Gå til innhold

Harddisker, minnekort og skylagring kan bli dyrere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, dessverre kom jeg på det just nu, dro en liten facepalm også, satan, at jeg aldri lærer, haha jeje, graver med ned under dyna i hele dag tror jeg.

Hater slike dager, godt det dog er en søndag.

Ok, have your fun, trolololol.

Men det hadde vel ikke overrasket om det faktisk skjedde noe sånt.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Skrevet

Steike, der ble jeg faktisk småkvalm en liten stund. Ville vært særdeles dårlig nytt for 4TB diskene som jeg venter på ;)

Håper bare ikke de "rette" folkene leser denne artikkelen nå da. Vil nødig at dem skal få lyse ideer.

• Liker 3
Skrevet

Den var bra. Måtte lese teksten to ganger, og jeg kjente at jeg begynte å bli provosert. Så tenkte jeg aha, 1. april. Dog, jeg hadde ikke blitt sjokkert om artikkelen faktisk var sann.

Skrevet (endret)

Håh lol, akkurat når du trodde myndighetene ikke kunne våge å bli enn større tyv så dette. Flaks det kommer fram at det var 1. april idag, ellers kunne vi fort endt opp med noen ektra breiviker lolz

Noen måtte jo ha blitt bombet for dette hehe

Endret av FullSpectrum
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Kreds til hw.no for denne spøken, den var blant de bedre.

Skrevet

Nja, der har du regjeringens forslag, egentlig burde hw.no slette denne artikkelen UMIDDELBART selv om den er spøk da dette kan alt for lett bli ett VIRKELIG forslag ved at de får en dårlig ide.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hahaha! Må innrømme jeg fikk hakeslepp og satt med denne til hele artikkelen var lest før jeg så datoen i dag :D

Endret av Xenofil
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Bra at vi da kan få pant for gamle harddisker nå da, da sparer vi inn denne ekstra kostnaden med å kjøpe ny disk!

Ref. Dinside.no

Hi hi..... :D

Endret av Nettulf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...