Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen som sliter med Beats og audio?

 

jeg har beats som slår seg av og på...eller noe lignende....det står at Beats er på men det hakker og lyden blir dårligere.

 

er usikker om det er for mange apper på telefonen eller om det er noe feil som gjør dette?

Lenke til kommentar

er det noen som sliter med Beats og audio?

 

jeg har beats som slår seg av og på...eller noe lignende....det står at Beats er på men det hakker og lyden blir dårligere.

 

er usikker om det er for mange apper på telefonen eller om det er noe feil som gjør dette?

Jeg hadde akkurat samme problem tidligere, og da endte jeg med å skru av Beats-funksjonen og lyden sluttet å hakke. Du kan laste ned Equalizer-apps for å erstatte noe av "tapet" fra Beats.

Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering blir ikke wifi deaktivert når skjermen er av/mobilen er i dvale. Dette trekker "mye" strøm og gjør at jeg nå må skru av/på wifi manuelt via widget. Ingen stor greie, men det fungerte innmari bra før oppdateringen. Endret til "Aldri" under "Hold wifi på under dvale", men den er på hele tiden uansett. Denne innstillingen finner man under Wifi >> Avansert. Når jeg da sjekker batteriets historikk ser jeg en lang blå strek for wifi. Tidligere var det lange opphold mellom de blå strekene. Jeg har slettet og lagt til mitt trådløse nett uten hell og restartet mellom endring i Avansert-menyen.

Etter at jeg skrudde på "Strømsparing" som ligger i varslingsfeltet, så har denne funksjonen fungert igjen :w00t:

post-4862-0-73977000-1357978255_thumb.png post-4862-0-07964000-1357978255_thumb.png

 

Nå har jeg funnet synderen! Det var Viber! Etter oppdatering av appen har innstillingen for wifi endret seg til alltid på i stedet for å følge innstillingene i Android. Endret tilbake og wifi fungerer nå som før.

 

post-4862-0-32532800-1369136533_thumb.pngpost-4862-0-56020000-1369136532_thumb.png

Lenke til kommentar

Andre som har vært borti at HOX plutselig går i flymodus?

Min har begynt å gjøre dette av og til, noe som har ført til avbrutte samtaler og litt unødvendig venting på å få telefondekning igjen.

 

Går kanskje 15-30 sek, så dukker det opp "Klargjør SIM-kort" på skjermen og alt er normalt igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå har jeg hatt One X+ i et par dager. Overraskende fornøyd så langt. Kjapp i vendingene, selv med Sense. Godt batteri også, enn så lenge.

Jeg endte opp med Android under tvil, etter å ha knust skjermen på en Lumia 920.

Er det noen som kan anbefale gode billige cover og skjermbeskytter som ikke gjør telefonen veldig mye større?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er det noen som kan anbefale gode billige cover og skjermbeskytter som ikke gjør telefonen veldig mye større?

 

Jeg har kjøpt meg denne:

https://www.google.no/search?q=htc+v701&safe=off&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=bx_GUd2XKeOJ4ATEgoAI&ved=0CEkQsAQ&biw=1680&bih=910

 

Fant den billigst her:

http://www.play.com/Mobiles/Mobile/4-/31340902/-/Product.html

 

Er veldig fornøyd, og kan derfor anbefale den.

Lenke til kommentar

 

Ooh. Jeg har ikke tenkt på flipcover en gang.

Hvordan funker det med tanke på behandlinga av telefonen? Putte den i lomma, rekke hele skjermen (er ikke noe problem for mine hender med telefonen i utgangspunktet), åpne coveret for å bruke telefonenog så videre ?

 

Takk for tips!

Lenke til kommentar

Hvordan funker det med tanke på behandlinga av telefonen? Putte den i lomma, rekke hele skjermen (er ikke noe problem for mine hender med telefonen i utgangspunktet), åpne coveret for å bruke telefonenog så videre ?

 

Takk for tips!

 

Jeg synes den fungerer veldig bra. Er jo perfekt når man har den i lomma, da det ikke er noen fare for riper og slikt. Har brukt den ett halvt år og er veldig fornøyd.

Eneste minus har funnet, er at den dekker til "ladepunktet" på undersiden av telefonen. Det betyr at du må ta av dekselet, hvis du bruker en "ladedocking".

Hvis du derimot bruker kanbel for å lade, er det ikke noe problem, da det er hull i siden, som er tilpasset dette.

Lenke til kommentar

DER kom WiFi-problemene... Irriterende.

 

Er jo et kjent problem med wifi på denne. Brukte et gitarplekter rundt skjermen og vippet denne ut. Da ser du wifi-antenna oppe til høyre på bakdekselet. Jeg la et par papirbiter under kontaktpunktet til antenna for å stramme opp/gi mer press. Hele prosessen tok ca 10 min. Bedre dekning enn da den var ny. Finner diy på youtube

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes den fungerer veldig bra. Er jo perfekt når man har den i lomma, da det ikke er noen fare for riper og slikt. Har brukt den ett halvt år og er veldig fornøyd.

Eneste minus har funnet, er at den dekker til "ladepunktet" på undersiden av telefonen. Det betyr at du må ta av dekselet, hvis du bruker en "ladedocking".

Hvis du derimot bruker kanbel for å lade, er det ikke noe problem, da det er hull i siden, som er tilpasset dette.

Jeg bestilte meg en slik fra amazon, så nå er jeg spent. Bestilte en i sort. Håpløst å skulle kjøpe ting fra sider med brukeranmeldelser. Blir sittende i timesvis å vurdere og veie for småting som cover og skjermbeskytter :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter virkelig for tiden med en telefon som løper løpsk?

 

den tømte seg for batteri fra kl 0600 til 11.00 uten at jeg har brukt den til noe annet en musikk.

 

jeg har foretatt en factory reset for 3 uker siden, har installert noe apps, men jeg skjønner ikke hva som gjør at telefonen ikke holder i mer enn 9 timer :(

 

på GSAM er det Wake lock som er synderen, er det noen som har en app som kan fortelle meg hvilke app som trigger wakelock'en?

Lenke til kommentar

Min HTC One X ble stjelt for et par uker siden, hadde håpet på å få oppgradert telefon ved å betale mellomlegget til ev. ny telefon, men det gikk visst ikke i følge forsikringsselskapet. Jaja, klarer meg vel med One X'en uansett.

 

Tips og triks til hva man bør kjøpe/gjøre? Root? Covers? Apps? Ting som gjør telefonen bedre.

Lenke til kommentar

Jeg kan ihvertfall anbefale ARHD 21 med Lyapota mod :)

 

Med et raskt og stabilt ROM, og med litt ekstra tweaks av sense ved Lyapota mod (AOSP recent apps, flere kamerainnstillinger, flere lydinnstillinger, endre rutenettstørrelsen i appskuff osv.), så har jeg faktisk ikke hatt behov for å prøve noe annet på lenge.

 

Har også et ROCK-deksel med en ru overflate som fint sandpapir. Kan anbefale dette også. Beskytter kameralinsen godt, men kunne kanskje vært litt kant på sidene av skjermen. Har ikke sprukket skjermen enda ihvertfall :p

Endret av Bjorkizz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...