastercard) om det har noen betydning.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snodige greier, jeg kjøpte Dead Rising 3 for 370 og noe, og kjøpte Halo Spartan Assault i går for ~96. Ingen tilleggskostnader.

 

Bruker California som stat. Stod forresten ''+tax'' på det jeg kjøpte og, men det var ingen ekstragebyr. Jeg brukte et vanlig Visakort (Ikke mastercard) om det har noen betydning.

Jeg ble trukket 430 eller 470kr på Visaen iallefall, og kursen var på ca 378kr mener jeg.

Lenke til kommentar

Snodige greier, jeg kjøpte Dead Rising 3 for 370 og noe, og kjøpte Halo Spartan Assault i går for ~96. Ingen tilleggskostnader.

 

Bruker California som stat. Stod forresten ''+tax'' på det jeg kjøpte og, men det var ingen ekstragebyr. Jeg brukte et vanlig Visakort (Ikke mastercard) om det har noen betydning.

 

Samme opplevelse her

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Snodige greier, jeg kjøpte Dead Rising 3 for 370 og noe, og kjøpte Halo Spartan Assault i går for ~96. Ingen tilleggskostnader.

 

Bruker California som stat. Stod forresten ''+tax'' på det jeg kjøpte og, men det var ingen ekstragebyr. Jeg brukte et vanlig Visakort (Ikke mastercard) om det har noen betydning.

Hva står det på kvitering som du får av MS på mail?

59.99

Mva ?

Total =

Lenke til kommentar

igjen, hva koster den ferdig importert med avgifter, toll osv? hva blir den endelige summen i kr? det andre der var jeg klar over og svarte ikke på mitt spm....

 

Prisen står jo der?!

 

Veldig enkel valutakalkulator så får du den prisen i kr. Valutaen forandres stadig, men 499 Euro er ca 4195 kr for øyeblikket. Latskap det der gutt!

Endret av Deivid_1337
  • Liker 3
Lenke til kommentar

g3neralen: Hvor står det hen? Dukker det opp som en ekstra post i nettbanken noen dager etter eller noe?

 

 

 

Noen som vet om det er planlagt noe "salg" på xbox store til xbox one? Er hypp på AC4, men lite keen på å kjøpe for å se at produktet har gått ned noen dollar noen dager etterpå :p

 

Prøvd å google men finner ingen info, selv om jeg ser at 360 har mye bra på tilbud.

Lenke til kommentar

igjen, hva koster den ferdig importert med avgifter, toll osv? hva blir den endelige summen i kr? det andre der var jeg klar over og svarte ikke på mitt spm....

 

Prisen du får på Microsoft.de sine sider er total beløpet du kommer til å betale for å få XBO levert på døra eller på ditt lokale postkontor.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

g3neralen: Hvor står det hen? Dukker det opp som en ekstra post i nettbanken noen dager etter eller noe?

 

 

 

Noen som vet om det er planlagt noe "salg" på xbox store til xbox one? Er hypp på AC4, men lite keen på å kjøpe for å se at produktet har gått ned noen dollar noen dager etterpå :p

 

Prøvd å google men finner ingen info, selv om jeg ser at 360 har mye bra på tilbud.

Tror det sto i e-posten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...