Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du sa at alle muslimer higer etter å bli pedofile fordi muhammad var det. Noe som åpenbart er bullshit, siden jeg selv kjenner mange muslimer som er gift med barn.

 

Da vet vi det.

 

Ærlig talt! Her prøver vi å holde en voksen debatt. Kan du holde kofferthumoren din for deg selv?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt dette problemet, folk har med muslimer i norge, ja england og frankrike har noen problemer med sine muslimer, men norge har nesten ingen, den vanlige norske muslim er mer sekulær enn din vanlige kristene amerikaner, faktisk finnes det nesten like mange gale amerikanske kristene(også kjent som den amerikanske taliban) som det er muslimer som er gale.

 

Ingen av de muslimene jeg har kjent går i moske noe oftere enn jeg som ateist går i kirke. Unge muslime i norge er 90% av tiden veldig godt interigert i samfunnet, og veldig sekulære.

 

Når du hører på iran som dreper homofile har ikke det noe mer å gjøre med våre muslimer, enn når noen kristene i usa drepe homofile har for kristene i norge, eneste forskjellen er at i iran har et lite mindretall av ektremister fått kontroll over staten, og dikterer lover, det samme kan i teorien skje i usa. selv om jeg tror det ville ende i borgerkrig

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan i ALLE DAGER har det noen relevans hvorvidt en person for 1400 år siden giftet seg da eller da? Vi snakker om den moderne religionen, ikke en detalj i selvbiografien til duden som startet den!

Som det ble svart deg, det har resultert i at en del gamle griser har giftet seg med unge jenter som ikke er eldre enn det stakkars barnet som den store muslimske helten (som de hele tiden skal skrive SAWS etterpå...) giftet seg meg og senere skjendet...

 

Problemet ER faktisk muhammed og hans perverse tilbøyeligheter, da mange barn lider stort fordi dette er ansett som OK i muslimland...

 

Jeg også kjenner muslimer som faktisk IKKE er pedofile, noe du også tydeligvis gjør, men det gjelder da ikke alle... Her har vi altså en religion der det er FRITT frem for pedofile å leve ut sine syke fantasier der de med religionen i hånd kan ha seg med barn... Men det gjør deg tydeligvis ikke en dritt fordi ingen av dine normale muslim venner er pedofile... Akkurat, det var jo en glimtende grunn til å frita alle syntes jeg... Hipp hurra liksom... Du vet om noen muslimer som ikke er pedofile og som ikke ville brukt sin religion til å virkeliggjøre sine syke avvik og dermed er det ikke så farlig at religionens hovedhelt fant det for godt å ligge med ei ni år gammel jente, et barn ...

 

Og hvor ble det av fyren som påsto at dette sto i hadithene egentlig? Var det bare enda en muslimsk løgn at dette sto i hadithene eller? Hvor flaut er det å støtte pedofile egentlig mens man er enig i at man skal flå eller henge homofile, som faktisk er voksne mennesker som står for egne handlinger? Muslimer må gjerne svare her,.....

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vet du, jeg nekter å tro at det faktisk er en korrelasjon mellom slike ting. Jesus drakk vin, ga vekk alle pengene sine og samlet prostituerte og kriminelle rundt seg. Ingen kristne bruker de unnskyldningene i dag.

Korrelasjonen er der i muslimske land, dessverre.. For der blir fremdeles barn bydt frem som bruder for de som er tilbøyelige til å ligge med barn... Men det betyr altså ingenting for deg, er det det du sier? Greit nok, vi kan faktisk ikke være ansarlige for alt som foregår i verden, men å forsvare det med å si at dine egne venner ikke er pedofile og at det derfor ikke skjer...? Vet ikke jeg,... tror jeg ville fått en litt hårete følelse på tunge etter slike uttalelser.... Men hva vet jeg om det egentlig? Jeg kunne ikke tenkt meg sex med et barn med så er ikke jeg alle heller...

 

Problemet her er den store muslimske helten, som ikke hadde noen motforestillinger mot å knulle et ni år gammelt barn, for å si det rett ut.. :no: . Er det riktig fordi den store muslimske helten gjorde det er spørsmålet...? Ikke at andre muslimer ikke gjør det... Pedofili er faktisk ikke noe arabere er alene om, de er bare de eneste som gjennom sin religion "godtar" det fordi deres store syke "helt" syntes pedofili var greit...

 

Men er pedofili greit hvis religion er grunnen til det?

 

EDIT: Av en eller annen grunn ble sitatet dobbeltpostet....

Endret av RWS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, KORRELASJONEN! Altså at det har noe med Mohammad å gjøre.

Men det har jo med muhammed å gjøre, da det var han som fant opp koranen... eller ihvertfall liksom skulle ha funnet opp koranen... tipper han har fått skylden for en del han ikke hadde skylden for også... Av de som faktisk skrev blekka....

 

 

Noen gang tror jeg hele forumet bare later som om de er idioter for å trolle meg. Verdens lengste troll...
Neida, så mye er du faktisk ikke verdt tofagerl... :)
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, det har jo tilogmed jeg fått med meg.

 

Men du har ikke sagt et ord som forklarer korrelasjonen, langt mindre kausasjon. Med din "dokumentasjon" har jeg tenkt å bevise at alle kristne alkoholikere bare følger jesus' forbilde: "Jesus drakk vin!!!" Der, bevist!

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...