Gå til innhold

Mennesker har fått dårlig syn på islam pga. noen hjernevaska muslimer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

 

på koranen.no er det en kvinne som er gift med norsk mann, så har du sett/lest om det å :)

 

 

Det høres jo ut som et fremskritt - verdt å notere ned

Lenke til kommentar

Bullshit. Alle som er DØMT for overfallsvoldtekt i Oslo har vært innvandrere. ENORM FORSKJELL!

 

Nei, det er anmeldte overfallsvoldtekter. Hvorfor skal man tro at det er noe annerledes for de som ikke blir anmeldt?

 

Kilde på dette, takk. Grunnen er enkel: i 99% av overfallsvoldtekter VET MAN IKKE HVEM SOM GJØR DET!

 

Tror nok kvinnen likevel vil ha en viss peiling på om voldtektsforbryteren er norsk eller innvandrer.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece#.T56536tzmP4

Lenke til kommentar

Bullshit. Alle som er DØMT for overfallsvoldtekt i Oslo har vært innvandrere. ENORM FORSKJELL!

 

Nei, det er anmeldte overfallsvoldtekter. Hvorfor skal man tro at det er noe annerledes for de som ikke blir anmeldt?

 

Kilde på dette, takk. Grunnen er enkel: i 99% av overfallsvoldtekter VET MAN IKKE HVEM SOM GJØR DET!

97% av alle overfallsvoldtekter er fra menn med innvandrer bakgrunn.

Det er overfallsvoldtekter, de som hopper på kvinner ved slottsparken.

Ser til at du vet forskjellen på overfallsvoldtekter og voldtekter.

Så det sier litt at en minoritet klarer å slå en majoritet blant bakgrunner i hud-farge.

Sant det, 99%(kanskje 99.99%) av overfallstilfellene vet man ikke HVEM det er. Men DEFINNETIVT hvilke hudfarge personen har.

Source: SSB og Politiet.

Lenke til kommentar

Aha, og hudfarge betyr innvandrerbakgrunn? Hva med Øst-Europeere?

Rasister har nå aldri vært smarte, men dere gjør det litt for enkelt å mislike dere.

Jeg ser ikke på hudfarge, det er kvinnene som blir voldtatt som beskriver dem slik.

Gratulerer! Du klarte på en eller annen merkelig måte å se på meg som en rasist, å likevel så er jeg FOR en uregulert innvandring inn til Norge(Så lenge de har et ønske om å jobbe fredelig side om side med oss)

Rasister hadde fått skildringer med en påstand som jeg nettopp gjorde.

Dog Jeg nekter å se en annen vei når drit som voldtekt å ran skjer. Jeg MÅ være realistisk.

Lenke til kommentar

Din påstand: 97% av alle overfallsvoldtekter er fra menn med innvandrer bakgrunn.

Antall kilder for påstand: 0

 

Min analyse av din påstand: rasistisk.

Når man sier rasistiske ting blir man stemplet som rasist.

Når du dømmer mennesker slikt sier det mer om deg enn om meg.

Bare idioter dømmer som som deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og din påstand var ikke en dom på samme måte? Det er ikke sant at 97% av alle overfallsvoldtekter er fra innvandrere - du sitter med dårlige fakta.

 

Det som er faktum er at i en begrenset tidsperiode, som nå er over, så var alle som ble anmeldt, altså alle OPPLØSTE SAKER angående overfallsvoldtekter, begått av innvandrere.

 

Hvor mange prosent av alle overfallsvoldtekter var det som ble løst? Ingen vet. Mørketallene er enorme, og vi vet fra før at i antallet voldtekter som IKKE er overfallsvodtekter er etnisk norske gjerningsmenn LANGT PÅ VEI et flertall.

 

Dere har med andre ord kjøpt en FrP-løgn med sluk og søkke uten å kontrollere saken selv, enda verre: dere har presentert det som sannhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har to stykker i klassen min, som mener at muslimer står for ALL terror i hele verden, de hater muslimer over alt på jord. Den eneste grunnen er fordi fedrene dem har sagt det. Når de ytrer sine meninger og temaet får de med flere andre i klassen (en grunn er fordi han ene er ganske populær), men så fort jeg eller læreren nevner IRA og sier at ikke all terror kommer fra muslimer blir det stille. Vi har ei muslim i klassen, og dette skal tas opp HVER jævla dag, dette er sikkert ubehagelig for hun. Nei er lei av slike trangsynte folk :nei2:

 

Kan jo legge til at pappa er fra Norge og Mamma fra Kina, har opplevd å få slengt "Kinesern" etter meg, synes dette såklart er ubehagelig, men ikke på så langt nær så ubehagelig det må være for hun som er muslim.

