Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer


Anbefalte innlegg

Men det som det som det var snakk om tidligere var litt mer alvorlig enn å bare si sin mening (de oppfordret til å drepe ikke-muslimer)

Nei, ser du på artikkelen i Aftenposten som jeg linket til ser du at det ikke nødvendigvis var slik. Det er ifølge Sarkozy tilstrekkelig at de "uttaler seg imot den franske republikkens verdier". Og blant de utviste finner vi:

 

Den maliske imamen ble deportert for antisemittiske uttalelser, for å ha talt for fullt ansiktsslør og for å ha avvist vestlige verdier, ...

 

Når det gjelder spørsmålet om hva en "gjest" kan gjøre i et fremmed land hører jeg hva du sier. Men hvor lenge er man gjest? Inntil man har fått innvilget statsborgerskap?

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder spørsmålet om hva en "gjest" kan gjøre i et fremmed land hører jeg hva du sier. Men hvor lenge er man gjest? Inntil man har fått innvilget statsborgerskap?

 

Geir :)

Du mener turist!

 

Disse menneskene som blir kastet ut fra frankrike, de går vel ikke rundt og venter på statsborgerskap? De har jo allerede statsborgerskap i sine respektive muslimske hjemland. Er det derfor de oppholder seg i frankrike?

 

Jeg ser fra eksempelet ditt at det blir problematisk. Men det er jo klart at man som turist skal kunne si noe, men et land må også forbeholde seg retten til å kaste ut noen dersom de sier veldig grove ting! Det er ikke en menneskerett å kunne reise til alle andre land og si det man ønsker der. Hvis du treffer politiet på en lørdagskveld så skal du vel også passe deg godt for hva du sier, selv om du er norsk i Norge.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Nei. En turist er en som besøker et land for en kortere periode i den hensikt å oppleve landet, og deretter reiser hjem igjen. Folk som er i et land av andre grunner - for eksempel for å studere eller å jobbe - er ikke turister. De er derimot gjester, med mindre de har som mål å bosette seg i landet for alltid. Og da vil statsborgerskap være en måte å sikre seg opphold på, og ikke minst det vi diskuterer her: Fullverdige rettigheter i landet, inklusive retten til å si hva de mener.

 

Ca. halvparten av alle innvandrere i Norge har idag fått norsk statsborgerskap. (236 000 av 500 000). Hvordan tallene er for Frankrike vet jeg ikke.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Mitt syn på Islam kommer av å ha satt meg inn i deres tro og lære, og jeg har gjort meg opp en mening ut fra det. Jeg mener at Islam ikke kommer fra Gud.

 

Mitt syn på muslimer er at de fleste er kjempegreie folk, og jeg har til gode å møte en av de ekstreme vi bare leser om. Jeg har et stort hjerte for muslimer og håper flere og flere møter Jesus! :)

 

Se f.eks her: http://www.answering-islam.org og her: http://www.insightsofgod.com

Endret av Antonette
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke statsborgerskap skal være et frikort for å prøve å endre et lands kultur etter sitt eget syn heller. Praktiser gjerne din egen religion, men respekter at ikke alle andre nødvendigvis er interessert i den.

Statsborgerskap burde kunne revokeres om det finnes tydelige bevis på at den det gjelder ikke har noen interesse av å integreres i samfunnet.

Synes frankrike går foran med et godt eksempel denne gangen, og det er vel på tide, de er vel et av de europeiske landene med høyest andel muslimske innvandrere, og de har fått kjenne på kroppen hva feilslått integrering fører til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvordan det er relevant i denne saken da min kultur ikke oppfordrer til kvinneundertrykkelse, hat og drap av folk av andre kulturer. Man må kunne respektere en annen kultur uten å nødvendigvis endre sin egen, eller få den andre tredd over hodet med tvang.

 

Kulturendringer skjer uansett over tid, hva jeg tenker mer på er en brå endring krevd av innvandrere fordi vår egen ikke er god nok for dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men det gjorde kristendommen.

 

Jeg syntes det er svært spesielt at du, som har en kultur som 99% består av innvandring, plutselig skal bestemme at NÅ er det nok. De siste 9000 årene - det er OK, men NÅ! NÅ er det nok!

 

Du syntes ikke det er litt vel egoistisk? Tenk om noen hadde bestemt noe slikt noen år før dine forfedre kom til Norge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du syntes ikke det er litt vel egoistisk?

 

Nei, jeg synes det er helt normalt å ville bevare Norsk kultur i Norge.

