Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt Flip Coveret som er linket tidligere på denne siden. Satser på at den duger. Noen som har anbefaling til skjermfilm?

 

Satser på å få telefonen i morgen :)

 

Det første jeg tenker å gjøre er å smelle den opp og lodde den, så jeg slipper den forbanna wi-fi failen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på et relativt rimelig sted hvor man kan få fikset skjermen på HTC One X? Jeg klarte nemlig å knuse den :hm:

Stedene jeg har kommet over som tilbyr å fikse den skal alle ha minimum 1500 kroner, som rett og slett er for mye - hvis man derimot kunne få gjort det for rett rundt tusenlappen hadde jeg blitt overlykkelig!

Lenke til kommentar

Er jo et kjent problem med wifi på denne. Brukte et gitarplekter rundt skjermen og vippet denne ut. Da ser du wifi-antenna oppe til høyre på bakdekselet. Jeg la et par papirbiter under kontaktpunktet til antenna for å stramme opp/gi mer press. Hele prosessen tok ca 10 min. Bedre dekning enn da den var ny. Finner diy på youtube

 

Tok til mot og gjorde det selv. Gikk forsåvidt smertefritt :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dersom det er snakk om å ta backup for å flytte over på ny telefon eller resette nåværende, kan du bruke Helium fra Play store. Har ikke funnet andre apper som kan ta backup av mms (ganske sikker på at Helium klarer dette). SMS er derimot flust av apper som klarer. Helium fungerer uten root, og kan ta backup av det meste på telefonen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom det er snakk om å ta backup for å flytte over på ny telefon eller resette nåværende, kan du bruke Helium fra Play store. Har ikke funnet andre apper som kan ta backup av mms (ganske sikker på at Helium klarer dette). SMS er derimot flust av apper som klarer. Helium fungerer uten root, og kan ta backup av det meste på telefonen din.

 

Mybackup tar både sms og mms, funker som fjell. Har brukt den på alle telefonbytter.

Lenke til kommentar

Å koble til PCen hadde vært det enkleste, men som det står lenger oppe i tråden så må mobilen være rootet for å få tilgang til mappen hvor MMSene ligger.

Neida, du kan lagre vedlegg, og kopiere dem til pc-en ved å bruke en usb kabel til mobilen. Lagringen til mobilen dukker opp "min datamaskin"/"datamaskin" i windows.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd den nye HTC One X+ og den vanlige HTC One X? Store forskjeller? Har hatt HTC One X i litt over et halvannet år. Den begynner å bli utslitt og dårlig. De tre knappene nederst funker ikke lenger så har måttet laste ned en button saviour...

Da aner ikke jeg hva du har gjort med telefonen eller hvordan du har behandlet den. Hadde min i over et år før jeg solgte den nå nylig. Den var i perfekt stand etter normalt bruk.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...