Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Godtar dere reparasjon på konsollene deres? Jeg hadde hevet kjøpet og fått ny. Stoler ikke på at en reperasjon gjør susen.

Etter norsk lov så har vel produsent 3 forsøk på å fikse feilen. Det er ikke noe å godta...

Med mindre det er snakk om en DOA (dead on arrival). Mange som tilbyr en helt ny enhet. Men da er det så umiddelbart opp til kjøpstidspunktet som mulig.

Lenke til kommentar

Hei alle gaming fans :D var nettopp og fikk en opplevelse uten like. Jeg var å så Score i olavshalen i trondheim. For dere som ikke vet hva Score er, Score er et symphony orkester som baserer seg ut på alt fra spill musikk til film musikk. Ikveld var arrangemanget basert på spill. Vi fikk høre fra spill som Halo, elder scrolls skyrim, bloodborne, horizon zero dawn å flere, Om de skulle dukke opp i nærheten av dere med konsert, så anbefaler jeg på det sterkeste at dere tar turen, prisen på konserten var 400kr, å det var en opplevelse uten like. Å få høre martin o donell sitt verk fra halo universet, var en stor drøm som kom i oppfylelse:D

Denne gjengen er proffe å vet hva de driver med, 1000 frysninger på Lulleby of woe fra witcher 3 #Fornøgd gamer:D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Broren min var på begge kveldene, og var storfornøyd.

 

Setlist: Everybody's Gone to the Rapture - Suite

Sonic the Hedgehog - Medley

Final Fantasy VI - Terra's Theme

Conan Exiles - Main Theme

Battlefield 1 - Suite

Halo - Unforgotten/Main Theme

The Witcher 3: Blood and Wine - Lullaby of Woe

Bloodborne - Suite

Assassin's Creed 4: Black Flag - Suite

Wing Commander - Suite

Secret of Mana - Fear of the Heavens

Megaman - Suite

Horizon Zero Dawn - Suite

Final Fantasy VI - Aria di Mezzo Carattere

 

Skyrim - The Dragonborn Comes

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...