Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at Sense 5 er et stort steg i riktig retning. Har nå prøvd det ut i ett drøyt døgn, og må si at det flyter meget bra. Ikke minst ser det veldig bra ut også. Virker "lett", og animasjonene glir glatt uten for mye dilldall. Blinkfeed var ikke noe for min smak, men den er bare å skru av.

 

Så langt meget positivt overrasket!

Lenke til kommentar

Nesten som å få en ny telefon med denne oppdateringen!

 

Av funksjoner så er min favoritt hurtiginnstillinger ved å trekke ned fra toppen med to fingre. Kan dermed fjerne alle enkeltikonene jeg har på en av hjemmeskjermene. Var også deilig å få batteriprosenten ved siden av batteriet i statuslinja, slipper å installere en egen app.

 

Prøver også ut BlinkFeed med kun én hjemmeskjerm.

 

post-4862-0-84357400-1376982136_thumb.pngpost-4862-0-14640300-1376982136_thumb.png

Lenke til kommentar

Greaaaat. Fikk tilbake HTCn min fra rep igår. Bytte av hovedkort osv. Installerte Sense 5. Storfornøyd og glad for å få min favorittmobil tilbake.

 

Og gjett hva som skjedde idag da? Samme feil som sist!

 

Problemene jeg har vises i videoen her. Sliter med alle problemene. Skjermen reagerer ikke, "ghosting", snøstorm på skjermen plutselig. Helt ubrukelig.

 

 

Får levere den inn på nytt i morgen. Hvor mange forsøk skal de ha på å fikse det før man hever kjøpet? Skal de prøve å fikse det 3 gang, eller er det 3. gangen jeg har problemet at jeg kan få penger tilbake/ny tlf?

Lenke til kommentar

Har oppdaget at Utvikleralternativer mangler i Innstillinger etter oppdatering til Sense 5.

 

Jeg sender SMS via program installert i Windows når jeg har mobilen tilkoblet med USB. Da kreves det at USB-debugging er aktivert. Denne detter av og til ut og nå fant jeg ingen steder å aktivere det igjen.

 

Løsning: Gå til Innstillinger >> Om >> Programvareinformasjon >> Mer og trykk på Byggenummer syv ganger. Da dukker Utvikleralternativer opp mellom Dokkmodus og Om i bånn av Innstillinger.

Lenke til kommentar

Synes oppdateringen generellt var veldig bra men det er jo helt utrolig at WIFI problemene kan dukke opp igjen etter over 6mnd med utvikling!

 

Også savner jeg snarveiene i internet browseren, nå må man trykke meny/bokmerker istedetfor pop-up valget som kom helt nederst i forrige versjon. Kronglete med 1 hånd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...