Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer


Anbefalte innlegg

Du gjør livet vanskelig for innvandrere ved å IKKE holde på Norsk kultur! Du sier det selv, vi er åpne og velkomne. Men det er faen ikke du, og ved å omtale muslimer på den måten du og andre i denne tråden gjør, ved å motarbeide de liberale muslimene som i Norge er i ferd med å danne et samfunn basert på kultur fremfor religion, samarbeid med kristne fremfor Jihad, demokrati fremfor religiøse regimer, så viser du Norge fra sin aller verste 1940-talls side.

 

Jeg er meget velkommen til de som fortjener en velkomst, og det gjelder ikke de som vil dytte på oss sin kultur, og nekter å følge den norske. Som du selv sier så finnes det muslimer som tilpasser seg norsk kultur, og de er velkomne i mine øyne.

 

Vet ikke hvor vanskelig det er å forstå for en kjent forumkverulant som deg selv tofagerl, men jeg har null interesse av å nektes å feire jul i Norge for at det er støtende for andre kulturer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gjør livet vanskelig for innvandrere ved å IKKE holde på Norsk kultur! Du sier det selv, vi er åpne og velkomne. Men det er faen ikke du, og ved å omtale muslimer på den måten du og andre i denne tråden gjør, ved å motarbeide de liberale muslimene som i Norge er i ferd med å danne et samfunn basert på kultur fremfor religion, samarbeid med kristne fremfor Jihad, demokrati fremfor religiøse regimer, så viser du Norge fra sin aller verste 1940-talls side.

 

Jeg er meget velkommen til de som fortjener en velkomst, og det gjelder ikke de som vil dytte på oss sin kultur, og nekter å følge den norske. Som du selv sier så finnes det muslimer som tilpasser seg norsk kultur, og de er velkomne i mine øyne.

 

Vet ikke hvor vanskelig det er å forstå for en kjent forumkverulant som deg selv tofagerl, men jeg har null interesse av å nektes å feire jul i Norge for at det er støtende for andre kulturer.

 

Enig med deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Deres mål". Du når nok lenger i denne tråden om du slutter å omtale konspirasjonsteorier og religiøse ekstremister som om de representerte alle muslimer i verden.

 

Se filmen i førstepost du.

 

Nei takk. Jeg vet allerede hva den består av, og du får minuspoeng for ikke å svare på anklagene.

 

Hvordan i all verden gjør vi livet vanskelig for innvandrere ved å holde på Norsk kultur? En kultur som kanskje er en av de mest åpne og velkomne i hele verden.

Hvis de har det vanskelig fordi vi har en annen kultur enn dem, ja så får de pinadø bare ha det vanskelig, det er ikke vi som er gjester i vårt eget land, selv om mange skulle ønske at vi var det.

 

Man kan også spørre seg om kulturforskjeller burde vært et stort tema for en person som kommer fra krig og elendighet til frihet og rikdom, men det viser vel kanskje bare at mye vil ha mer.

 

Du gjør livet vanskelig for innvandrere ved å IKKE holde på Norsk kultur! Du sier det selv, vi er åpne og velkomne. Men det er faen ikke du, og ved å omtale muslimer på den måten du og andre i denne tråden gjør, ved å motarbeide de liberale muslimene som i Norge er i ferd med å danne et samfunn basert på kultur fremfor religion, samarbeid med kristne fremfor Jihad, demokrati fremfor religiøse regimer, så viser du Norge fra sin aller verste 1940-talls side.

 

WOW....

Jeg syns du fører en veldig agressiv tone....

Syns du skal sette deg rolig ned, og diskutere dette på en ordentlig måte uten banneord, som godt voksne mennesker pleier å gjøre. ;-)

Lenke til kommentar

Der gjør du det igjen! Hvem faen har snakket om å fjerne julefeiringen? Du sitter og debatterer mot din egen ide av hva muslimer er, uten noen virkelighetsbasis! Hvis du vil vite mer om muslimer, snakk med muslimer, ikke snakk med nazister!

 

Beklager, har prøvd å føre en saklig tone her, men når man blir svart med slikt, så gidder jeg ikke ta deg seriøst lengre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ikke lengre en diskusjon når man tyr til usakligheter. Tror du fjerning av julefeiring er noe jeg har funnet på uten rot i virkeligheten? Det er en realitet at i visse barnehager og skoler i oslo-området så fjernes julefeiringa for å respektere andre kulturer. Jeg nevnte dette eksemplet fordi det er perfekt når man snakker om brå kulturendringer.

 

Jeg omgås ikke nazister, og jeg kjenner ingen nazister, og at jeg er uenig med deg har heller ingen rot i nazismen i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, så når jeg spurte "Hvem faen har snakket om å fjerne julefeiringen?" så hadde du et svar. Hvordan i alle dager er det usaklig at jeg spør?

