Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jalla batteri i mobilen, helt forferdelig. Går jo tom etter ett par timer. Noen ganger vil den heller ikke lade seg - bare blinker rødt lys med kabelen inn. Synd at noe så viktig ødelegger en så bra telefon...

 

Det er jo åpenbart noe veldig galt med din telefon, slik skal det jo selvfølgelig ikke være.

Lenke til kommentar

Jalla batteri i mobilen, helt forferdelig. Går jo tom etter ett par timer. Noen ganger vil den heller ikke lade seg - bare blinker rødt lys med kabelen inn. Synd at noe så viktig ødelegger en så bra telefon...

Om den ligger der og blinker betyr det at den ikke har nok strøm til å starte opp, men den lader. Når lampen lyser kontinuerlig kan du starte den.
Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med nye sense. Etter min mening er det mye bedre enn Samsung sitt touchwiz. Eneste jeg ikke liker med HTC One X er hardware, noe som er synd, fordi jeg liker Sense veldig godt.

 

Har hatt telefonen siden i sommer og er godt knall fornøyd. Synes Sense er et ok skall som bare fungerer bedre og bedre. Har en nexus 7 også, men synes brukeropplevelsen med Hox er hakket bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som opplever å ha svært høy lyd på samtalevolumet selv om volumet er stilt helt ned? Synes det kommer og går litt uten at jeg helt vet hva årsaken er.

 

Ganske sikker på at det er en bug i programvaren. Jeg bruker et par hodetelefoner som jeg ofte ringer med. Når jeg ikke husker på å stille volumet under den første samtalen etter jeg plugger i så ryker ørene mine på summetonen :-P Det fungerer å stille volumet opp et hakk og så ned. Håper det hjelper.

Lenke til kommentar

 

 

Ganske sikker på at det er en bug i programvaren. Jeg bruker et par hodetelefoner som jeg ofte ringer med. Når jeg ikke husker på å stille volumet under den første samtalen etter jeg plugger i så ryker ørene mine på summetonen :-P Det fungerer å stille volumet opp et hakk og så ned. Håper det hjelper.

 

Det kan se ut til at det løste problemet. Takker

 

 

 

Ganske sikker på at det er en bug i programvaren. Jeg bruker et par hodetelefoner som jeg ofte ringer med. Når jeg ikke husker på å stille volumet under den første samtalen etter jeg plugger i så ryker ørene mine på summetonen :-P Det fungerer å stille volumet opp et hakk og så ned. Håper det hjelper.

 

Det kan se ut til at det løste problemet. Takker

Lenke til kommentar

HTC Confirms Some Current Phones Will Receive Sense 5 Update

HTC recently confirmed through a post on its Facebook (FB) page that global variants of the HTC One X, One X+, One S and the HTC Butterfly will be updated to the new Sense user interface. The company was quick to point out, however, that “some features enabled by the new HTC One hardware will not be available in the software updates.”
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...