Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hva er for høy gaming lag? når legger man merke til det?

har en eldere samsung, vet ikke hva for kjapp den er, men er bra nok for meg.

så hvis det er OLED tv lik min nå så er det greit, men de er for dyre uansett nå

 

30-40ms er max på spilling online eller offine ... Lg oled er satt ned til 5k i england i går prisene har falt drastisk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

30-40ms er max på spilling online eller offine ... Lg oled er satt ned til 5k i england i går prisene har falt drastisk.

 

den jeg har nå har tydligvis 4ms haha

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Tvilsomt om det ikke er en knall god monitor Lag blir målt med et test apperat :dremel: hva merket sier det har har 0 å si

 

bare søkte på google, er det ikke responstid du snakker om, eller er det noe annet?

Lenke til kommentar

Gaming lag er tiden du trykker på knappen på kontrolleren din til tvn reagerer, noen tvr har så høy lag de er ubrukelig till spilling .Lg tvr som et skrekk eksempel. Få sider tester dette men avforums.uk og Hd tv test er 2 stk som bruker elektronisk måle utstyr som måler gaming lag på tvr... Sony sine er meget gode i år men dålig i fjor men modell bestemt. De fleste tvr har en gaming mode som slår av alt av prosesering tvn gjør med litt dåligere bilde men bedre lag.. stor variasjon fra 8ms til 138ms i gaming mode på tvr i år.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Gaming lag er tiden du trykker på knappen på kontrolleren din til tvn reagerer, noen tvr har så høy lag de er ubrukelig till spilling .Lg tvr som et skrekk eksempel. Få sider tester dette men avforums.uk og Hd tv test er 2 stk som bruker elektronisk måle utstyr som måler gaming lag på tvr... Sony sine er meget gode i år men dålig i fjor men modell bestemt. De fleste tvr har en gaming mode som slår av alt av prosesering tvn gjør med litt dåligere bilde men bedre lag.. stor variasjon fra 8ms til 138ms i gaming mode på tvr i år.

 

Hvis du er så kresen på ms. Da er du kresen! Med mindre du er profesjonell gamer driter du da i det. Regner med at du også spiller med kablet kontroller? Trådløs kontroll gir jo ytterligere lag.

 

Du er meg en type du!

Lenke til kommentar

 

Hvis du er så kresen på ms. Da er du kresen! Med mindre du er profesjonell gamer driter du da i det. Regner med at du også spiller med kablet kontroller? Trådløs kontroll gir jo ytterligere lag.

 

Du er meg en type du!

 

Satt med en f8000 samsung led tidligere i år med grid 2 og lurte på hvorfor jeg sleit så utrolig på american races på spillet.. Tok i fury og kobla opp en monitor med spillet og klarte løpet glatt på første forsøk... Tvn gikk i retur til exspert dagen etter. Om det er forskjeller ja ..

Lenke til kommentar

 

Hvis du er så kresen på ms. Da er du kresen! Med mindre du er profesjonell gamer driter du da i det. Regner med at du også spiller med kablet kontroller? Trådløs kontroll gir jo ytterligere lag.

 

Du er meg en type du!

138 ms merker man ganske godt :), husker jeg testa en philips toppmodell og skjønte ikke hva som skjedde i COD, fikk ingen kills. Var som å spille i sirup.

Får håpe det kommer en 46" oled til en overkommelig pris med lite lagg innen ett par år.

Nå har jo panasonic lagt ned plasma produsjonen så kanskje det får fart på sakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...