Det med nazister var en åpenbar spissformulering som hinter til at du presenterer såkalte talking points fra høyreekstreme nettsider, fremfor å komme med ting du selv har opplevd. Har du noensinne opplevd at en muslim har sagt til deg at han vil gjøre norge om til et muslimsk land? Har noen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Usaklighetene jeg tenkte på gikk mest på antydninger om at jeg omgår nazister.

 

Nei jeg har ikke opplevt at en muslim har sagt det til meg, og det er et lavt antall muslimer som ønsker dette. Jeg har aldri sagt at det er mange, og grunnlaget for denne diskusjonen var også basert på et mindretall. (det var vel 20stk totalt i hele frankrike som ble arrestert og vurderes deportert anklaget for å motvirke franske kulturelle verdier).

 

Jeg frykter ikke at norsk kultur skal overkjøres i den nærmeste fremtid, men vi må være flinke til å passe på når det skjer i små steg, slik som julefeiringa til små barn, det må ikke godtas. Derfor må det jobbes mot personer som ikke er interessert i å følge norsk kultur, og de må gjerne ta fra det mindretallet statsborgerskapet hvis de ikke har noe bedre å bidra med i Norge.

 

Et annet eksempel er den typen innvandrere som går rundt og kaller lettkledde norske kvinner for horer. De har et kvinnesyn som ikke er forenelig med norske verdier, og har ingenting i norge å gjøre.

Endret av Apox
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er enig i nesten alt du sier, men jeg har store problemer med å forstå hvorfor du ikke skjønner at de innvandrerne ikke bare er et mindretall, men er i ferd med å forsvinne helt! Ikke bare er nesten alle 2. generasjons innvandrere langt mer liberale enn sine foreldre, men innvandrermiljøet er blitt langt flinkere enn tidligere til å ta oppgjøret på hjemmebane slik at denne typen ytringer blir borte over tid.

Lenke til kommentar

Det som sies i filmen er pretty much at Islam skal spres til alle som bor i Norge. Jeg regner med når muslimene blir i flertall har vi ikke noe valg om å velge religion eller ikke.

 

Fra "Halvparten innvandrere i Oslo innen 2040" tråden. Bør sees.

Jeg antar at du tar med i regnestykket et par momenter:

 

1. At når halvparten av Oslo har innvandrerbakgrunn så er det ikke usannsynlig at det er like mange katolikker som muslimer blant dem? De økte med dobbelt så mange medlemmer som muslimene i fjor, og er allerede 83 000 mot 106 000 på landsbasis. I tillegg kommer alle som tilhører andre eller ingen religioner. Så selv om/når Oslo blir 50% innvandrere, vil kanskje bare 20% være muslimer.

 

2. At ikke alle muslimer er for sharia eller annen islamsk lov. Så av de 20% som er mer eller mindre troende muslimer vil bare noen være for et islaimistisk regime.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

@mrthemana - Yeah, the greatest human. Only the greatest human have sex with a 9 year old girl. Only the greatest human ask their son to divorce his wife and then marry her. Only the greatest human have sex with a woman on the same day that they have killed her husband, brother and father. Only the greatest human use deception as he did with Jews and then kill them all. Only the greatest human maintains sex slaves in addition to 11 wives.

 

Han må være guds utvalgte :w00t:

 

1. Aisha var ikke 9 år da hun giftet seg. En gruppe amerikanske forskere har med enkel vitenskap bevist at hun var 18-20 år da hun giftet seg: Aisha hadde en 10 år eldre storesøster som het Asma. Asma døde i år 73 EH, i en alder av 100 år. 100-73= at Asma var 27-28 år da Hijri fant sted. Det vil da si at Aisha var 17-18 år gammel. Muhammed og Aisha giftet seg i 1 eller 2 EH, dermed må Aisha ha vært 18-20 år.

 

2. Muhammed hadde 9 koner.

 

3. Giftermålene var ikke seksuelt motivert. Han gjorde det av omsorg, kjærlighet og for å bygge allianser. Det er faktisk ikke sikkert at han hadde seksuell omgang med dem alle. Mer enn halvparten av Muhammeds koner var fattige, eller enker med barn som de hadde problemer med å forsørge.

 

4. Krigen mot de tre jødiske stammene begynte fordi de brøt våpenhvilen. Etter konflikten bygde Muhammed opp et nytt samarbeid med jøder, som varte frem til 1492 da Grenada falt.

 

5. Muhammed hadde ingen sexslaver.

 

 

Kan jeg få se kilden(e) din(e)?

Endret av Omar123454321
Lenke til kommentar

Blendende likegyldig hvilken religion du hører til. Alt jeg forventer er at innvandrere, og etniske nordmenn for den saks skyld, følger/respekterer norske normer og den norske kulturen. Bor du i et annet land, da respekterer du kulturen i det landet. Du kan tilhøre hva pokkers religion du vil for min skyld, bare ikke snakk eller bland meg inn i den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...