Gå til innhold

Mass Effect 3 slutt [STORE SPOILERE]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig hva man legger merke til når man kikker gjennom filmene og vet hva man skal se etter.

Jeg ser nå at Citadel bare lukker seg sammen på blå slutt, og ikke ødelegges.

Mass Relays ser man fortsatt eksploderer, 1:29 i videoen om du lurer.

 

EDIT:

Ser også at det er store forskjeller på den dårlige slutten, men det endrer ikke at slutten kunne vært utført mye bedre om man hadde hatt litt større varianse mellom avslutningene enn de samme klippene gjennom forskjellige fargefiltre.

 

Legg på et enkelt valg i begynnelsen av spillet: bygg Crucible eller fokuser på å bygge en flåte?

Så kunne man åpnet for at Shepard kunne være litt mer Paragon eller Renegade enn den ensidige og kjedelige karakteren han ble gjort til i Mass Effect 3.

Istedet for en skriptet kamp mot Kai Leng ser man han stikke avgårde før du kommer frem på Thessia.

 

Med et par slike endringer hadde spillet gått fra "Hva slags tull er dette?" til "Dette er faktisk ganske bra!"

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Du gjør ikke det. Den sender blå stråle ut ved 1:29. ved 1:30 ser du alle eksplosjoner unntatt blå.

Du ser partiklene spre seg, med tanke på at det har helt klart vært så mye ettertanke i disse vilt forskjellige avslutningene på spillet er det helt klart Casey Hudson/Mac Walters mente å vise at Mass Relayet eksploderte.

Lenke til kommentar

Du gjør ikke det. Den sender blå stråle ut ved 1:29. ved 1:30 ser du alle eksplosjoner unntatt blå.

Du ser partiklene spre seg, med tanke på at det har helt klart vært så mye ettertanke i disse vilt forskjellige avslutningene på spillet er det helt klart Casey Hudson/Mac Walters mente å vise at Mass Relayet eksploderte.

Eller at Bioware var late og bare brukte den samme scenen? Skiftet farge på CG og kappet vekk selve eksplosjonen og tok kvelden?

Jeg har mer tro på den.

Lenke til kommentar

Alle sluttene er idiotisk uansett hvordan man vrir om vender på det. Kjempet ikke Liara, Garrus, ED og resten av gjengen sammen med deg på jorden? Fant Joker plutselig ut at "faen, dette gidder jeg ikke. Jeg stikker", for så å rekke å hente hele gjengen, kaste seg inn i en mass relay og stikke av før eksplosjonene?

Lenke til kommentar

Utspilte ikke spillets slutt i Shepards hode?

Nope, det er "indoctrination"-teorien, Mac Walters (Lead Writer) har avkreftet denne som rent oppspinn. Hvordan det går an å være så utrolig dum er helt utrolig, hadde han ikke sagt noe om indoktrineringsteorien eller bekreftet den hadde det løst så mange problemer.

 

En ting er sikkert, Mac Walters er på ingen måte en god forfatter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvifor i pokker kjørte dei resten av animasjonen og begynte å sprenge mass relayen da? Det gjør den åpenbart, enten du liker det eller ei.

 

Me får ikkje same "LOOK MA IT'S EXPLODING INTO BITS," men me får desidert sjå at mass relayen er gjort defekt eller ødelagt.

Hvis du tar en titt på videoen en gang til, så får ikke Control den samme eksplosjon animasjonen som resten av endingene. Ved 1:30: ingen blå tilintetgjørelse. Kun rød og grønn. Catalyst nevner ved ende av syklus så tilintetgjøres citidel og mass relay.
Lenke til kommentar

Faktiskt er det samme animasjonen, men varer hakket lengre... og den sprenger. Dette er ikkje akkurat vanskelig å sjå. Og splintre av Mass Relayen flyr overalt i det korte øyeblikket før det går videre.

 

Eg har tatt ikkje bare ein, men to og tre og fire titter på det øyeblikket.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar

Utspilte ikke spillets slutt i Shepards hode?

Nope, det er "indoctrination"-teorien, Mac Walters (Lead Writer) har avkreftet denne som rent oppspinn. Hvordan det går an å være så utrolig dum er helt utrolig, hadde han ikke sagt noe om indoktrineringsteorien eller bekreftet den hadde det løst så mange problemer.

 

En ting er sikkert, Mac Walters er på ingen måte en god forfatter.

 

Men da lurer jeg fremdeles på hvordan Shepard kan puste uten maske i verdensrommet, samt kan skyte ut uendelig med ammunisjon uten å måte bytte magasin på våpenet. Det virker jo som en "drøm".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utspilte ikke spillets slutt i Shepards hode?

Nope, det er "indoctrination"-teorien, Mac Walters (Lead Writer) har avkreftet denne som rent oppspinn. Hvordan det går an å være så utrolig dum er helt utrolig, hadde han ikke sagt noe om indoktrineringsteorien eller bekreftet den hadde det løst så mange problemer.

 

En ting er sikkert, Mac Walters er på ingen måte en god forfatter.

 

Men da lurer jeg fremdeles på hvordan Shepard kan puste uten maske i verdensrommet, samt kan skyte ut uendelig med ammunisjon uten å måte bytte magasin på våpenet. Det virker jo som en "drøm".

 

 

Det er Mac Walters og/eller Casey Hudson du må spørre, jeg sitter med akkurat de samme spørsmålene.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

]Hvis du tar en titt på videoen en gang til, så får ikke Control den samme eksplosjon animasjonen som resten av endingene. Ved 1:30: ingen blå tilintetgjørelse. Kun rød og grønn. Catalyst nevner ved ende av syklus så tilintetgjøres citidel og mass relay.

Dette stemmer. Du får ikke avstandsbildet av relay som eksploderer. Men du skal være bra blind for ikke å se at selv i control-slutten så eksploderer mass relayen i øyeblikket før de kutter til avstandseksplosjonene i de andre sluttene. Du mener mass relay egentlig ikke blir ødelagt, men at de bare benyttet samme sekvensen med annen farge pga latskap og kutta ut avstandseksplosjonen. Ser på det som minst like sannsynlig, om ikke enda mer sannsynlig, at de rett og slett glemte å slenge inn den blå avstandseksplosjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...