 

Saxy98

Lenke til kommentar

Og din påstand var ikke en dom på samme måte? Det er ikke sant at 97% av alle overfallsvoldtekter er fra innvandrere - du sitter med dårlige fakta.

 

Det som er faktum er at i en begrenset tidsperiode, som nå er over, så var alle som ble anmeldt, altså alle OPPLØSTE SAKER angående overfallsvoldtekter, begått av innvandrere.

 

Hvor mange prosent av alle overfallsvoldtekter var det som ble løst? Ingen vet. Mørketallene er enorme, og vi vet fra før at i antallet voldtekter som IKKE er overfallsvodtekter er etnisk norske gjerningsmenn LANGT PÅ VEI et flertall.

 

Dere har med andre ord kjøpt en FrP-løgn med sluk og søkke uten å kontrollere saken selv, enda verre: dere har presentert det som sannhet.

 

 

Man kan vel anta at fordelingen, hva gjerningsmennenes etniske bakgrunn angår, vil være rimelig sammenfallende dersom man kunne sammenligne løste og uløste overfallsvoldtekter?

Uansett om det er store mørketall når det gjelder det som ikke er overfallsvoldtekter, så er det jo ganske alarmerende at det i en periode var innvandrere som sto for alle voldtektene. Link

 

Om det nå på uforklarlig vis har blitt slutt på denne overvekten av innvandrere som voldtar, det vet jeg ikke. Jeg tviler, men kan jo håpe.

Jeg har hatt ganske mye å gjøre med muslimske menn opp igjennom årene. Mest via jobben, men også privat. Jeg kan ikke si at kvinnesynet de forfekter har imponert meg i særlig grad.

 

Jeg kaller meg kulturist, siden det muslimer har lært meg om islam har satt denne religionen i ett særdeles dårlig syn. Hudfargen til folk er ikke noe problem, samme hva den er. Det er kulturen muslimene sprer som jeg ikke kan tolerere slik den kommer til syne i dag.

Veldig mange deler dette synet, noe de må få lov til, mange blir skremt av det de opplever og leser om.

 

Men selvfølgelig, det er jo tydelig at det er vi som skal ha dårlig samvittighet!

Jeg aksepterer at samfunnet forandrer seg, samtidig må det være lov å stille spørsmålstegn ved hvordan enkelte av de som kommer hit oppfører seg. Det må være lov til å stille krav!

 

Du er rimelig raskt ute og slenger ut FrP- og rasismekortene. Deg om det, det som det ikke er tvil om er at muslimene har ett imageproblem. Overvekten av muslimske volds- og voldteksmenn kan ikke bortfoklares med annet enn en at de kommer fra en simpel kultur.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hersketeknikk? Det er en direkte referanse:

http://www.frp.no/-+...d25-TgRbI3t.ips

 

Det er nøyaktig like feilaktig i denne tråden som det var da FRP kom med dette. Det dreier seg om OPPKLARTE voldtekter, ikke alle voldtekter. Og ja, det er klart man vil merke en korrelasjon mellom de oppklarte og de uoppklarte, men en korrelasjon på 1:1 nekter jeg å tro på.

Endret av tofagerl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hersketeknikk? Det er en direkte referanse:

http://www.frp.no/-+...d25-TgRbI3t.ips

 

Det er nøyaktig like feilaktig i denne tråden som det var da FRP kom med dette. Det dreier seg om OPPKLARTE voldtekter, ikke alle voldtekter. Og ja, det er klart man vil merke en korrelasjon mellom de oppklarte og de uoppklarte, men en korrelasjon på 1:1 nekter jeg å tro på.

Greit, oppklarte voldtekter.

Politiets arbeid er flere ganger mer effektivt om de leter etter en med papirer(lovlige, korrekte papirer med navn, adresse og person nr.) enn de som kommer med falskt pass og navn.

Det blir som å lete etter en nål i en høystakk. Derfor mange av disse henlegges. De har ikke resurser til å begynne å leke detektiv.

Men det er nettopp det. Jeg mener at man må se på ALLE sakene som rapporteres, ikke bare de som er oppklarte. For om man gjør det, så sitter man med en 50/50 i fordeling på etnisk bakgrunn.

Men vi alle vet at vi har altfor mange innvandrere med falske pass og navn her i Norge, derfor blir det litt feil å se på bare de oppklarte, siden de som er uoppklarte beskrives gjerningsmannen som "mørk i huden". Det er nok ikke "bare" muslimer som driver med voldtekt, selvfølgelig ikke, det kan skje alle, selv Nordmenn.

 

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/836272/ Spol til 20:40, der sier de selv at menn ikke liker demokrati fordi det gir kvinner rettigheter.

Hvilke religion var det som styrte Afghanistan igjen? Jo, den som sier man skal drepe kvinner for å ikke skriker høyt nok under voldtekten.

Endret av sesshii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...