Gå til innhold

100 lesere fikk Diablo III-tilgang (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som ikke har vunnet en beta nøkkel, ikke vær så skuffet. Det er mer tortur å ha testa beta klienten en å vente, for da blir det bare 100 ganger verre å vente.

 

Jeg har endel timer med D3 nå og det bare bekreftet hva jeg allerede viste, at dette er D2 pakket inn i bedre grafikk. Ikke noe mer eller mindre egentlig...på godt å ondt. Så hang in there people, er nok ikke så lenge igjen nå.

Lenke til kommentar

Til dere som ikke har vunnet en beta nøkkel, ikke vær så skuffet. Det er mer tortur å ha testa beta klienten en å vente, for da blir det bare 100 ganger verre å vente. Jeg har endel timer med D3 nå og det bare bekreftet hva jeg allerede viste, at dette er D2 pakket inn i bedre grafikk. Ikke noe mer eller mindre egentlig...på godt å ondt. Så hang in there people, er nok ikke så lenge igjen nå.

 

var dette man forventer når man får ein oppfølger ? dei som forventer mye mer har for høge håp

Lenke til kommentar

Haaper det blir flere konkurranser.

 

Vil be dere om aa gjoere konkurransen litt vanskelig neste gang. Slik at de som virkelig ser frem til dette og/eller er aarelange fans har en bedre sjangse til aa vinne enn folk som egentlig ikke bryr seg.

Jeg er ikke enig med deg at man "ikke bryr seg" om Diablo III, bare fordi man ikke kan like mye som blodfans av serien. Og jeg er ikke overbevist om at et annet litt vanskeligere spørsmål automatisk hadde fått færre lesere til å delta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...