 

Jeg syntes det er svært spesielt at du, som har en kultur som 99% består av innvandring, plutselig skal bestemme at NÅ er det nok. De siste 9000 årene - det er OK, men NÅ! NÅ er det nok!

Tenk om noen hadde bestemt noe slikt noen år før dine forfedre kom til Norge?

 

Så folk har gått rundt de siste 9000 årene og tenkt "ja nå er det greit om noen plutselig endrer kulturen vår"?

 

Tror du kristendommen ble innført fordi folk bestemte seg for at det var greit? Nei, den ble innført med tvang, og jeg tror ikke noen har noe ønske om at noe slikt skal skje igjen, untatt visse folk som vil si motsatt bare for å kverulere da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis vi i dag ble muslimer over natten, 100 % av oss, så ville DET blitt norsk kultur. Det finnes ingen statisk kultur. Ingen kulturkonservative bevegelser har NOENSINNE seiret!

Alt dere gjør er å gjøre livet vanskeligere for store deler av norges befolkning som kommer hit for å SLIPPE å leve i konservative muslimske områder. De kommer hit for å bli fri fra sharia og høyrekonservativisme. Bare for å bli møtt av idioter som bruker sharia og høyrekonservativisme mot dem.

Lenke til kommentar

Hvis vi i dag ble muslimer over natten, 100 % av oss, så ville DET blitt norsk kultur. Det finnes ingen statisk kultur. Ingen kulturkonservative bevegelser har NOENSINNE seiret!

Alt dere gjør er å gjøre livet vanskeligere for store deler av norges befolkning som kommer hit for å SLIPPE å leve i konservative muslimske områder. De kommer hit for å bli fri fra sharia og høyrekonservativisme. Bare for å bli møtt av idioter som bruker sharia og høyrekonservativisme mot dem.

 

Så du engang filmen i førsteposten? Deres mål er å spre Islam til ALLE, ikke bare gi oss info om hva Islam faktisk er men gjøre oss alle til muslimer. Se filmen i post #91.

Endret av eleNef
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan i all verden gjør vi livet vanskelig for innvandrere ved å holde på Norsk kultur? En kultur som kanskje er en av de mest åpne og velkomne i hele verden.

Hvis de har det vanskelig fordi vi har en annen kultur enn dem, ja så får de pinadø bare ha det vanskelig, det er ikke vi som er gjester i vårt eget land, selv om mange skulle ønske at vi var det.

 

Man kan også spørre seg om kulturforskjeller burde vært et stort tema for en person som kommer fra krig og elendighet til frihet og rikdom, men det viser vel kanskje bare at mye vil ha mer.

Endret av Apox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Deres mål". Du når nok lenger i denne tråden om du slutter å omtale konspirasjonsteorier og religiøse ekstremister som om de representerte alle muslimer i verden.

 

Se filmen i førstepost du.

 

Nei takk. Jeg vet allerede hva den består av, og du får minuspoeng for ikke å svare på anklagene.

 

Hvordan i all verden gjør vi livet vanskelig for innvandrere ved å holde på Norsk kultur? En kultur som kanskje er en av de mest åpne og velkomne i hele verden.

Hvis de har det vanskelig fordi vi har en annen kultur enn dem, ja så får de pinadø bare ha det vanskelig, det er ikke vi som er gjester i vårt eget land, selv om mange skulle ønske at vi var det.

 

Man kan også spørre seg om kulturforskjeller burde vært et stort tema for en person som kommer fra krig og elendighet til frihet og rikdom, men det viser vel kanskje bare at mye vil ha mer.

 

Du gjør livet vanskelig for innvandrere ved å IKKE holde på Norsk kultur! Du sier det selv, vi er åpne og velkomne. Men det er faen ikke du, og ved å omtale muslimer på den måten du og andre i denne tråden gjør, ved å motarbeide de liberale muslimene som i Norge er i ferd med å danne et samfunn basert på kultur fremfor religion, samarbeid med kristne fremfor Jihad, demokrati fremfor religiøse regimer, så viser du Norge fra sin aller verste 1940-talls side.

Lenke til kommentar

"Deres mål". Du når nok lenger i denne tråden om du slutter å omtale konspirasjonsteorier og religiøse ekstremister som om de representerte alle muslimer i verden.

 

Se filmen i førstepost du.

 

Herregud!

Blir så drittlei alle dere Eurabia-friker!

Man har kommet frem til at det maksimalt vil være 13% muslimer i Norge om 50 år, så slutt å lage konspirasjonsteorier!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...