Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker folk om at det er challenges på enkelte spill som må gjøres før visse datoer, til tross for at konsollen ikke er lansert her til lands ennå?

 

I Forza 5 er det hele 4 challenges som må gjøres innen 31.12.2013. De teller ikke på gamerscore, men man får et "Achievement" i listen som alle andre achievements.

 

Skjønner ikke helt poenget med disse. Tok en i FIFA 14 i dag som var å spille 30 kamper online.

Lenke til kommentar

Hva tenker folk om at det er challenges på enkelte spill som må gjøres før visse datoer, til tross for at konsollen ikke er lansert her til lands ennå?

 

I Forza 5 er det hele 4 challenges som må gjøres innen 31.12.2013. De teller ikke på gamerscore, men man får et "Achievement" i listen som alle andre achievements.

 

Er jo bare for litt ekstra moro? Om man kjeder seg en kveld eller no kan man jo ta en challenge ellerno..? Hva er så ille med det?

Lenke til kommentar

 

Synes det er gøy at de er timed jeg da. Gjør de litt mer eksklusive :)

 

Gjør ingenting at det er challenges, eller at de er timed - det er bare gøy. Men at de blir uoppnåelige for landene som ikke har fått konsollen ennå synes jeg er litt rart.

 

Samme med det jeg nevnte over. Kjøpte du Forza 5 online i løpet av de 2 første ukene fikk du mye ekstra stæsj i spillet.

Lenke til kommentar

 

Gjør ingenting at det er challenges, eller at de er timed - det er bare gøy. Men at de blir uoppnåelige for landene som ikke har fått konsollen ennå synes jeg er litt rart.

 

Samme med det jeg nevnte over. Kjøpte du Forza 5 online i løpet av de 2 første ukene fikk du mye ekstra stæsj i spillet.

 

Det er jo også for at man skulle kunne få tak i denne "day one edition" på digital marketplace i tillegg til fysisk. De fysiske discene er jo ikke i butikken nå lenger tenker jeg. Så blir jo akkurat det samme? Blir jo en slags limited edition, og da blir det limited :)

 

 

Og forresten. Man må kjøpe day one edition av Forza 5 innen de to første ukene for å få alt det ekstra, og den var en smule dyrere. Vanlig edition var der også

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Kjøpte Forza 2 dager etter launch, men fikk ikke noe ekstra, så det er som Deivid sier. Det kommer også nye tidsbegrensede Challenges på spillene. Jeg har sett at det kommer 2 nye til AC Black Flag og en ny til Forza i tillegg til andre spill, så det er en ny måte å legge til litt ekstra achivements ser det ut som.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

vet ikke om noen her vet men prøver.

 

har Unblock-us på xbox one med US DNS, funker fett til netflix og hulu plus.

 

men f.eks Xbox music, eller xbox video sier at kontoen min ikke stemmer med regionen.

 

så vil det si at jeg kan flytte xbox live kontoen min til US?

hva vil det påvirke?

 

noen som har gjort dette?

Lenke til kommentar

vet ikke om noen her vet men prøver.

 

har Unblock-us på xbox one med US DNS, funker fett til netflix og hulu plus.

 

men f.eks Xbox music, eller xbox video sier at kontoen min ikke stemmer med regionen.

 

så vil det si at jeg kan flytte xbox live kontoen min til US?

hva vil det påvirke?

 

noen som har gjort dette?

 

Ja, du må migrere kontoen din til US. Påvirker ingenting. Mulig du ikke kan bruke kontoen med norsk netflix og viaplay osv på xbox 360, men resten skulle være det samme. Migrering kan gjøres 1 gang hver 4 mnd

Lenke til kommentar

vet ikke om noen her vet men prøver.

 

har Unblock-us på xbox one med US DNS, funker fett til netflix og hulu plus.

 

men f.eks Xbox music, eller xbox video sier at kontoen min ikke stemmer med regionen.

 

så vil det si at jeg kan flytte xbox live kontoen min til US?

hva vil det påvirke?

 

noen som har gjort dette?

Tror det er noen som har prøvd dette ja, og de sjekker visst IP'en din, så det vil ikke funke å bare flytte kontoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...