Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

:blush:

 

:fun:

 

Jada, jeg stemmer gjerne på deg - du er jo en ordentlig kosepus, men som sagt så savner en bit av meg gode gamle "Sponhæimen" i partiet. Dette går så bra så - kanskje utvide navnetreet med: Krompusen ...

 

:fun:

 

Men over til saken: Veldig bra at du tok tak i dette uvesenet som florerer i det skjulte, hat's off

 

hats-off.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi savner VIRKELIG ekte muslimer med evne til ikke bare å repetere, men å forklare og å svare rasjonelt på spørsmål. Så ja, jeg håper også at han kommer tilbake.

 

Det er for jævlig at føkkings ekstremister skal få styre på forumet, så jeg håper moderatorene sender alle som sendte hatbeskjeder på en LANG ferie, helst uten returbillett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er borte i 1 uke og FreeStyle har blitt jaget ut?

Faen er galt med folk?

Det eneste vi kan gjøre er å ignorere og unngå å svare til de ekstreme. Det å gå ut og hindre ytringsfriheten blir galt. Vi kan lære fra de i 1980 tallet som ignorerte de høyre-ekstreme som sto ved stortinget og drev med "Innvandrerne tar over Norge" propaganda.

Så om de idiotene poster her igjen, snu ryggen og ignorer dem. Simpelt og enkelt.

Men håper nå da FreeStyle kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Vi kan lære fra de i 1980 tallet som ignorerte de høyre-ekstreme som sto ved stortinget og drev med "Innvandrerne tar over Norge" propaganda.

 

Ja, og godt var det. De var jo riv ruskende gærne!

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10078980

http://www.vg.no/nyh...?artid=10032269

 

 

Siterer fra kilden du kom med.

Til dere som er så livredde for alt utenfor de usynlige grensene våre :

Hvordan ser dere egentlig for dere Norge om 500 år? I en verden med 6 milliarder mennesker så skal dere liksom prøve å holde på et slags genetisk oppgav til 5 millioner fjellaper? Dere fabler om innvandringsstopp og alt mulig annet tull som dere VET ikke kommer til å skje. Ikke en gang med FRP som solo regjeringsparti kommer det til å bli innvandringsstopp, fordi vi er et land med visse internasjonale forpliktelser. Og bryter vi de kommer vi til å marginalisere oss selv så til de grader. Og uansett så er det mange nok her fra før til å på lang sikt forandre hele det genetiske opphavet i folket, og for de som kan biologien sin så er det bare flott.

Det er HELT greit å ta en seriøs debatt om hvordan vi skal integrere folk og møte alle de utfordringene innvandringen medfører, men å sitte her og gurgle opp islamofobiske fordommer og skylde på "sosialistene" selv om Bondevikregjeringen tok inn like mange.

Hvis du var muslim og så dette kommentarfeltet her, hvordan tror du det ville påvirket integreringen din? Faen ikke rart de holder seg for seg selv.

Så dere som klager over at integreringen går dårlig, stopp og klag for dere er en stor del av problemet.

 

 

 

Sitat fra en invandrer:

 

"

Phuong Le · Handelshøyskolen BI

Tussen takk til Norge som tatt imot meg og min familie. 200% sikkert at mitt liv ville ikke være det samme hvis jeg ikke flyttet ut av Vietnam. Igjen er jeg takkmemlig for at Dere har hjulpet meg med skolegang, økonoisk støtte da jeg trengte det, ikke minst tryghetsføelse ovs....Norge er blitt en del av meg, jeg savner grovbrød og brunost når jeg er på ferie..
:)
-
"
Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg sier som jeg gjør nå, er fordi jeg har hatt kontakt med en person (Freestyle) som nå forlater forumet på grunn av at enkelte her inne har sendt ham meget stygge meldinger, hvor de går direkte til angrep på han som person bare fordi han har skrevet litt om islam her inne. Og denne mannen er jo en moderat, liberal muslim. Petter123 som var en av de som sendte stygge og truende meldinger til mobbeofferet, burde faktisk ha blitt rapportert og fått en advarsel, men den jævlen slipper altså unna, og vi mister en muslimsk stemme her inne, som ville vært sunt å ha her for diskusjonene sin skyld... Runarcs sendte han visst også stygge hatefulle meldinger, det samme gjorde den konspirasjons-kristen-nazisten her inne, med en røykende olebrum som avatar, for dem som skjønner hvem jeg mener???

