Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har og fått trøbbel etter siste oppdatering. Routeren er satt på kanal 10 nå, uten at det ble noe bedre i forhold til oppkoblingen på tlf. Har og prøvd de fleste andre kanalene på routeren........ uten nevneverdig hell

Dette er noe HTC må ta tak i og få fikset med en ny oppdatering!

Lenke til kommentar

Har også hatt problemer relatert til wifi (men heldigvis ikke kontaktproblemet): Selv om den er koblet til router og står med full dekning, har jeg ikke Internett. Må skru av/på wifi, så virker det igjen. Har Netgear WNDR3700 og mobilen er koblet til 5GHz nettet. Tenkte å bytte til 2,4GHz (kjører dualband), men mobilen fant ikke den. Sjekket ruteren nå og kanal = 13. Endret til "Auto" og da la den seg på kanal 3 (bruker Wifi Analyzer) og mobilen fant nettet. Byttet nå, gir resultatet over helga.

Lenke til kommentar

Har de siste 5-6 ukene merket at den interne minneplassen (ca 2 GB) har blir mindre og mindre uten at jeg har lastet ned noen nye apper. Har prøvd å plassere de fleste appene samt bilder, musikk og film på det såkalte"interne/eksterne" minnekortet (som ikke kan byttes ut). Samtidig har en del apper tatt mer og mer plass, bl.a. tar Chrome og Facebook nesten 50 mb hver (se skjermdump). Nå har jeg bare ca 200 mb plass igjen (på den interne delen som har 2 GB). Se skjermdump. Det jeg ser opptar mest plass på denne plassen er E-post-appen. Den opptar 1,16GB (se skjermdump), og jeg ser ingen plass for å kunne slette innholdet i denne. Skjønner heller ikke at den skal inneholde så mye data.

Anyone?

post-46598-0-35947300-1363288922_thumb.png

post-46598-0-87654100-1363288930_thumb.png

post-46598-0-42288900-1363288940_thumb.png

Lenke til kommentar

Leverte inn min telefon pga. gps-problemer. Fikk ikke kontakt med satelitter.

Problemet oppstod etter siste oppdatering av android, noe jeg synes virker snodig.

 

Håper verkstedet finner ut av dette og at jeg ikke må betale for en eventuell fysisk feil på telefonen da problemet ikke har oppstått ved fall eller andre ytre "krefter".

Lenke til kommentar

Etter at telefonen hengte seg og restartet fikk jeg i dag en "security warning". Fikk tre eller fire valg; Hboot, reboot, power down osv. Prøvde reboot og telefonen skrudde seg av og er nå umulig å få slått på igjen. LED-lyset lyser heller ikke når lader er tilkoblet. What to do?

Lenke til kommentar

Noen som har en antydning på hvor mye jeg kan ta for min one x+ når jeg selger den?

Skal få meg en Htc one isteden når denne kommer ut.

 

One x+ er blitt brukt i ca 2 månder, med deksel og screen saver. ingen riper og har boksen den kom med

Ble kjøpt via nettbutikken til chess (fikk den gratis da min one x tok kvelden 3 ganger)

Går ut ifra at den jeg eventuelt selger mobilen til ikke kan bruke min kvitering. Har heller ikke lyst å blande meg inn i det om den skulle gå i stykker.

 

Så onex+ 2 måneder gammel uten kvitering.. Selge for rundt 2500\3000 ?

Lenke til kommentar

Flere som opplever at telefonen plutselig starter "Voice Actions" når man har den i lommen og hører på spotify? Telefonen min lever sitt eget liv noen ganger og begynner plutselig å ringe folk.

 

Kjent feil i android faktisk.. mobilen tror du har headsett med "knapp" På.. og registrerer at du trykker på denne.. Hvorfor dette skjer aner jeg ikke og har ikke funnet noe som helst løsning på det.

Jeg byttet telefon.

 

Skjedde på min desire HD, one x .. men ikke på one x+ ..

Har hørt tilfeller der det har skjedd med både samsung, sony og LG sine android telefoner

Lenke til kommentar

Noen som har en antydning på hvor mye jeg kan ta for min one x+ når jeg selger den?

Skal få meg en Htc one isteden når denne kommer ut.

 

One x+ er blitt brukt i ca 2 månder, med deksel og screen saver. ingen riper og har boksen den kom med

Ble kjøpt via nettbutikken til chess (fikk den gratis da min one x tok kvelden 3 ganger)

Går ut ifra at den jeg eventuelt selger mobilen til ikke kan bruke min kvitering. Har heller ikke lyst å blande meg inn i det om den skulle gå i stykker.

 

Så onex+ 2 måneder gammel uten kvitering.. Selge for rundt 2500\3000 ?

 

Ny telefon koster 3099. Jo lykke til med å selge uten kvittering/garanti?) til den absurde prisen.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

My bad, glemte +.

 

Jeg har ingen erfaringer med å kjøpe brukte telefoner, men ville aldri kjøpt en uten kvittering og garanti? Det virker til å være noe suspekt?

 

Men det er vel bare å sammenlikne med priser på finn.no og kjøre på.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor skal ikke man bruke din kvittering når du selger den brukt.

Kvitteringen er et garantibevis med et IMEI nr på sånn at alle som har denne kvitteringen og telefonen kan bruke den til en garanti/reklamasjonssak uavhengig av hvem som står som personnavn.

 

så jeg hadde anbefalt å selge den "med kvittering" hvis du skal ha maks for den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...