Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min tilbake fra MS i går forresten, ingen nevneverdig forbedring på vifta, så enten skal den være slik og de som sier den er lydløs er full of shit eller så er det noen som er fordømt heldige med vifte/varmeutvikling

 

Ergo, de av dere som har noe tilsvarende det problemet jeg har/hadde kan bare ta det med ro :p

 

Hurra for to uker med sløst tid!

Lenke til kommentar

Min elite 360 var for det meste relativt støysvak, men noen spill spinte disken så jævlig at jeg iblant tok med sånn plastikkskjold man får når man kjøper ridderkostyme i leketøysbutikken fordi jeg var redd disken skulle komme flyvende ut å halshugge meg. Skjoldet var da ment som beskyttelse i tilfelle.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Hatt fire 360 maskiner, ingen av de kan akkurat påstås å være lydløse, i hvert fall ikke da man ikke kunne innstallere spillene. Og, nei, aldri hatt noen av dem stengt inne på noen måte.

 

Nekter uansett å tro at noen av dem har vært mer lydløs enn originale Xbone (aner ikke hvordan S er da jeg ikke har hatt den)

Lenke til kommentar

Og min står oppå tv benken med null og niks rundt. En WHOOSH lyd i ny og ne er overhodet ikke noe jeg vil kalle lydløst, så hvis det -aldri- skjer med din, gratulerer, du har vært ekstremt heldig med vifte/kjøleløsningen i hvert fall

Da skulle du ha hørt min første Ps4 pro herregud trodde med øre klokker på at det var en bil på tomgang på gårds plassen.

Sjekka til og med om kjøleskapet var synderen og nei da .... pro ble solgt på Finn par dager etterpå gidder ikke flere problemer en hva konsollen i utgangspunktet har i seg selv....

Lenke til kommentar

:D registrerte min på Xbox.com tidlig i dag

Bra. Da er det vel bare å håpe at den er tilbake før jul. :)

 

Min var forresten rimelig lydløs all den tid den fungerte, så håper den ikke er mer støyete når jeg får den tilbake. *fingrene krysset*

Endret av MrMire
Lenke til kommentar

 

:D registrerte min på Xbox.com tidlig i dag

 

Bra. Da er det vel bare å håpe at den er tilbake før jul. :)

 

Min var forresten rimelig lydløs all den tid den fungerte, så håper den ikke er mer støyete når jeg får den tilbake. *fingrene krysset*

Med min flax så blir det sikkert etter :D jul min er/var helt lydløs får håpe det fortsetter etter rep er ferdig. Endret av samco
Lenke til kommentar

Jeg er ganske sensitiv på støy og vil si min One X har veldig lite viftestøy selv etter mange timer spilling. Vil si støy er rett under org XOne. Hører faktisk harddisken mest når den jobber.

 

Jeg er så langt fornøyd med det lave støynivået. I AC origins hender det et par ganger i timen at vifta spinner opp et sekund før den er stille igjen. Opplever overhodet ikke det som et problem. Skulle det derimot utvikle seg til noe mer tar jeg kontakt med MS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...