 

Hvorfor har ikke flere blokkert disse fundamentalist-frukthodene? Det er meningsløst å diskutere med dem, de generaliserer og de tolererer tydeligivis ikke at andre har meninger som ikke samsvarer med deres.

 

Don't feed the troll! Det beste jeg har gjort er å blokkere denne konspirasjons-kristen-nazisten. Hjelpe meg så mye vrøvel jeg har spart meg for etter den lille justeringen i profilen min. Det at han sitter hjemme i sin lille syke verden og tror det kommer av at jeg ikke tåler hans "sannheter" bryr meg mitt i rompehullet.

Endret av LiamH
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Etter å ha snakka en del med en muslim på studiet mitt i det siste føler jeg at trådtittelen stemmer veldig bra. Det som kommer fram i media er stort sett bare det islamistene holder på med. At Saudi-Arabia er svært kvinnefiendtlig er vel også velkjent. Utover det stemmer ikke mediebildet noe særlig har jeg inntrykk av. Han jeg kjenner (kjenner flere også, men ikke like godt) er akkurat som deg og meg, tar seg en tur på byen for å drikke og sjekke damer. Han er da også oppvokst i Irak, og har kun vært i Norge noen få år. Han viste meg musikkvideoer fra bla. Irak og Libanon, og sannelig min hatt er det ikke mange flotte kvinner i dem (da tenker jeg både på at de faktisk synger og ellers er med i videoer akkurat som menn). De minner mistenkelig om videoene her, bortsett fra at musikken og språket er annerledes.

Lenke til kommentar

Helt enig i dette:) Hvorfor? Vel, det er ikke godt å si. Selv om man blokkerer, så kan man fremdeles lese innleggene deres om man er nysgjerrig å vil se det likevel.

 

Du slipper PM fra dem og du vil overse det meste som skrives av poster siden det kun vises en liten varsling mellom postene når disse fundamentalistene har skrevet noe tull.

 

Hvis man på død og liv vil lese det de skriver, så kan man alltid velge å gjøre det. Likevel, så legger jeg sjelden merke til at de har skrevet noe og hopper derfor glatt over. Etter kortere diskusjoner med i alle fall en av dem, så er min interesse for å lese oppgulpet som han skriver totalt fraværende.

 

For å si det kort, man slipper støyen fra dem når man leser igjennom en tråd. Det er utrolig behagelig. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig i dette:) Hvorfor? Vel, det er ikke godt å si. Selv om man blokkerer, så kan man fremdeles lese innleggene deres om man er nysgjerrig å vil se det likevel.

 

Du slipper PM fra dem og du vil overse det meste som skrives av poster siden det kun vises en liten varsling mellom postene når disse fundamentalistene har skrevet noe tull.

 

Hvis man på død og liv vil lese det de skriver, så kan man alltid velge å gjøre det. Likevel, så legger jeg sjelden merke til at de har skrevet noe og hopper derfor glatt over. Etter kortere diskusjoner med i alle fall en av dem, så er min interesse for å lese oppgulpet som han skriver totalt fraværende.

 

For å si det kort, man slipper støyen fra dem når man leser igjennom en tråd. Det er utrolig behagelig. :)

Akkurat, ja. :) Freestyle burde gjort dette. :)

Tipper jeg blokkerer Baltazar (konspirasjons-kristen-nazisten som jeg valgte å kalle ham :p ) neste gang han skriver noe tilbakestående anti-virkelighetsorientert svada.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha snakka en del med en muslim på studiet mitt i det siste føler jeg at trådtittelen stemmer veldig bra. Det som kommer fram i media er stort sett bare det islamistene holder på med. At Saudi-Arabia er svært kvinnefiendtlig er vel også velkjent. Utover det stemmer ikke mediebildet noe særlig har jeg inntrykk av. Han jeg kjenner (kjenner flere også, men ikke like godt) er akkurat som deg og meg, tar seg en tur på byen for å drikke og sjekke damer. Han er da også oppvokst i Irak, og har kun vært i Norge noen få år. Han viste meg musikkvideoer fra bla. Irak og Libanon, og sannelig min hatt er det ikke mange flotte kvinner i dem (da tenker jeg både på at de faktisk synger og ellers er med i videoer akkurat som menn). De minner mistenkelig om videoene her, bortsett fra at musikken og språket er annerledes.

 

De er hyklere... innser du ikke det?

Av den absolutt verste sorten. Så fort de er flertall, så kommer vi til å høre bare en ting, og det er Allah... etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...