Gå til innhold

Oppgradering til IPB 3.2, den 14. mars kl 22:00


Anbefalte innlegg

Det er en av verktøylinjene. ( hvis det var det du mente)

menyvalg : vis - verktøylinjer -bokmerker. ( huke av for bokmerker)

 

Aha.. ja har ikke brukt den jeg, bruker bare den sidemenyen ved å trykke på stjernen nr 2 fra venstre. Ellers bruker jeg bare "mine innlegg" her på hardware forumet.

Sånn:

 

Du bruker sidestolpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i tråden har en moderator vært innom og svart to ganger bare i dag, den ene gangen bare 9 minutter etter spørsmålet ble stilt. Det er vesentlig raskere enn hva jeg har opplevd på trackeren ;)

 

Jeg kan ikke gjøre noe med spørsmålene deres da de er av teknisk art, og drift (de som drifter forumet) sjekker trackeren oftere enn tråder som denne. Dessuten er ikke dette riktig sted for feilrapporteringer, så: Vær så snill å ta det i trackeren?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at det står i førsteposten. Runar har ikke gjort noe annet enn å informere oss om at ting har forandret seg i det siste, og dermed anbefaler han å spørre andre plasser...

 

TSP sin kommentar var jo helt i starten da, og nå har ting tydeligvis forandret seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Redigering av innlegg - etter at jeg har redigert et innlegg (fikset skrivefeil, for eksempel) og trykker på lagre, så er editoren fortsatt der - det ser ut som jeg ikke har fått lagret. Hvis jeg likevel går tilbake til tråden og innlegget mitt, så er endringene lagret. Annoying. :-/

Xubuntu 12.04, Firefox 14.0.1.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ikke lenge til IP.Board 3.4 nå ;)

Vi får nå se. De har ikke tatt det i bruk på eget forum ennå eller lansert noen beta-test, kommer nok til å ta noen uker etter første betatest. For øyeblikket kjører vi på 3.2, så vi henger etter. Vi får se når vi får oppgradert til 3.3. Vi har en test-versjon kjørende, men en del arbeid gjenstår før vi får oppgradert til den.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...