Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Definitivt ikke Xbox One.

 

1. Dyrere konsoll.

2. Svakere skjermkort.

3. Større konsoll.

4. Stoler langt mindre på MS enn jeg gjør på Sony nå.

5. Man vet ikke ennå hvilke fantastiske spill man får i fremtidenl.

6. MS gir fremdeles magert av gratisspill.

7. MS gjemmer omtrent alt annet enn multiplayer bak betalingsveggen.

 

Jeg bare rettet den opp, slik at den nå handler om Xbox, slik at den ikke lenger er i feil tråd :tease:

 

Jeg er sikker på at begge konsoller vil bli gode, og fan-krigen vil uansett leve videre.

Begge konsollene har sine egne gode egenskaper.

Spill som kommer til begge konsollene, vil og ha like god grafikk på xone, siden de skreddersyr spillet til den svakeste konsollen. Og endelig har MS tatt varme-problemene mer på alvor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette klippet såg i grunn for jævlig ut. Mye fps-drop, om det er spillet eller youtube som gjør det kan jo diskuteres.

 

Det er spillet, men de jobber får å få en stabil framerate. Jeg tror nok de fikser det, gitt.

 

 

Spill som kommer til begge konsollene, vil og ha like god grafikk på xone, siden de skreddersyr spillet til den svakeste konsollen. Og endelig har MS tatt varme-problemene mer på alvor :)

 

Hvorfor tror folk at man "skreddersyr spillet til den svakeste konsollen"? Det har da aldri vært slik før, hvorfor skal det bli slik nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som Xbox One skal få en release dato eller?

Xbox 360 fikk lanseringsdato under tokyo game show i september 2005, den ble så lansert i usa 22 november og 2 desember i europa.

Godt mulig microsoft gir endelig dato under tokyo game show som er 19-20 september.

 

Skal du ha deg en xbox one nå?

Lenke til kommentar

Herre jesus, bør da ikke ha en dritt å si om du har en slik på 'rullebladet' når det er så lenge siden. Anmerkninger skal forsvinne etter 4år, men kravene vedvarer frem til betaling er utført.

 

Eg har ingen anmerkningar. Dette er eit internt system som Klarna nyttar seg av. Eg har god og ryddig økonomi også. Eg ligg i klasse 1 på kredittvurderingar, også kjent som "lav til ingen risiko". Denne plata frå CDON blei bestilt når eg dreiv å flytta til det nye huset, så rekninga berre 'forsvann'.

 

Uansett, ein prat med Klarna - og 10 min seinare gjekk bestillinga igjennom. Coolshop hadde problem med PayEx igår, difor gjekk ikkje VISA bestillinga igjennom.

 

Men, dersom folk vurderar bestille frå Coolshop, må ein væra klar over at ved VISA betaling blir pengane reservert frå kontoen din. Denne reservasjonen blir i mange tilfeller 'sluppe' etter 3-5 dagar.

 

Men eg har opplevd det motsatte. Eit hotell eg budde på i New York reserverte summen for oppholdet, pluss x%. Dei holdt på reservasjonen fram til innsjekk.

Lenke til kommentar

Eg har ingen anmerkningar. Dette er eit internt system som Klarna nyttar seg av. Eg har god og ryddig økonomi også. Eg ligg i klasse 1 på kredittvurderingar, også kjent som "lav til ingen risiko". Denne plata frå CDON blei bestilt når eg dreiv å flytta til det nye huset, så rekninga berre 'forsvann'.

 

Uansett, ein prat med Klarna - og 10 min seinare gjekk bestillinga igjennom. Coolshop hadde problem med PayEx igår, difor gjekk ikkje VISA bestillinga igjennom.

 

Men, dersom folk vurderar bestille frå Coolshop, må ein væra klar over at ved VISA betaling blir pengane reservert frå kontoen din. Denne reservasjonen blir i mange tilfeller 'sluppe' etter 3-5 dagar.

 

Men eg har opplevd det motsatte. Eit hotell eg budde på i New York reserverte summen for oppholdet, pluss x%. Dei holdt på reservasjonen fram til innsjekk.

Dette er helt normalt. Det blir alltid gjort reservasjoner når du bestiller over nett, dette for at de skal være sikre for at du har dekning på kontoen din.

 

Når det gjelder hotellopphold i utlandet, reserverer de en tilleggssum i tilfelle noe skulle gå galt på oppholdet og du nekter å betale for det (alkoholregning, søl på hotellrommet etc).

Lenke til kommentar

Dette er helt normalt. Det blir alltid gjort reservasjoner når du bestiller over nett, dette for at de skal være sikre for at du har dekning på kontoen din.

 

Når det gjelder hotellopphold i utlandet, reserverer de en tilleggssum i tilfelle noe skulle gå galt på oppholdet og du nekter å betale for det (alkoholregning, søl på hotellrommet etc).

Det stemmer nok - med unntak.

 

Microsoft Store tok berre 5 kroner, for å sjekke at kortet mitt ikkje var meldt stjålet, eller liknande.

Praksisen er nok litt forskjellig frå forhandlar til forhandlar.

Lenke til kommentar

http://www.ign.com/articles/2013/08/05/ask-microsoft-anything-about-xbox-one

 

Will Xbox One work as a Windows Media Center Extender? For those that use a PC with TV tuner to record and watch TV, we use the 360 as an extender to stream this content to TVs. Will this continue with Xbox One?


WHITTEN: Xbox One isn’t a native Media Center Extender. We’ll continue to work to enable more ways for everyone to get the television they want over the life of the program.

Lenke til kommentar

Microsoft har jo allerede drept Media Center i Windows 8, ja du kan få en blåkopi av Windows 7 utgaven om du betaler ett tillegg men de har jo mer eller mindre bekreftet at Windows Media Center er å regne som død i Microsoft sin bok så da er det vell ikke så alt for sjokkerende at det ikke har noe prioritet i Xbox One heller.

 

Kan si det er trist, men jeg tror antallet som faktisk bruker Windows Media Center er minimal, og antallet som bruker Media Extender funksjonen på Xbox er enda mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...